Ik zit in groep 5 of 6 ofzo, dus hoef lekker niet zo vroeg op te staan Zit met ex clubgenootjes in de groep, dus dat is wel leuk, maar helaas niet op dezelfde dag als mijn crossmaatje :-( Nou ja, wordt vast wel leuk
Damelza
Geplaatst: 31-07-11 22:59
doom schreef:
Komt er eigenlijk nog bij te staan welke instructeur je bij zit? Daar ben ik zeer benieuwd naar!
2 uur onderweg.. Maar vermoedelijk stappen het meeste deel Ik ben zeer benieuwd naar het rondje alleen, of die van mij dat goed op pakt.. Hij wil nog wel eens niet van andere paarden weg, daarom vond ik dit juist een goede oplossing voordat ik straks bij Lisse niet bij de startblokken weg kom haha!
Enne duimen jullie even voor me morgen? ( examen aanhang, ben wel een beetje nerveus.. )
Ik vind trouwens de aantal van groepjes wel best groot Er was wel hoop animo dat weet ik.. Maar vind het best pittig, is dat ieder jaar zo? En verloopt dat wel goed?
O jee ben nu helemaal van de lijst gehaald?!?! Hoop dat ik wel mee kan doen Iemand (per pb) contact gegevens van de organisatie? Ben een paar dagen niet thuis en kan t zo snel niet vinden,,,,,