Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daar baal ik wel van. Heb echt al best wel wat crosservaring met bails opgedaan en van sommige hindernissen zou ik best de grote variant willen springen Zoal de waterbak, boomstam en de afgebrande schuur.
Nouja, ik ga kijken of ik op de dag zelf nog wat kan overleggen bij het secretariaat na het lopen, anders dan is het niet anders en moet ik gewoon tevreden zijn met wat er staat. 

die lijkt me wel gaaf! Bailey_4ever schreef:Dat kan, maar ik weet niet zeker of het ook echt niet is toegestaan of dat, dat puur voor het meedingen in de prijzen is. En voor de prijzen mee rijden is natuurlijk wel leukAch we zien het wel.
Heb er in ieder geval zin in. Of het nou hoog of laag is
Nee even zonder dollen. Daar heb ik helemaal niet aangedacht en qua grootte past ze gewoon ook beter bij de cat. pony's. Ik stuur er even een mail tegenaan met de hindernis vraag en we zullen het zien!
Eerder liep hij er fijn op
dus zal wel goed komen
Bailey_4ever schreef:@ mel B, omdat bailey een pony isNee even zonder dollen. Daar heb ik helemaal niet aangedacht en qua grootte past ze gewoon ook beter bij de cat. pony's. Ik stuur er even een mail tegenaan met de hindernis vraag en we zullen het zien!
Maar het kan dus wel.