Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze gaat hier op het land al onder alles door wat er staat en dat is nog wel een stukje uitgebreider dan zo set met paaltjes, maar sommige paarden gedragen zich gewoon netjes en blijven er achter staan, dan is het wel ideaal

hond gaat ook mee, alleen de kat moet zielig thuis blijven die mag op het huis passen

sanurie schreef:Dat is bij ons niet nodig. Maar wij hebben het wel een keer al gedaan. Gaat heel goed!! Paard blijft wel staan
Ik hoop wel dat ik nog aantal mensen tegenkom. Vorige keer Bianca (bvw) al aangesproken.
Evony, jou ken ik ook al. Via alice, kwam ik laatst achter. Met een oefencross, heb ik met jou zitten kletsen na afloop. Op je paard.
hahaha sanurie schreef:Dat is bij ons niet nodig. Maar wij hebben het wel een keer al gedaan. Gaat heel goed!! Paard blijft wel staan
Ik hoop wel dat ik nog aantal mensen tegenkom. Vorige keer Bianca (bvw) al aangesproken.
Evony, jou ken ik ook al. Via alice, kwam ik laatst achter. Met een oefencross, heb ik met jou zitten kletsen na afloop. Op je paard.

! Verder nog weinig veranderingen, morgen gaan ze weer verder bouwen!
Denk dat ik mijn paard tussendoor ook nog even aan de hand laat grazen.
van wat ik zo van foto's zie staat er genoeg dus het is een mooie voorbereiding! sappho schreef:heb op stal even nagevraagd waarom ze het zo doen, maar dat voornamelijk vanwege de pony's die er nog voor moeten starten. het was of een lange wachtijd of een dressuur ring minder en dus veel minder starts mogelijk. Onze eigenaresse is zelf een echt all rounder (** international gecrossed) en vond dat er meer starts mogelijk moesten zijn zeker in NL omdat er al zo weinig zijn met enorme wachtlijsten.
Vandaar! Verder nog weinig veranderingen, morgen gaan ze weer verder bouwen!
En daarbij is het natuurlijk ook nog een hele klus om alles te plannen 
Ik vind het wel ideaal dat er nu tenminste geen problemen zijn met tussendoor verkennen, kunnen we weer wat later weg

ik weet nog niet zeker. maar ik denk dat ik met de een in lichtroze rij en met de andere in bordeaux met wit en zwart. of allebei in bordeaux.