(altijd als de oude eigenaren van mijn pony meegaan op cc is dat zo iritant!)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
paard staat kreupel op stal.... balen dat markelo al over 7 dagen is, nu weet ik niet of ik wel kan starten
Ze heeft een snee net onder de kogel van haar achterbeen. Gelukkig niet ontstoken ofzo, maar ze heeft er wel last van... ai_luf_u schreef:geheh niet te veel zeuren op die mensen he![]()
(altijd als de oude eigenaren van mijn pony meegaan op cc is dat zo iritant!)
.

Al doe ik niet mee. Lekker fotograferen en bekenden kijken is ook leuk! 
Springen en crossen zie ik geen probleem. Maar dat dressuurproefje bezorgt me bijna slapeloze nachten
Wat als ie dit doet of wat als er dit ... Rij je helemaal naar Markelo met een paard wat je niet eens binnen een paar bordjes kan houden
xSiep schreef:Ik ben ook al zenuwachtig, voor de dressuurSpringen en crossen zie ik geen probleem. Maar dat dressuurproefje bezorgt me bijna slapeloze nachten
Wat als ie dit doet of wat als er dit ... Rij je helemaal naar Markelo met een paard wat je niet eens binnen een paar bordjes kan houden
Alleen de dressuur is soms heel erg aanpoten, maar dat komt helemaal goed ik voel het gewoon
Dat vind ik namelijk nooit leuk want ik heb altijd wel behoefte aan een ''kletsmaatje'' tijdens het rijden
En in galop kan ie heerlijk het bit vastpakken en er vandoor schieten.