Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Met mijn paard (heb ik nu zo'n beetje een half jaar) is het iniedergeval de eerste keer dat ik een tripalon ga rijden, we hebben uberhaupt nog geen springwedstrijd gereden samen dus ik ben benieuwd! We zijn iniedergeval inmiddels al twee keer op bussloo geweest en de tweede keer kwamen we ook over dikke bomen en houtstapels heen dus moet een tripalon vast ook lukken!
En als het helemaal moeilijk wordt hebben we altijd nog hulp van mijn ervaren zusje met d'r pony 

cillusion schreef:Mijn dochter (12) doet ook mee, voor het eerst in de cat. B abc (no 20, met palomino; foto's zijn welkom!; start waarschijnlijk 2 min eerder dan programma, moet ik nog regelen), veel vragen dus.... hoop dat iemand ons even iets beter kan voorbereiden!
Als ik het goed begrijp is het dus niet 5 kilometer galopperen, maar ook verplichte stukken draf / stap?
En, is het ook te doen voor de echte beginners, zonder eerst te verkennen?
Is inderdaad een behoorlijk eindje lopen, die 5 kilometer....
Als er bokkers zijn die zaterdag al gaan verkennen, het zou heel prettig zijn om vooraf foto's te zien!
Is het parkeren en de dressuur wel een beetje op loopafstand?
Is er ook een veterinaire controle?
En, parcoursje springen; staat niets van op startlijsen, hoe snel na afloop is dat?
En, kun je als toeschouwer ook nog iets zien; kun je meerdere hindernissen bekijken, of....
Hoor graag de ervaringen van vorig jaar! Vroeger kreeg je trouwens vaak een schetjes / plattegrond van alle hindernissen voor de start; is dit soms ook in Gorssel?
Spannend hoor!
Citaat:de abc is 5 km, en d/e en paard 10 km.
: je mag er net zo lang over doen als je zelf wilt!! Er staat geen tijd voor, dus rijdt alsjeblieft alsof je een "normale" buitenrit maakt, waarbij je af en toe wat sprongetjes tegenkomt...
. Ik kan bijna niet wachten. Nu ook nog hopen dat het weer zo lekker blijft!