[SGW] Regiotrainingen West 2011

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mireilledons

Re: [SGW] Regiotrainingen West 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 09:49

Na een gedwonen rustperiode van 3 weken en 2 gemiste trainingen vanwege een blessure van mijn paard, heb ik super veel zin in de training van aanstaande zondag in Lunteren! Jammergenoeg zien de weervoorspellingen er niet zo goed uit.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-11 10:21

Apple schreef:
Dat is lastig inderdaad, wel fijn dat je in elk geval weet wat er aan de hand is, dan kun je er rekening mee houden :-)
Wat jammer van gisteren voor jullie :\
Wij hebben prima gereden. Dais was helaas niet zo voorwaarts, maar wel alles braaf gesprongen :-)

Ja, was echt balen voor je Margret. Heb je thuis nog iets aan hem kunnen ontdekken?
Dais viel toch best mee Apple? Alleen zodra het lijntje klaar was, vond Dais ook dat ze klaar was, wel grappig om te zien. :D

Dat begrijp ik mireilledons! Voorspellen ze zulk slecht weer dan voor het weekend? Het veranderd toch altijd nog per dag joh met die voorspellingen..

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:35

Ach we zijn ook wel verwend de afgelopen weken/maanden met dat zonnige weer. Maar voor de komende dagen tot en met het weekeind wordt bewolking en wat lichte regen voorspeld. Mag de pret echter niet drukken hoor!

Haha, een paard dat het wel prima vindt aan het eind van een lijntje.. Dat kent mijn paard niet. Die wil altijd meer en harder. Maar gelukkig is er echt vooruitgang te zien en gaan we soms al redelijk beheerst over de hindernissen heen. Mijn laatste training (Lelystad) kreeg ik te horen van Rom 'zo, jouw paard is aardig opgeknapt gedurende de training'

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 12:18

Sjel, toen we begonnen met springen met Dais stond ze stil na elke sprong :+ "Hoe bedoel je nog een sprong daarachter?"
Wat dat betreft is er al heel wat vooruitgang :))

IndezzW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 14:45

Hey meiden, jaaa het was erg jammer gisteren. Er is echt niks te zien aan zijn beentjes, ook vandaag niet. Hij moest vandaag wel een dagje binnenblijven, want op het land is hij vaak aan het dollen. Dat vindt hij NIET leuk. Hahah, de arme schat. Ik heb hem gisteren een warme douche met spierenspul gegeven, mocht hij last van zijn spiertjes hebben gehad en nog even gewandeld. Vanmorgen is hij in de molen geweest en ik ga hem nu denk ik maar even buiten zetten en dan blijf ik er gewoon bij. Dan ga ik vanavond ook nog wel even wandelen. Het is even afwachten, misschien is het snel weer over. Ik hoop het in ieder geval.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 15:24

Wel fijn dat Michiel dat gelijk aan het begin al ziet en bespreekt :-) Niet dat hij je toch die training laat doen en dat je eindigt met een erge blessure :-)

Misschien toch iets geforceerd met je oefenparcours de dag ervoor :\

IndezzW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:58

Hier even een update. Er is nog steeds niks dik of warm. Zijn beentjes zijn harstikke droog en hij reageert ook niet op het afvoelen van de pezen. Ook zijn spieren lijken geen probleempunt te zijn. Hij reageert er alleen maar op of hij het allemaal lekker vindt. Nergens een pijnreactie dus. Morgen is de hoefsmid er, dus ik ga hem even vragen of het misschien een hoefzweer zou kunnen zijn en anders komt zaterdag de masseuse voor de zekerheid. Mocht er daarna nog steeds niks gevonden zijn moeten we maar eens verder gaan kijken.

Volgende week, op hemelvaartsdag is er trouwens een groot councours bij ons op de manege. Zijn er toevallig van jullie nog bij die meedoen?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:12

Fijn dat er niets te zien is :-) Beter loos alarm dan een stevige blessure :-)

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 15:31

Waar sta jij dan Margrit?
Ik hoop idd dat het loos alarm was, loopt hij nu nog steeds kreupel dan of heb je niet meer gekeken? Ik zal voor je duimen bij de hoefsmid.

IndezzW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 20:59

Ik sta bij reigersburgh in waddinxveen.
De dierenarts is vandaag geweest. Hij was bijna niet meer kreupel toen hij ging draven op het harde, maar op het zachte was het wel goed te zien en na de buigproef ook. Hij reageert echter helemaal niet op het afvoelen. De dierenarts denkt aan de hand van het kreupelheidsonderzoek dat het een verrekt bandje in de ondervoet is. Hij zou over een paar dagen weer goed moeten zijn en zo niet, dan moeten we even verder kijken. Vooralsnog ziet het er niet zo ernstig uit.

IndezzW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 22:04

Ik wilde deze foto's van zondag nog even met jullie delen. Als het niet mag, haal ik ze wel weg ;)

Afbeelding

Afbeelding

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 22:09

ik ben alweer uit het gips, na een operatie mag m'n arm nu weer bewegen, over 4 weken mag ik weer belasten, dus in juli hoop ik weer mee te doen :)

veel plezier zondag!

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 06:53

Goed nieuws voor de Regio West dames dus! Gelukkig valt het met je paard mee Indezzz W en mag jij al vrij snel weer wat gaan doen met je arm Javayo!

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 10:22

Fijne dat er veel positieve berichten zijn!
Mireille, ga je het nog wel starten op wedstrijden?

Even haffie update;
Ik heb haar deze week even rust gegeven, na een maand hard werken. Zondag weer trainen en dan de eper vierdaagse en dan zien we wel weer...

Hopen op mooi, voornamelijk droog weer, voor zondag!

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 12:32

KarinL, droog blijft het wel volgens weeronline, maar of we de zon ook te zien krijgen.. Hier (bij Utrecht) zou het vandaag ook bewolkt zijn maar de zon schijnt volop. Wel waait het keihard.
Ik ga zondag 17 juni in Leidschendam mijn debuut maken in de SGW-sport! Maarsbergen wordt dan onze 2e wedstrijd. Verder heb ik nog Texel in de planning staan.

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 09:58

Mireille:Fijn dat het droogt blijft, dat scheelt al veel!
Dat is super nieuws! Helaas gaan de Vlietlanden niet lukken dit jaar...
Volgend jaar beter.... Maar blijft erg jammer, vind jet altijd een leuke wedstrijd!
Texel lijkt me super maar ik krijg niemand mee... Dus ja...

Weer een heel weekend weg... Ik heb al zo weinig vrije weekenden...
Maar ja dat krijg je met crossen he! :)

Ga eens op letten, want volgens mij rij je de les voor me!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:08

@ Karin, we hebben goed weer gehad!

Ik heb nog een leuk filmpje voor je, maar die moet ik je even via de mail zenden denk ik... Zal even kijken of ik ze op Youtube krijg.

Maarre... Hier alvast een plaatje van Picasso met zijn grote gouden vriendinnetje :D De 2 kleine toppertjes van de zondagmiddag les (gevorderden) <3

Afbeelding

Helaas hebben wij verder weinig fotomateriaal, wel wat filmpjes.

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 08:56

Wat een geweldige foto! Maar dan had ik wel even wat rechter opgezeten... Maar ja gelukkig was het uit stappen! Topppertjes zijn het zeker, ze doen het toch maar :)

Ik vond het wel gezellig zo! Het wordt nu ook echt een groepje ipv allemaal individueel dat is wel heel leuk!
Ik heb heerlijk gesprong ondanks een minpuntje...

Helaas heb ik voornamelijk nog last van mijn nek... Dus even kijken hoe dat gaat vandaag. Voornamelijk erg lastig met patienten behandelen, want dan kijk je zo constant iets naar beneden...

Ik stuur je wel even mijn mail... PBtje :)
Dat weekendje onthoud ik zeker!
GEzellig!

xinram

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 09:20

Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 21-06-11 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Graag geen foto's quoten. in link geplaatst.

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:04

Echt een leuk deuntje!
Had je over de twee paarden of wij als combi ??
Ik heb jullie site nog eens zitten bekijken, leuk hoor!

Ik stuur mijn mail adres nog even ")

xinram

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:20

KarinL schreef:
Echt een leuk deuntje!
Had je over de twee paarden of wij als combi ??
Ik heb jullie site nog eens zitten bekijken, leuk hoor!

Ik stuur mijn mail adres nog even ")

Dank je! Ja, dat is een goeie!

IndezzW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 18:46

Hey allemaal,

Goed nieuws hier, mijn paard loopt vanaf zondag weer zonder slagen in het wiel en ik mag weer rustig aan opbouwen. Ik ga er vanavond weer voor het eerst op (stappen). Hopen dat hij zich een beetje rustig houdt.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 21:11

Goed nieuws +:)+

IndezzW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 09:23

Het rijden gaat weer goed, niks meer aan te zien, dus dat is erg mooi. Het is alleen nog wel te vroeg voor ons om morgen alweer te crossen. De volgende keer in Rotterdam ben ik er weer bij. Jullie in ieder geval heel veel plezier!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:58

Tot de volgende keer dan maar :-)