Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
OP zit er echt super uit! Top Snoek!
daarna van met Capri en Borex springles gehad, toen snel naar stal geraced omdat Habib naar mijn zadels kwam kijken. Ben blij dat ik weer op de bank zit.
Was weer de eerste keer springen sinds zijn zere pootje en hij was echt weer top! Heb weer een ouderwets zere rug, het is echt een kanon.
Een kerstcadeau van devoucoux
Dat mag ook wel bij zo'n klant

Mag ik vragen hoe het weer bij jullie in de buurt is? Bij mij ligt er geen sneeuw of ijs en is het niet glad, maar toen ik het dorp inreed lag daar dus wel ijzel etc. Het was op het erf heel glad, dus ik ben echt benieuwd hoe Moordrecht is!
)
ben benieuwd, (weet natuurlijk wel wat wij aangevraagd hebben
)
Ik vraag mij alleen af hoe het ienieminie-straatje naar de ZPruiters is en de heuvel als je weer omhoog moet! weule schreef:Trouwens vanavond of morgenavond wordt de kalender van de SGW 2011 vastgesteldben benieuwd, (weet natuurlijk wel wat wij aangevraagd hebben
)
Begin januari plannen we weer 3 oefencross-dagen in Diepenheim, net als afgelopen jaar op 4 september was.
check ik gelijk mijn agenda ook want die heb ik ook voor 2011.!!
) en die schaatsers kan ik dan wel begrijpen.., maar sneijder, die tuinkabouter... nee.. bianca1980 schreef:weule schreef:Trouwens vanavond of morgenavond wordt de kalender van de SGW 2011 vastgesteldben benieuwd, (weet natuurlijk wel wat wij aangevraagd hebben
)
Begin januari plannen we weer 3 oefencross-dagen in Diepenheim, net als afgelopen jaar op 4 september was.
OOEEH spannend...check ik gelijk mijn agenda ook want die heb ik ook voor 2011.!!
Ikke blij!
).

Bij mij op de opleiding hadden we soms nog een groter slagveld