[SGW] Verslagentopic oefencross Holten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:35

zal ik hier ook maar even mijn verslagje plaatsen.

ik was dus nummer 1 ;(
de cros ging prima geen weigeringen,, springen ben ik uitgebeld om dat ze de muur o zo eng vond haha.
ach ja volgend jaar beter.

ik heb ook gezien dat er iemand over de pionnen sprong bij het stuk dat je het veld bij de manege op moet, een hindernis moet springen en weer terug. dat is wel zonde !!

er was ook iemand gevallen van haar paard/pony.
het paard rende naast een fjord mee dat ging snel niet normaal,, ik hoop wel dat het goed met haar gaat.

xxx

askazita

Re: Verslagentopic oefencross Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:54

gefeliciteerd nog brokjesss.
zou niet eens weten waar die pionnen waren,
zag er wel 1 tussen de buitenbak en binnenbak op kop in de grond.

als je uitgebeld ben krijg je toch eigenlijk dg ?

ik zag ook een meisje met een touwhalster rijden, maar die ging naar hindernis 6 ofzo weer terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:06

De pionnen stonden achter hindernis 14 om aan te geven dat je daar moest keren en weer terug de mais af moest.

Uitgebeld = dq inderdaad.

Brokjesss, het loslopende paard bleek van een meisje dat in het eerste bosje eraf gevallen was. Ze was met haar voet of been achter een boom blijven hangen en eraf gevallen.
De fjord waarmee 'ie naar de manege gerend kwam was dus de mijne, degene die de tijd uitgezet had. Weet je meteen waar die tijd vandaan kwam :=
Het meisje was ongedeerd en paard en tuig enzo waren ook onbeschadigd. Ze had haar stijgbeugel zelf bij zich, die misten we al toen we het paard vingen. Dus gelukkig toch goed afgelopen.

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:15

ik had verkeerd gelezen dacht even dat ze 1e was :P

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:16

Verder wel iedereen blijven zitten dan? :P:P

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:18

Nee er is nog iemand eraf gevallen, maar die is wel gefinishd ;)
Ze kwam weer en toen vertelde ze met een big-smyle tegen haar vader dat ze er onderweg vanaf was gedonderd :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:19

Zaterdag hadden we 1 meisje aan de grond (ongedeerd), zondag dus die ene waarvan het paard los was en Mariska die eraf kieperde, allebei ongedeerd. En in het springparcours is er eentje afgegaan toen het paard weigerde voor de muur en die had alleen een gaatje in haar rijbroek. Muur had niets :+
Dus als je dat spiegelt aan het aantal starts had iedereen goed lijm aan de bips :D

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:33

Mooi zo dat er weinig ongelukken gebeurd zijn :)

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:36

Ik had toch de verkeerde tube lijm dan mee genomen :D! Volgend jaar beter :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:48

Als er "cowboy magic" op staat is 't geen lijm Maris... ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:52

Ah daar is mijn cowboy magic gebleven :)
geen spierpijn eraan overgehouden Mariska.

Ik vind het erg leuk om te lezen dat iedereen zo'n plezier heeft gehad bij de Cross, ik heb alleen gekeken, maar ook dat was erg leuk ( en plaatsvervangend zenuwachtig voor bijrijdster met Hillie)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:55

haha dat ken ik Marieke, ik maak me ook drukker of Margot er wel goed doorheen komt dan of ik zelf bovenblijf :))

Ik vond het heerlijk om dit jaar een keer niets te hoeven en de vrijheid te hebben om gewoon lekker rond te lopen en te kijken. Ik heb het secretariaat die jaren ook met veel plezier gedaan hoor, maar dit was voor de verandering ook erg leuk. Hand- en spandiensten blijf je toch wel verlenen. Tijdje in het parcours staan voor de balken, even van start naar finish voor wat vragen, even wat mensen de weg wijzen, kinderen uitleggen over de vlaggetjes in de cross etc.
Echt een topdag zo!

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 15:35

Marieke; had alleen wat spierpijn in mn nek, maar dat is nu al wel weer verdwenen :j!
Sonja ; cowboy magic? Nu weet ik wat ik verkeerd heb gedaan ;)!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 15:40

En jij maar denken "wat ruikt die lijm lekker" 8-)
maar na een half uur snuffelen nog niet high en je glibbert nog uit je zadel ook _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:38

Sofie189, zegt de volgende quote je wat?
Nickeltje schreef:
Dit topic is bedoeld voor het nabespreken van ervaringen van deze oefencross.
Hele lappen aan berichten over wie er foto's heeft gemaakt en waar die komen, staan dat in de weg.
Deze worden daarom verwijderd.
Fotografen zullen zich melden op het centrale fotografen topic of een topic op SGW-ITP maken.
Verder gewoon geduld om die foto's graag.

Voor zover mij bekend heeft niemand hier een kristallen bol, dus is het wat lastig voorspelbaar wie welke foto waar zal gaan plaatsen. Geduld is je toverwoordje ;)

xxxokkiexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:14

mijn cross ging wat jammer, pony had er geen zin meer in dus wou toch het liefst maar terug , achter Annelotte aan moeten rijden , hiervoor bedankt! tja mevrouw wou de start al niet in , vond het allemaal al heel spannend en ze was ook nog eens hengstig haha maar toch heeft ze de meeste sprongen en stukken netjes gereden en was ze verder makkelijk te rijden, voor een eerste keer erg tevreden! :o vooral na het springen , het springen ging echt super , fijn te sturen , niett te hard of tesnel , die korte bochten waren super te nemen met haar && geen balkjes of weigeringen! Ik vond het een super dagje, is echt een heel leuk parcour van de cross! en ik vond het springparcour een goed parcour! je moest goed kunnen sturen en ook goed je paard kunnen rijden, en bij sommige ging het zwaar mis.. Sonja nog bedankt voor je complimentje na het springen! ;) haha ik was nummer 15 met een schimmeltje, weet niet of je het je nog herrinert na al die mensen die je hebt gezien haha! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:20

Ja ik herinner me jou nog. Volgens mij heb ik tegen jou gezegd dat jouw rondje hetgeen was wat ik voor ogen had toen ik het parcours tekende. Jij kon je paard vooruit rijden, terug rijden, en heel keurig om je binnenbeen buigen maar super aan de buitenkant begrenzen. Ik heb met plezier naar jullie gekeken!

magblon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:42

Leuk om te lezen dat iedereen het naar hun zin hebben gehad tijdens de cross. Ik heb er zelf niet zo heel veel van gezien aangezien ik in het secretariaat zat. Wat ik met plezier heb gedaan, zo kon ik toen iedereen zijn hesje weer kwam inleveren gelijk vragen of alles goed was gegaan en hoe ze het vonden. Ik hoorde toen ook alleen maar positieve verhalen.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:45

Ah was jij met diat lange blonde haar :) Ik zei nog tegen jou dat de cross leuk was, en dat ik niet had gesprongen :)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:47

Ha, nou weet ik je naam ook weer! :))

Dacht dat die met een M begon vanwege je Boktnaam, maar ik kon er niet op komen. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 16:29

Da's onze Sanneke :D en van de hondenkapsalon :j

magblon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 18:30

Yep dat ben ik :D Op stal word ik altijd de blonde met de krullen genoemd :P

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 18:33

San jij weer actief op bokt :D?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:11

Hey en daar heb je die andere blonde met die krullen ook weer :))

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 22:31

ben benieuwd wie er volgend jaar weer mee doen van bokt en of ik er nog wat herken :P
sonja in iedergeval wel met de ford met de leuke manen :D