mamabird schreef:Vorig jaar vroeg ik jullie om een regendansje, maar dit jaar graag wat moves om de zon tevoorschijn te toveren graag!!! De maïs is er nog steeds niet af, dus de stress begint nu toe te slaan! De maïs op het dressuur terrein is nog vreselijk groen en die zal er nog niet af zijn.... Heb gelukkig al wel een ander stuk grond kunnen regelen net, maar dan moet het niet zo nat blijven want dan word dat alsnog een drama ivm de modder. Ook voor de stukken door het bos, mag het nu echt wel even gaan nazomereren.... zucht...
Ps heb het secretariaat verteld van alle berichten hier over wel of geen mailtjes terug ontvangen...Blijkbaar hebben ze er toch wat meegedaan....
ik doe een zonnedansje, heb begrepen dat het komende week redelijk zal worden dus ik zal alle zon richting breda blazen! 
CoriienRN schreef:Nou niet altijd hoor annetje licht aan de jury
Volgens mij zit er in de BB geen stijljury.
juist wel toch?
ik had vorig jaar meen ik ook punten van stijkjury's die meetelden, 2 keer geloof ik??
*vraagt zich af of ze gek word
*
peanutbutter schreef:Wat ik vorig jaar vond (heb toen alleen oefencross gereden) was dat sommige hindernissen niet altijd even mooi aan te rijden waren. Ik ging toen over een hindernis van de oefencross en toen ik rechtuit galoppeerde kwam ik voor een hindernis (wat ik mij pas realiseerde toen ik overheen zeilde) die voor het M was.
dat heb ik inderdaad ook gehad, maar mijn pony was op dat punt nog enigszins stuurbaar dus heb ik netjes die M hindernis 'omzeild' 
maar evengoed ben je er zelf ook bij, denk ik dan.. goede voorbereiding laat ook zien waar voor jou een zwak punt kan zitten, en aangezien dat voor iedereen weer anders is blijft het altijd een persoonlijke ervaring hoe iets gebouwd staat, toch?
zo.. stuite toevallig op dit topic!
ik start wederom BB, heb pas 1 wedstrijd gesprongen met mijn pony, en aangezien B paarden toch wel een hele stap schijnt te zijn 
komt er dit jaar weer een fotograaf aaike?
op de foto van vorig jaar stond ik ronduit lachwekkend, dus wilde ik eigenlijk een nieuwe poging wagen 
overigens ben ik heel benieuwd wat je er dit jaar van hebt geknutseld, vorig jaar heb je je creatieve geest al getoond en die viel erg in de smaak geloof ik!
(ook op onze springwedstrijd
)
Ik heb er al ontzettend veel zin in, ponylief staat al te trappelen op dr beentjes!