SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mamabird
Berichten: 926
Geregistreerd: 02-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 19:20

MARKdeGROOT schreef:
Ik heb er weer zin in! Alleen hoop ik dat Remember me dit keer niet in de steek laat!
( zit nogal in de stop laatste tijd! )
Aaike, wil jullie veel succes wensen komende 2 weken met het organiseren en alles van de cross!
Doet Babette ook mee btw?



Heej hallo,
Thanks!! Babette rijdt zelf niet mee. Paard is geblesseerd (langdurig) helaas. En als secretariaat heeft ze toch geen tijd :D
Welke klasse start je??

mamabird
Berichten: 926
Geregistreerd: 02-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 19:22

Mootje schreef:
Hier heeft het ook de hele nacht geregend, maar nu is het droog... Maïs is hier al bijna klaar om te oogsten!
Ik weet nogsteeds niet of ik mee doe, want ik krijg geen reactie terug per mail.



Meestal is geen bericht goed bericht, maar als je effekes belt dan weet je het meteen!

MARKdeGROOT

Berichten: 261
Geregistreerd: 18-06-08
Woonplaats: Standdaarbuiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 19:24

mamabird schreef:
MARKdeGROOT schreef:
Ik heb er weer zin in! Alleen hoop ik dat Remember me dit keer niet in de steek laat!
( zit nogal in de stop laatste tijd! )
Aaike, wil jullie veel succes wensen komende 2 weken met het organiseren en alles van de cross!
Doet Babette ook mee btw?



Heej hallo,
Thanks!! Babette rijdt zelf niet mee. Paard is geblesseerd (langdurig) helaas. En als secretariaat heeft ze toch geen tijd :D
Welke klasse start je??


Niks ernstigs hoop ik?! Haha als secretariaat heb je zeker weinig tijd!:P
Ik rijd mee in de klasse M! Zal je vast wel zien daar!
Weet je misschien waarneer de route of foto`s van de hindernissen online komen? Of is dat nog niet helemaal van gekomen door die mais en sla?

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:40

mamabird schreef:
Vorig jaar vroeg ik jullie om een regendansje, maar dit jaar graag wat moves om de zon tevoorschijn te toveren graag!!! De maïs is er nog steeds niet af, dus de stress begint nu toe te slaan! De maïs op het dressuur terrein is nog vreselijk groen en die zal er nog niet af zijn.... Heb gelukkig al wel een ander stuk grond kunnen regelen net, maar dan moet het niet zo nat blijven want dan word dat alsnog een drama ivm de modder. Ook voor de stukken door het bos, mag het nu echt wel even gaan nazomereren.... zucht...

Ps heb het secretariaat verteld van alle berichten hier over wel of geen mailtjes terug ontvangen...Blijkbaar hebben ze er toch wat meegedaan....


ik doe een zonnedansje, heb begrepen dat het komende week redelijk zal worden dus ik zal alle zon richting breda blazen! *\o/*

CoriienRN schreef:
Nou niet altijd hoor annetje licht aan de jury :)
Volgens mij zit er in de BB geen stijljury.


juist wel toch?
ik had vorig jaar meen ik ook punten van stijkjury's die meetelden, 2 keer geloof ik??

*vraagt zich af of ze gek word :? :+ *

peanutbutter schreef:
Wat ik vorig jaar vond (heb toen alleen oefencross gereden) was dat sommige hindernissen niet altijd even mooi aan te rijden waren. Ik ging toen over een hindernis van de oefencross en toen ik rechtuit galoppeerde kwam ik voor een hindernis (wat ik mij pas realiseerde toen ik overheen zeilde) die voor het M was.


dat heb ik inderdaad ook gehad, maar mijn pony was op dat punt nog enigszins stuurbaar dus heb ik netjes die M hindernis 'omzeild' :+
maar evengoed ben je er zelf ook bij, denk ik dan.. goede voorbereiding laat ook zien waar voor jou een zwak punt kan zitten, en aangezien dat voor iedereen weer anders is blijft het altijd een persoonlijke ervaring hoe iets gebouwd staat, toch?

zo.. stuite toevallig op dit topic!
ik start wederom BB, heb pas 1 wedstrijd gesprongen met mijn pony, en aangezien B paarden toch wel een hele stap schijnt te zijn O:)

komt er dit jaar weer een fotograaf aaike?
op de foto van vorig jaar stond ik ronduit lachwekkend, dus wilde ik eigenlijk een nieuwe poging wagen ;)

overigens ben ik heel benieuwd wat je er dit jaar van hebt geknutseld, vorig jaar heb je je creatieve geest al getoond en die viel erg in de smaak geloof ik! :j (ook op onze springwedstrijd :D )

Ik heb er al ontzettend veel zin in, ponylief staat al te trappelen op dr beentjes! :):)

mamabird
Berichten: 926
Geregistreerd: 02-04-07

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:30

Heej Flutterby: Leuk dat je ook weer mee doet!!
Qua creativiteit moeten we teren op vorig jaar, dus de heksen zijn weer van de partij. Helaas is de pony overleden....(vergeten binnen te halen... groeide wel allemaal gras uit zijn lijf, heel apart!) Er zal vast een fotograaf komen dit jaar. Gewoon de hele cross je meest charmante smile en het kan niet missen!!

Foto's van hindernissen zit er dit jaar niet in. Gewoonweg omdat de cross waarschijnlijk 5 min voor het vrijgeven pas klaar zal zijn... We gaan het nog wel proberen, maar of het zinvol is om 1 dag van te voren de foto's erop te gooien??? Kunnen we die tijd beter besteden aan alle andere klusjes.

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 23:30

en in de mooiste outfit he!
volgend jaar ga ik kijken voor een silk, heb gisteren in de auto samen met mijn ma besloten dat ik in blauw-bruin ga crossen volgend jaar (dan ga ik in ieder geval officieel van start, als de planning een keer mee wil werken haha :Y) )

leuk dat de heksen er weer in zitten! :j inderdaad wel jammer van de pony, aan de andere kant: groen kleedje ipv dekentje? 'wintervacht' :)) ?

SplashIsLief

Berichten: 33033
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 10:22

Hier schijnt de zon volop maar ik blijf duimen voor goed weer deze week!
mamabird schreef:
Heb net het secretariaat paarden aan de lijn gehad en iedereen die zijn coupon tot nu toe heeft ingestuurd is ook ingeschreven. Alleen mailen dat je mee wil doen is dus niet voldoende, je coupon moet ook binnen zijn. Het kan kloppen dat je geen bevestiging krijgt want dat is onbegonnen werk voor haar.
Er is geen wachtlijst bij de paarden, maar het zit wel bijna vol.

Dan hoop ik maar dat mijn inschrijving goed doorgekomen is. Ik kreeg namelijk wel een bevestigingsmail (begin augustus), heb net betaald en mijn coupon gaat morgen op de post :)


Ik heb me in ieder geval opgegeven voor de klasse B paarden. Onze eerste en enige cross van het seizoen helaas, dus we gaan er extra van genieten.

mamabird
Berichten: 926
Geregistreerd: 02-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:12

Er is al één akker geheel maïsloos!!!! Nu de andere 3 akkers nog :P
De bodem kwam er gelukkig super onderuit, zeker niet te nat!

raket

Berichten: 4097
Geregistreerd: 07-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:25

Ik zag het toen ik langsreed daarnet. Dat geeft hoop!

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:43

Bij ons is het vandaag mooi weer geweest, hopelijk bij jullie in de regio ook.
Gaat vast goed komen!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:29

en vandaag nog steeds droog in breda en omstreken, we blijven hoop houden! *\o/* <-- zonnedansje

mamabird
Berichten: 926
Geregistreerd: 02-04-07

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:49

Keep moving, want het lijkt te helpen!!!!
Helaas gaat de overige maïs er zeker niet voor het weekend af. Dus het gaat echt bikkelen worden die laatste dagen.... Dus mocht het één en ander iets minder op een golbaantje lijken dat eerder door mij beweerd, dan bij voorbaat mijn excuses, maar harder werken dan dit kunnen we echt niet...

KarinL

Berichten: 718
Geregistreerd: 03-10-07
Woonplaats: Culemborg

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 22:47

Mama Bird: even een brutale vraag: ...
Heb je enig idee wanneer de startlijsten er op staan? Want ik was wel redelijk laat met opgeven maar nog wel binnen de datum...
Dan weet je namelijk waar ik op kan rekenen!..

Alvast bedankt Paarden B Karin Leendertse met Annika

mamabird
Berichten: 926
Geregistreerd: 02-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 14:49

KarinL schreef:
Mama Bird: even een brutale vraag: ...
Heb je enig idee wanneer de startlijsten er op staan? Want ik was wel redelijk laat met opgeven maar nog wel binnen de datum...
Dan weet je namelijk waar ik op kan rekenen!..

Alvast bedankt Paarden B Karin Leendertse met Annika


KarinL: als het goed is komen de startlijsten binnen nu en een paar dagen online. We hebben wegens organisatorische redenen gisterenavond nog een heleboel tijden aan moeten passen en dat wordt nu gecheckt door 2 personen of alles klopt en dan gaan ze online.

Jetske

Berichten: 4989
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Broughty Ferry, Dundee, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 16:38

De startlijsten staan er nu op.

Sussie85

Berichten: 1529
Geregistreerd: 10-01-08

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 16:40

alleen nog maar de startlijsten van de pony's

Jetske

Berichten: 4989
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Broughty Ferry, Dundee, Scotland

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 16:41

Ooh dáar had ik nog niet op gelet :+

raket

Berichten: 4097
Geregistreerd: 07-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 17:00

Mamabird is het nog gelukt voor zaterdag? De juryleden???
Ik zal de parkeerkaart meenemen.

KarinL

Berichten: 718
Geregistreerd: 03-10-07
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 17:10

mamabird schreef:
KarinL schreef:
Mama Bird: even een brutale vraag: ...
Heb je enig idee wanneer de startlijsten er op staan? Want ik was wel redelijk laat met opgeven maar nog wel binnen de datum...
Dan weet je namelijk waar ik op kan rekenen!..

Alvast bedankt Paarden B Karin Leendertse met Annika


KarinL: als het goed is komen de startlijsten binnen nu en een paar dagen online. We hebben wegens organisatorische redenen gisterenavond nog een heleboel tijden aan moeten passen en dat wordt nu gecheckt door 2 personen of alles klopt en dan gaan ze online.


Ik zag de pony's er alvast op staan. Ik begrijp het zeker, maar ik wilde toch even de stoute schoenen aantrekken! Maar ik zie het hopelijk snel op internet!

Toch bedankt He!

mamabird
Berichten: 926
Geregistreerd: 02-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 19:31

raket schreef:
Mamabird is het nog gelukt voor zaterdag? De juryleden???
Ik zal de parkeerkaart meenemen.


Ik heb genoeg juryleden gelukkig.
Je parkeerkaart zou ik zeker meenemen EN bij je dragen totdat je weer thuis bent, hahahaha!

raket

Berichten: 4097
Geregistreerd: 07-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 19:46

:o :o :o :o :o :o
Ik zal hem aan me vast nieten.....

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 21:20

en nog steeds prachtig weer! wil de mais al vlotten aaike?

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 13:30

Op startlijsten staat het volgende:
Citaat:
Ruiters en amazone's,
Door het groot aantal wijzigingen verschijnen de startlijsten pas op maandag 11 oktober 2010 op deze site.

*\o/* Ik start B! Ik kreeg een mail dat ik mijn coupon op kon sturen!

kimdepim
Berichten: 7956
Geregistreerd: 27-02-05

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:51

Top Mootje! :)

Ik ben benieuwd naar mijn starttijden :+. Is nogal een eindje rijden voor ons namelijk haha.

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 15:01

Zeg dat wel, Kim! Kom je een dagje eerder, of ga je het op 1 dag doen?