Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mootje schreef:Ik vind dat alle mensen die doorreden na inlevering van het startnummer / Hulp van derden en te lange zweep allemaal een berisping moeten krijgen van de KNHS, maar of dit ook wordt gedaan, weet ik niet!
Ingrid, Heb je dit allemaal teruggekoppeld naar de wedstrijdleiding?

Die pony van Karrimh heb ik ook aan de haal zien gaan, die ging toen snoeihard richting water. Overigens lijken de uitslagen die online staan voor jou toch twee (of drie?) weigeringen aan te geven, wsl is er ergens iets fout gegaan.
Tot zaterdag! 

Maar idd, uitslag 'aanvechten' kan alleen op de dag zelf.
Raimaer had er idd goed de pas in, ik heb haar haar eigen ritme laten zoeken, ook omdat ze zaterdag weer M loopt, en dat is dus duidelijk vlot genoeg. Dan weet ik weer waar we staan. En ze is wel fijn te schakelen onderweg, ik kan ook terug als het nodig is. 
Maar ruig gedaan met Amati, echt top!
) mee en gaat er altijd voor. 

- gesproken, maar nogmaals, super gedaan! Overigens lijken de uitslagen die online staan voor jou toch twee (of drie?) weigeringen aan te geven, wsl is er ergens iets fout gegaan. leuke foto op de bullfinch!

maar fijn dat het goed ging

Maar goed gedaan met Toot, super! En wb de voorlezer, volgens mij heeft ze het met plezier gedaan 

en hoewel ik even moest grabbelen, wist ik wel boven te blijven
Hindernis 2 ging al vloeiender en vanaf 3 had ze het spelletje helemaal door. Van 3 naar 4 even flink laten galopperen, en daarna ging het bijna vanzelf. Water taxeerde ze netjes, ik heb haar daar even laten stappen om te belonen (na ons zwemavontuur in Minderhout), en de hindernissen erna vloog ze gewoon. Uiteindelijk kwamen we elf seconden onder de optimale tijd binnen, maar vooral met een supergevoel! Mooie stunt was nog wel dat ik iets te enthousiast afstapte, waar zij weer van schrok, zodat ik uiteindelijk toch nog op de grond lag. Corien (toch?) heeft haar gelukkig voor me gevangen, ik kon niet meer vasthouden.
Ik ben ongelooflijk trots op haar, ze heeft vorig jaar met Sjoerd (van Rob) een paar crossen gelopen en na ruim een half jaar pakte ze weer helemaal super aan. We zijn zo blij met haar 

Zoals Snoek al zei: hij dacht echt Yieeeehoe, ik ben los: wegwezen hier!

Lielle schreef:Uiteindelijk hebben we dus onze eerste plek van de dressuur (194 punten) vastgehouden en was ons Ukkie dus eersteIk ben ongelooflijk trots op haar, ze heeft vorig jaar met Sjoerd (van Rob) een paar crossen gelopen en na ruim een half jaar pakte ze weer helemaal super aan. We zijn zo blij met haar
, die verpestte alleen haar springparcours zeer grondig.
Lielle schreef:Uiteindelijk hebben we dus onze eerste plek van de dressuur (194 punten) vastgehouden en was ons Ukkie dus eersteIk ben ongelooflijk trots op haar, ze heeft vorig jaar met Sjoerd (van Rob) een paar crossen gelopen en na ruim een half jaar pakte ze weer helemaal super aan. We zijn zo blij met haar
SaskiaStar schreef:Je bedoelt vast 2e plek, er was in ring 3 namelijk ook nog iemand met 195 punten, die verpestte alleen haar springparcours zeer grondig.
Maar ik blijf desondanks supertrots op Ukkie
Lielle schreef:Lielle schreef:Uiteindelijk hebben we dus onze eerste plek van de dressuur (194 punten) vastgehouden en was ons Ukkie dus eersteIk ben ongelooflijk trots op haar, ze heeft vorig jaar met Sjoerd (van Rob) een paar crossen gelopen en na ruim een half jaar pakte ze weer helemaal super aan. We zijn zo blij met haar
SaskiaStar schreef:Je bedoelt vast 2e plek, er was in ring 3 namelijk ook nog iemand met 195 punten, die verpestte alleen haar springparcours zeer grondig.
verrek, dat klopt. Die lijst heeft er nooit gehangen, of mss beter gezegd die heb ik nooit gezien. De enige lijst voor de crossuitslagen die ik gezien heb stond ik al bovenaan, maar je hebt helemaal gelijk.
Dank voor je correctie, ere wie ere toekomtMaar ik blijf desondanks supertrots op Ukkie

Elegant schreef:Leuk! Waar stond je gistermiddag spirit? Zal de site in de gaten houden![]()
Was de link kwijt, die staat niet meer op de site (http://www.eventingzuidholland.nl)