Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mootje schreef:Dit keer moet je dit mes maar meenemen, Snoekiej!
http://2.bp.blogspot.com/_ykVNjEKFzj0/S ... l-crop.jpg, maar daar was ze schijnbaar niet van onder de indruk!luxket schreef:weet iemand een adres om in te voeren in de tom tom om het terrein te vinden?
snoek anders staan we met een koppel versprijt over de cross in de bosjes als je langs komt hup

Jij gaat toch ook week 8 naar knhs, ben ik leiding

Kan makkelijk tussendoor lopen maar misschien vrijdagavond ook vast een keer.

billy1 schreef:Tijden staan er idd op! Wat mij opvalt is dat ze mensen die ver weg wonen veel aan het begin hebben ingedeeld. Het is voor mij 160 km en ik mag als eerste! Wij zorgen er bij onze SGW altijd voor dat we mensen die dicht bij wonen als eerste inplannen.....
Gelukkig wel voldoende tijds om de cross tussendoor te lopen! Dat kan bij jou toch ook gemakkelijk PB?

gr_roos schreef:billy1 schreef:Tijden staan er idd op! Wat mij opvalt is dat ze mensen die ver weg wonen veel aan het begin hebben ingedeeld. Het is voor mij 160 km en ik mag als eerste! Wij zorgen er bij onze SGW altijd voor dat we mensen die dicht bij wonen als eerste inplannen.....
Gelukkig wel voldoende tijds om de cross tussendoor te lopen! Dat kan bij jou toch ook gemakkelijk PB?
Er zijn meer crossen die dat doen. Ik weet nog dat ze mij met een NK een keer om 8.30 wilden laten dressuren in Princehage. Dan moet je van net boven A'dam komen.............. Dat hebben ze gelukkig omgezet. De eerste 10 ruiters kwamen toen uit Friesland, Drenthe en Noord-Holland. Zo'n beetje het verst weg.
Wij hebben toen gebeld of ik later kon ivm studie, toen hebben ze mijn achternaam niet goed verstaan en jou verzet
Later mij gelukkig ook nog!

morgen maar even naar een telefoon zaak
Simmie schreef:Poe, voor een aantal in de B-paarden wordt het heel snel omzadelen en omkleden na de dressuur.... Geen fijne tijden. Wat dat betreft blij dat ik er geen B start.
Ik hoef dan alleen maar een ander shirtje en bp aan te doen, crossbeschermers om en capcover over mn cap doen, en dan ben ik alweer klaar voor het springen