[SGW] SGW Etten-Leur - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: SGW Etten-Leur - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 21:21

Jep.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 21:24

Leuke foto jet!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 18:56

Moderatoropmerking:
In het fotografentopic kun je vinden welke fotografen er waren. Dit topic hebben we speciaal aangemaakt om de verslagentopics vrij te houden voor de nabespreking/verslagen ;)

Jade91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 07:32

Oh de uitslagen staan op de site!
Blijkt het dat ze bij mij in de cross 23,2 strafpunten hebben opgezet, dat ik een minuut te laat binnen was?? Wat niet waar was, had geen weigeringen en heb voor de 2e laatste hindernis zelfs nog een volte moeten draaien omdat ik anders te vroeg was..

Heb het op de uitslagenlijst helemaal niet gezien!

Stond nu 5e, anders was ik 1e geweest..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 08:46

Mag je dan een volte draaien voor een hindernis? Dan hadden ze namelijk mijn weigering ook niet mee kunnen tellen haha. Balen van de strafpunten van de tijd zeg!

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 08:58

een volte draaien voor een hindernis telt toch als weigering? Tenminste dat lijkt mij wel, had je beter voor de finish nog een volte kunnen draaien, of zie ik dat verkeerd?

Ik ben uiteindelijk nog 9e geworden, dacht dat ik wel ergens onderaan zou staan met mn 16 strafpunten in het springen, maar dat viel dus nog best mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:04

Nee mij lijkt het ook dat dat niet mag! Als ik mijn tijdfouten en weigering niet had gehad had ik prijs gehad. dus ik weet wel waar ik aan moet trainen :)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:11

Nee je mag geen volte draaien, dat telt als een weigering.
En voor Finish mag het ook niet, je mag wel voor de laatste hindernis draven, maar na de laatste hindernis ook niet meer. Anders kost je dat ook strafpunten :J Correct me if i'm wrong ;)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:11

ergens een volte draaien mag wel, zolang maar je niet echt al bent aangereden op de hindernis en het dus als weigering kan worden gezien.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:12

hangt er vanaf hoe ver van te voren de volte gedraaid wordt. Als dat niet bij het aanrijden naar de hindenris is, dan is het geen weigering, maar als het al dichtbij de hindernis is, dan kan het als weigering tellen.

Na de laatste hindernis mag je helemaal geen volte meer draaien en je moet in galop over de finish!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:13

ooh oke, nouja bij mij hadden ze het als een aanrijden kunnen zien, was zelf alleen nog zo'n 10 mtr van de sprong af als het niet verder is. achja het is gebeurt :)
ik weet wel dat ik tussen de laatste hindernis en de finish moet galoperen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:21

__Marloes schreef:
Nee mij lijkt het ook dat dat niet mag! Als ik mijn tijdfouten en weigering niet had gehad had ik prijs gehad. dus ik weet wel waar ik aan moet trainen :)

Denk dat je tijdfouten gevolg zijn van de weigeringen, is bij mij ook zo, mijn tempo is goed alleen de weigeringen kosten veel tijd.
Tja ik weet ik waar ik aan moet werken, vooral aan mezelf scherp houden 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 11:40

SaskiaStar schreef:
__Marloes schreef:

Denk dat je tijdfouten gevolg zijn van de weigeringen, is bij mij ook zo, mijn tempo is goed alleen de weigeringen kosten veel tijd.
Tja ik weet ik waar ik aan moet werken, vooral aan mezelf scherp houden 8-)

Precies, bij mij dan het water, want die weigering was eerder omdat ze te sterk was en ik der ruim voor de hindernis maar een volte reed haha. Achja, het water is nog steeds een probleem, gelukkig begint ze dat heel fijn aan te pakken!

Jade91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 13:32

Je mag wel een volte draaien, maar dan stukken voor de hindernis, en dat heb ik ook gedaan. Gelijk na het hekje als je het bos uit komt.
Het mag niet recht voor een hindernis nee.

Helaas heb ik het niet op de uitslagen in de tent gezien.. Ik kijk het altijd goed na omdat dit ons al 3x is overkomen.. Maar toch over het hoofd gezien, of bij een verkeerd iemand zitten kijken?? Vind het wel balen, maar ik weet dat ik er niks meer aan kan doen!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 13:53

volgens de uitslagen heb je wel foutloos gecrosst maar heb je tijdfouten. Blijkbaar was die volte dus niet nodig geweest!
Erg jammer :(:)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 14:23

je kan toch ook na een hindernis gaan draven en dan weer aangaloperen? Zodat je niet te snel bent?

Jammer dat je een weigering hebt gekregen.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 14:25

Ik zag in het bos al dat ik veeelste snel reed, heb dus in het bos het hele stuk gedraafd en kwam toen 2 sec onder de ideale tijd uit

Inderdaad zonde dat het niet klopt, weet je zeker dat je goed op je horloge had gekeken ivm met de tijd, dat je je niet een minuut vergist hebt en dacht dat je te snel was maar eigenlijk niet?

Jade91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 15:57

Ja ik heb goed op mijn horloge gekeken. Ook riepen ze gewoon de goede tijd om! 4 minuut 56. Maar Op de uitslagen hebben ze er een minuut bij opgeteld, waarom weet ik niet. Mijn tijd was goed. paar secondetjes onder de optimale tijd.
Heb me onder het rijden ook zeker niet vergist. Ben eigeniljk bijna altijd iets te snel. En nu hetzelfde tempo gereden. Verder niet ergens oponthoud ofzo, ook in 1x over de brug enzo..

Als weigering hebben ze het niet gerekend, want het staat echt bij mijn crosstijd overschreiding. Erg raar, maar wel balen. Verder niks aan te doen, dat weet ik. ;)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 17:34

Omdat de 2 weken voor nabespreken voorbij zijn, hier een slotje.