Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sjolvir schreef:Had mezelf toen ik het eerder wist die stalwestrijd beloofd, maar ja, we lopen met trainen een beetje achter, dus had niet zoveel zin.
Heb echt zin in volgende week zondag, ben benieuwd wat Tobago gaat doen.
Nerootje schreef:Wnr krijgen we de tijd indeling voor a.s. zondag
dan uiteindelijk 1 dag van te voren toch het geld maar overmaken en gewoon mee willen trainen
Mootje schreef:Bijdehandte mensen, Donna! Misschien een keer voor straf niet indelen
, kreeg ik in het begin al vreemde reacties dat mensen van te voren moesten betalen ipv op de dag zelf.. maar uit ervaring blijkt inderdaad dat ik weer een tandje erop moet doen en weer nog strenger moet zijn.. maar dacht dat mensen wel begrepen dat als je je inschrijft het logisch is dat je moet betalen, net zoals alle wedstrijden in Nederland
vandaar dat ik het er altijd bij vermeld
)
niet alsof zij wekenlang op zich laat wachten 
(of valt dat wel mee? ik rij er nooit mee, laatste keer was van de herfst, toen was er geen sprake van warm weer natuurlijk).
Miss_Petit schreef:Tja, ik heb 4 lessen opgegeven, 2 mei, 6 juni, 20 juni en 4 juli.
Waarvan er nu al 3 betaald. En weet sinds vandaag dat ik ze alle 4 niet zal kunnen rijden.
Door een beken en rug blessure n.a.v. een spagaat in de wei...
Dus mocht iemand mijn les(sen) willen overnemen? Graag. En anders, jammer van het geld.
Bij mij op stal (dressuurstal) is er geen animo voor helaas.