Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simmie schreef:whitje schreef:ben ik de enige die vond er weinig tijd zat tussen het springparcours en de cross?
of ben ik de enige zeikerd :p
Hoeveel tijd wil je hebben dan? 20 minuten is prima! Langer vind ik niks. Je moet je paard maar warm houden al die tijd.
whitje schreef:ben ik de enige die vond er weinig tijd zat tussen het springparcours en de cross?
of ben ik de enige zeikerd :p
zigoteau schreef:Bij ons liep het springen al heel erg in.Mpaarden.Door nog enkele uitvallers bij het springen , moest ons Wendy een kwartier eerder als haar eigen tijd de cross in.Dus het was spr. keuren en crossen heel snel achter elkaar.Wel jammer, want we zijn gewend om altijd op de geplande tijd te starten.Missschien kunnen jullie daar volgend jaar wat meer rekening mee houden.
Natalie1993 schreef:Ik had hiermee te maken, moest binnen 3 minuten door.
Springen liep niet uit, maar enorm IN. Ik ging volgens mij 10 minuten voor echte tijd de ring al in. Ik sprong dus eerder dan eigenlijk de planning. Ik MOEST daarna crossen, ook ruim 10 minuten voor tijd, zonder discussie. Werd door 20 mensen geroepen en overal heen gestuurd en toen ik bij het starthok zei dat ik nog niet klaar was/het nog niet mijn beurt/tijd was, had ik pech, ik moest erin want anders ging het niet lekker door.
Gelukkig hebben mijn pony en ik weinig voorbereiding nodig, maar dit was wel extreem. Zonde.
mamabird schreef:zigoteau schreef:Bij ons liep het springen al heel erg in.Mpaarden.Door nog enkele uitvallers bij het springen , moest ons Wendy een kwartier eerder als haar eigen tijd de cross in.Dus het was spr. keuren en crossen heel snel achter elkaar.Wel jammer, want we zijn gewend om altijd op de geplande tijd te starten.Missschien kunnen jullie daar volgend jaar wat meer rekening mee houden.
Dat is ook precies de reden waarom ik ernaar vraag. Wel raar, want zeker als het springen inloopt kan het crossen nooit uitlopen. En je mag ten alle tijden je starttijden van de startlijst aanhouden (tenzij er duidelijk bij de startbox en het secretariaat anders staat aangegeven). Dit ga ik dus zeker met de starters nog eens even doornemen.
mamabird schreef:Is idd erg zonde en niet nodig. Wie waren die 20 mensen dan? Van de organisatie? Want alleen de starters (de twee heren bij de startbox) hebben dat voor het zeggen. Maar ik ga hier zeker nog achteraan zodat dit volgend jaar niet meer gebeurt. Misschien een tip voor iedereen: als dit het geval is vragen om de wedstrijdleider en je situatie voorleggen en duidelijk aangeven wat je tijden zouden moeten zijn. Dan kan niemand daar wat tegen inbrengen. Jammer dat ik dit niet mee heb gekregen op de wedstrijddagen zelf, maar wel weer fijn dat het me alsnog ter oren komt zodat ik het mee kan nemen voor volgend jaar.