Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

? Heb je vast gezien Talida schreef:Ik denk dat dat amper te voorspellen is, hoe die bodem eruit ziet na 200 paarden. Het verbaasde me ook, maar als je gezien had hoe de bodem er in het begin uitzag dan kon je je geen betere voorstellen. En dat heeft verder weinig te maken met het feit dat het een examen betrof. Denk dat deze cross beter geinspecteerd is daardoor dan een gewone cross, de commisie van de KNHS is de hele vrijdagmiddag bezig geweest om alle hindernissen te inspecteren en uit te meten. Er is bijvoorbeeld expres gekozen om niet het laatste stuk van het pad te nemen als finish maar om eerder te finishen, omdat dat zo'n zwaar stuk is. Dus niet gaan loeien dat er nergens rekening is meegehouden...
Ik heb altijdngeleerd zelf water meenemen, een afspuit mogelijkheid vind ik een luxe die je niet kan eisen. Losspringboom heb ik daar idd nog nooit gezien eigenlijk, zal het als suggestie voor volgend jaar eens doorgeven. Jammer dat die bak verder zo slecht was.
ik ventileer alleen een mening van een ruiter die daar zelf heeft gereden gister.

Zal eens vragen of ze daar in die hoek ook niet een setje kunnen plaatsen, want in de 20 min pauze red je dat niet als poster, ff heen een weer 
het volgende genoteerd:nelis schreef:omdat je soms ook wedstrijden zal moeten rijden door dat je planning technisch niet anders kan.
keer de bak slepen tijdens de dag was imo kleine moeite, maar kennelijk mag je alleen positieve krietiek geven.