[SGW] SGW Wieringerwerf - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 16:43

@ magicsanne: jeetje wat erg van die inbraak zeg! Dat dat op het crossterrein heeft plaatsgevonden... Ik laat op wedstrijd altijd mijn portemonnee e.d. gewoon door de auto slingeren, voortaan ook maar op passen. Zoiets verwacht je echt niet op een SGW. Ik ken zelfs mensen die hun auto gewoon open laten.
Hoe laat is het ongeveer gebeurd en waar stond je auto? Misschien heeft iemand iets verdachts gezien...

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 16:51

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 16:59

Even een stomme vraag :o aan alle ervaren sgw'ers:

Als je een 5,5 hebt voor stijl is dit dan nog voldoende?
ik denk het van niet -O-

Echt zo jammer, ik draaide precies een volte in bij de houtopslag opdat mijn paard echt te hard ging, en volgensmij zag ik daar de 2de stijljury nog zitten, dus 3 5-en, terwijl ik bij de eerste stijljury wel gewoon 3 6-en had

En hierbij ook nog even mijn foto van de laatste hindernis:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 24-08-09 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

martinev

Re: SGW Wieringerwerf - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 17:01

Nee, een 5.5 is niet voldoende, je moet minstens een 6 gemiddeld hebben. Balen voor je!!

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 17:04

hesterv schreef:
Wat betreft mijn val; niks geen last van hoor ;) haha, diegene die voluit in het water viel was ik dus (had iemand het over in dit topic).

Volgensmij heb ik vibabu (?) dan in de springring gezien, weet precies hoe het is, in Westerbork was ik op hindernis 2 al uitgebeld :( Echt zonde..

En oja mn foto:
http://www.leukopdefoto.nl/files/200908 ... 626438.JPG

@Puera: gave foto's van mn springparcours! Echt hele mooie :D

Het was echt gewoon stom! hij wil rechtsom de bocht niet draaien dan komt ie omhoog (soms) maar kreeg hem nog wel over h6 heen maar daarna niet meer ;( gelukkig was (en ben) ik niet de enige die er last van heeft :o denk dat paardje volgende keer ook niet meer durft te weigeren ~~}> het is gewoon een stom spelletje ;( (die ik de ene keer wel win en andere keer niet)

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 17:09

Had nog 164 punten voor de dressuur, valt me weer alles mee, omdat ik echt nog nooit zo slecht heb gereden, ben denk wel 8 keer de ring uit geschoten :+
Rij thuis eigenlijk alleen maar binnen hoefslag om dit soort dingen te voorkomen, maar had zondag echt totaal geen controle :o

En een 6 voor stijl, dat is toch een soort leuk :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 17:16

Ow ;( ik zat eigenlijk te hopen dat een 5,5 wat afgerond neerkomt op een 6 = voldoende
(tenminste, zo werkt het bij ons op school B-) :Y) )

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 17:18

Gefeliciteerd Madelene, super eerste wedstrijd voor zo'n jong ding. Wat een plaatje is het ook!
Balen van je stijlcijfer Evie_Bandido

En mooie foto's van iedereen!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 17:54

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 17:58

Haha, ja klopt, zat al te twijfelen of je ook bokker was, maar vind het zo stom als ik het vraag en iemand kijkt me met hele grote vraagtekens aan! Nou ja, dan weet ik het voor volgende keer in ieder geval!

Tja, had er inderdaad 2 keer over gedaan, echt jammer, maar een goede les voor de volgende keer, geconcentreerd blijven tot en met de laatste hindernis!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 18:02

Ja ik was daar ook wat warrig, zat echt zo van straks ga ik prutsen en dan weigert hij omdat ik geen ritme meer heb!
Ben vol gas doorgereden en Frits nam een enorme sprong over de laatse dus dat zat wel goed :D

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 18:12

Mooie foto's van iedereen zeg!

Ik had een 8, 7 en een 7,5 voor mijn stijl. Super blij mee.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:09

Zo, dat zijn goede cijfers Claire!
Ik had 3 achten en 3 zevens, was ik ook al erg blij mee :)

Amber gefeliciteerd met je verjaardag.
Roos beterschap met je voet, buik, etc.
Enorm balen van die pees BVW :(

Goed gedaan Madelene, mooi debuut met zo'n jong paard.

Leuke foto's van iedereen. Ik heb ook een mooie foto, die heb ik gisteren gelijk daar betaald en die is vandaag per mail binnen gekomen.
Afbeelding

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:26

roos..balen van je voet joh!!

heleen..mooie stijlpunten..ik hoop dat simmie die van mij en floor nog heeft meegenomen..heb al zolang geen stijlpunten meer gehad, ben wel weer een beetje benieuwd..

ingridje..hebben we mekaar ook een keer ontmoet toch!!
verder wist ik dat er een hoopje bokkers achter mekaar aan zouden rijden vanaf de 100 zo'n beetje..maar ik vond het ook een beetje raar overkomen om zomaar te roepen... :o

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:28

Wauw mooie foto Heleen!!! Ik zag dat jij dezelfde stijlpunten hebt als ik. Ik heb niet het totaaloverzichtje gezien, maar alleen de uitslagenlijst.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:32

Evie_Bandido schreef:
Ow ;( ik zat eigenlijk te hopen dat een 5,5 wat afgerond neerkomt op een 6 = voldoende
(tenminste, zo werkt het bij ons op school B-) :Y) )

Ik had ook gemiddeld 5,5 :+ M'n lijntje in de piano ging wat ongecontroleerd maar vind het verder wel strenge cijfers, misschien stonden ze nog bij de spoorwegovergang (daar nam Vent de leiding even, hebben we 1 galopsprong tussen gedaan :oo )

Naja, gelukkig van mn val dan maar ;) Anders was ik 1e geweest maar had ik geen wp'en gehad :P das mooi stom }:0

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:35

Wat betreft die mooi stijlpunten, die waren niet zo hoog geweest als de jury bij hindernis 3 en 4 hadden gezeten :o , kwestie van mazzel hebben dus :D
Als ik het had geweten had ik best je protocol mee kunnen nemen, Madelene.

Jammer van jullie onvoldoendes voor stijl.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:39

Echt een gave foto Heleen!
Balen van jullie stijlcijfers Hester & evi_bandido ..

Ik had bij beide jurys 3 7ens :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:44

Ik heb geen voldoende (5,3 geloof ik), maar ik had dan ook op beide sprongen slechte afstanden :+ Op de dubbel ging ze wat groot op de eerste, en de piano stopte ze ook bijna voor.

En Heleen, hele mooie foto!

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:49

madelene schreef:
verder wist ik dat er een hoopje bokkers achter mekaar aan zouden rijden vanaf de 100 zo'n beetje..maar ik vond het ook een beetje raar overkomen om zomaar te roepen... :o

Ik was nummer 101 inderdaad, wist ook wel zo'n beetje dat er bokkers in de buurt reden, maar had de nummers niet onthouden... Volgende keer maar gewoon roepen! Ga ik de nummers beter onthouden en dan ook gewoon mensen aanspreken, vind ik wel gezellig!

En nog even spammen: [SGW-ITP] Try Me@SGW Wieringerwerf

magicsanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:53

Motje11 schreef:
@ magicsanne: jeetje wat erg van die inbraak zeg! Dat dat op het crossterrein heeft plaatsgevonden... Ik laat op wedstrijd altijd mijn portemonnee e.d. gewoon door de auto slingeren, voortaan ook maar op passen. Zoiets verwacht je echt niet op een SGW. Ik ken zelfs mensen die hun auto gewoon open laten.
Hoe laat is het ongeveer gebeurd en waar stond je auto? Misschien heeft iemand iets verdachts gezien...

Ik laat zelf ook vaak mijn auto open staan, dit is het laatste wat ik verwacht op een SGW. Ik denk dan ook echt dat het iemand is geweest die daar niet voor de wedstrijd was maar meer voor de inhoud van een of meer auto's.
Robin was de laatste die is gestart dus aan het eind van de dag. Dat zal dan ook wel het probleem zijn geweest de meeste auto's waren al weg langs de kant van de weg. Volgende keer dus eerder de auto dichterbij het terrein zetten als het rustig wordt.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:55

Wat ontzettend rot dat je dag dan zo moet eindigen! Er stonden inderdaad nog maar een paar auto's langs de kant van de weg toen wij wegreden (om een uur of vier). Er waren ook niet veel mensen in de buurt, maar ze hebben gewoon met hun p*ten van je spullen af te blijven!!

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:01

Tje ik wist niet dat er zo'n strenge stijl beoordeling was. Ik had vaak het idee dat iedereen maar gewoon voldoende kreeg. Maar zie nu dat dat dus niet zo is. Hopen dat degene die nu net geen voldoende hebben hem volgende keer wel krijgen :(:)

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:08

dan mijn verslagje ook maar even ;)
Ik heb zaterdag meegereden voor het eerst in de L

de dressuur ging heel slecht, Wenda was veel te actief en moest haar eerste L1 proef lopen. 162 punten gekregen wat me nog meeviel :P
toen springen ik vond het zelf superlaag staan en Wenda blijkbaar ook want die begon enorm te klieren. we waren wel gewoon foutloos.
en de cross ging super, ik had alleen een stop de wijnvaten, daar kwam ik helemaal scheef voor dus dat wilde echt niet meer.

al met al een superleuke dag gehad dus op naar Texel !

Nicole_ros

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:21

Er zijn btw weer grote fouten gemaakt in wieringerwerf :S

twee jaar terug zou ik kampioen worden met me oude pony hadden ze gezegt dat ik weigering had terwijl ik die nooit had gehad ook ding aangetekent enzo maar hielp niks:S

dit jaar deed mijn pony mee onder een andere ruiter na dressuur en springen stonden zij eerste maar het duurde nog al lang bij DA. daardoor is die gene die eigelijk na haar moest starten voor haar gestart.
zij zelf reedt een foutlose cross een een snelle en gewoon goede tijd.
die gene die dus voor haar had gestart had maar liefst 15,2 tijd fout nu is dat door de war geraakt. en eindigde ze op 8é plaat ipv van 1é en kampioen te worden ze gaat er nu achteraan en want dit is niet netjes en vooral niet voor kampioenschap maar het is ook hoop gedoe met zn cross voor de rekenkamer zoveel starts enzo.

maarja de kampioenstitel zou ze waarschijnlijk nu niet meer krijgen maar ze zal wel duidelijk maken dat er wel een grote fout is gemaakt.