Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. 
!! Ik was zo verbaasd,
Haha !
Kom je aanmoedigen?? Snoekiej schreef:Simone1969 schreef:Ik moet ook in Lisse starten. Ik heb het parcours gezien en zie een beetje op tegen de dubbelsprong en de waterbak erachter. De mijne loopt in principe zo het water in, maar met een hindernis ervoor is ie toch wel een beetje kijkerig. Denk dat ik mijn duikbril maar meeneem. Natuurlijk eerst wel de dressuur en het springparcours doorkomen.....
Je moet wel op de kleuren van de vlaggetjes letten! Het is eerst de waterbak inspringen, en dan een stijltje erachter! De dubbel is alleen voor de hoge klassen volgens mij!
komt goed haha
Nog geen lijsten.. 
Simone1969 schreef:Ik moet ook in Lisse starten. Ik heb het parcours gezien en zie een beetje op tegen de dubbelsprong en de waterbak erachter. De mijne loopt in principe zo het water in, maar met een hindernis ervoor is ie toch wel een beetje kijkerig. Denk dat ik mijn duikbril maar meeneem. Natuurlijk eerst wel de dressuur en het springparcours doorkomen.....