Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
heleenxx schreef:Een hoop verhalen weer erbij, leuke foto's van Jetske en Amber.
Saskia is ook hier![]()
Maar die beruchte hindernis in het springparcours waar ik dus ook op struikelde vandaag, wat is daar nou eigenlijk voor engs aan?
Ik heb het niet kunnen ontdekken, mijn paard springt normaal altijd gewoon alles. In Lisse moeten we er dan ook goed overeen zijn gegaan.
Ik zou de hindernis graag nog eens van dichtbij willen zien, ik snap het echt niet.
Ingridje16 schreef:Dan ook mijn verslagje maar, natte troep is gelukkig allemaal alweer opgeruimd![]()
Mijn doel was om alle 3 de onderdelen te mogen starten. Dat heb ik gelukkig behaald.
Dressuur wil ik het niet over hebben, daar moet ik gewoon echt heel hard aan gaan werken. De jury vond het gelukkig niet heel erg slecht, had 174 punten dus ben dik tevreden.
Springen ging ook goed, weigering op 7. Stomme fout van mij, zat niet echt op te letten en dan kom je niet uit.
En hoe hard ik ook leek te gaan voor mijn gevoel, het filmpje bewees het tegendeel.
Ik moet echt een beetje meer gaan rijden.
Zit nog op de Pacific Dream stand. 'Baas ga maar rustig zitten, dit doe ik wel even voor je'.
Werkt bij Prie niet echt.
Cross had ik wel een goed tempo, maar elke sprong ging toch een beetje twijfelachtig naar mijn idee.
Kwam veel te hard door de bocht bij de afsprong en schrok er zelf een beetje van dat ie opeens voor mijn neus stond.
Paard dus ook, die ging vol in de ankers. Uiteindelijk gewoon vanuit stilstand eraf, maar wel een weigering. Eigen schuld.![]()
Halverwege het lange stuk kwam ik mijn grootste angst tegen. 'Het menkarretje'. Toen begon ze al wat gek te doen, maar kon gelukkig corrigeren en er was geen hindernis in de buurt.
Dacht mooi heb ik dat ook weer gehad voor vandaag, nou niet dus.
Kwam bij het water aanrijden, eigenlijk niet echt een probleem normaal gesproken
Maar op het moment dat ik het water in ging, ging er tegenover mij op het zelfde moment een menkarretje in het water.
Prie had hem al door en ik eigenlijk pas toen ze het water al insprong. Toen dacht ik; oke nu moet ik iets gaan ondernemen.![]()
Maar was natuurlijk al te laat, en met mijn slechte evenwichts gevoel was een kleine sprong opzij al genoeg om mij even lekker te laten afkoelen
![]()
Denk vooral dat die menkarretjes echt tussen mijn oren zitten, na rijpwetering ben ik toch elke keer op mijn hoede.
En schrok mij rot toen dat ding het water in kwam kletteren, merkt dat paard natuurlijk ook.
Ben wel onwijs tevreden over vandaag, mag niet klagen. Was gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats om het maar positief te houden
En voor de volgende keer; Meer rijden en minder mutsen, dan gaat het vast met wat meer vertrouwen
Scum schreef:Wauw, wat een gave foto op die bulfin Amber. Die mag je wel uitvergroten