[SGW] nieuwe data crosstraining @ Moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 13:34

Gezellig allemaal weer :D *\o/* *\o/* *\o/*

Swinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 16:14

racinggirl schreef:
Ik rij om 11 uur wie nog meer?? :D

Wij rijden ook om 11 uur *D

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 16:42

Wat een mooie foto's in jouw profiel :wow:

Swinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 17:42

Komt er eigenlijk nog iemand foto's maken zondag? :D

xShanty

Re: nieuwe data crosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 18:25

Daar ben ik ook wel benieuwd naar :D

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-09 12:37

Binar schreef:
nog ff een vraagje :o
Hoe hoog zijn die op- en afsprongen ongeveer?
Ik heb echt geen idee of mijn paard dat gaat springen :+

alles is voor de super beginners beschikbaar.. mijn shetlander heeft zelfs een aantal keer meegedaan, dus jouw paard zal ze ook echt wel nemen..

gister nog Ada gesproken, moest onverwachts invallen voor haar zus en vond het doodeng.. was ook het eerste wat zij zei bij de introductie.. einde verhaal, ze heeft 2 weken geleden weer meegereden EN rijdt deze zondag voor de 3e keer mee..

TIP: doe dus gewoon mee en je zult zien, het valt echt mee en je wilt meer :D

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 13:49

ik rij om half 2 in de puppygroep.
Dit wordt de aller eerste keer heb er erg veel zin in nu ik dit topic gelezen heb. Het klinkt echt super leuk.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 17:56

Venthe schreef:
ik rij om half 2 in de puppygroep.
Dit wordt de aller eerste keer heb er erg veel zin in nu ik dit topic gelezen heb. Het klinkt echt super leuk.

Dan zitten we in dezelfde groep, tot morgen!

En volgens mij heb ik jou weleens gejureerd :Y), in de L1

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 21:16

Voor degene die morgen lessen, allvast heel veel plezier en ik lees graag jullie verslagen!!

Is t mogelijk om bij de training te komen kijken? anders kom ik missch morgen ff kijken :o

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:01

Tuurlijk kan je komen kijken! Is een vereniging dus je kan er zo in. Er is niets mis mee met een keertje kijken toch! (Wij zijn zelf ook eens wezen kijken voor een training)

Ik heb superveel zin in morgen :D

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 08:41

Nou ben ik wel nieuwsgierig wie je dan bent, Remember
Ik zie je in ieder geval zometeen dan!

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 13:08

Ik ben weer thuis,
Het was echt super leuk!
Misty was vandaag vooral heel erg braaf (ik stond bijna met mijn mond open toen ze in 1x de wal af het water in ging.. daar lag ik er bijna af vorige keer :P (en ook de waaier en banden) )en nadat ik er vorige keer tot 10x toe bijna afgevallen was was dat echt super!
Het is jammer dat ik 19 september Lisse heb en ook 20 september ruiterbewijsexamen anders was ik graag weer gekomen.

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 13:50

donna: Het was weer super gezellig +:)+

Wij zijn ook weer thuis, mijn pony was iets lastiger vandaag maar ik vond het uiteindelijk super gaan, voor een 4 jarige :D

Hoe is het met het meisje wat eraf lag wij gingen net weg en zag haar liggen :(:)

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 15:44

Ben ook weer terug, heb echt genoten.
Mijn paard keek nergens naar behalve het water was natuurlijk eng. Dus moest ik natte voeten halen :P Uiteindelijk vond ze het water volgens mij toch stiekem wel leuk.

Donna, bedankt voor je bodyprotector!

Remember (Mirjam), heb even in mijn coupons gekeken en je hebt mij inderdaad gejureerd met mijn laatste L1 wedstrijd. Ik was toen de laatste in de ring en heb ook nog met je gepraat over de proef. Ik had ook nog goeie punten bij je ;)

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:09

Venthe schreef:
Remember (Mirjam), heb even in mijn coupons gekeken en je hebt mij inderdaad gejureerd met mijn laatste L1 wedstrijd. Ik was toen de laatste in de ring en heb ook nog met je gepraat over de proef. Ik had ook nog goeie punten bij je ;)

Heeft mijn geheugen me niet in de steek gelaten :D ! Je ging erg leuk :j, en vorige keer moest ik ook natte voeten halen, kan gebeuren :D

Tris had er weer superveel zin in, had het idee dat hij wat enthousiaster (meer afdruk, meer bascule) aan het springen was dan de vorige keer en dat vind ik (als dressuurprikker :+ ) toch wel lastig. Toch ging het erg fijn en hebben we wat leuke lijntjes kunnen rijden. 2 erg rare wappers gehad, eentje het water uit over een smal boompje (hij ging al erg twijfelend het water in en ik dacht dat hem terug te nemen naar stap maar hij sprong toch...) en een over een boom'pje' volgens Michiel maar toen ik er op af reed kreeg ik de kriebels en stopte ik met rijden, Tris braaf als hij is sprong toch, dus dat was weer een mooie wapper :Y)

Heb weer genoten, ga gauw m'n foto's bekijken!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 17:09

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:12

venthe, had jouw paard knalgroene peesjes om?? dan heb ik jouw les gezien :-)

Ik ben vanochtend even wezen kijken en ik moet eerlijk zeggen dat t al helemaal gaat kriebelen bij me!!
Ik vond dat de paarden het allemaal zo makkelijk oppakte, en Michiel lijkt me een superrelaxte vent!!
Helaas kan ik 20 september niet ;( Komen er op andere data nog trainingen??

Ik hoop alleen dat mijn paardje het ook leuk vindt, een paar maanden bij een oefenparcours (met "gewone" hindernissen) blokkeerde Ko volledig en sprong niets meer wat anders was dan balkjes (muurtjes e.d.) :(:)

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:24

Binar schreef:
venthe, had jouw paard knalgroene peesjes om?? dan heb ik jouw les gezien :-)

Ik ben vanochtend even wezen kijken en ik moet eerlijk zeggen dat t al helemaal gaat kriebelen bij me!!
Ik vond dat de paarden het allemaal zo makkelijk oppakte, en Michiel lijkt me een superrelaxte vent!!
Helaas kan ik 20 september niet ;( Komen er op andere data nog trainingen??

Ik hoop alleen dat mijn paardje het ook leuk vindt, een paar maanden bij een oefenparcours (met "gewone" hindernissen) blokkeerde Ko volledig en sprong niets meer wat anders was dan balkjes (muurtjes e.d.) :(:)

haha nee dat is die van mij denk ik, was het de les van 11 uur??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:46

Ja ik was er na 11u. Heb jij al vaker zo'n crosstraining gereden?

Michiel hielp jou met je paardje bij het water en heeft je paard later nog ff beetje gelongeerd op dat stuk bij t water?

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 20:16

Binar schreef:
Ja ik was er na 11u. Heb jij al vaker zo'n crosstraining gereden?

Michiel hielp jou met je paardje bij het water en heeft je paard later nog ff beetje gelongeerd op dat stuk bij t water?

3x hij is pas 4,5 had voor het eerst kuren op de waterbak :o maar komt wel weer goed ik heb al die andere keren de andere kant van de waterbak gereden dan is het wel heeeeel eng als je er op eens in moet springen ;)

Jij komt vlak bij mij vandaan

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 10:15

Nee ik had een geel anky dekje en gewone zwartje peesjes.

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:15

Ik heb ook weer lekker gereden gisteren. Lady blijft steeds nieuwe dingen leren met springen (en gaat ook steeds nieuwe dingen fout doen :D). En ze wordt in elk geval een stuk stoerder, kijkt niet zoveel meer en gaat toch ook steeds meer naar voren denken. Vond het weer een leuke les!

Mijn vader heeft nog foto's gemaakt, ik weet alleen niet of iedereen van de laatste les ook op bokt zit, dus heb de foto's van mij, Remember en Venthe geupload en de andere maar niet. Maar als die wel op bokt zitten en foto's willen hebben moeten jullie het maar zeggen!
Hier staan de foto's: http://picasaweb.google.nl/dlooije/Moor ... directlink

Als je een keer een training mee kan rijden, gewoon doen hoor Binar! Michiel is hartstikke rustig en ken toch meer mensen die zelf wat onzeker zijn of een onzeker paard hebben, die zijn lessen heel fijn vinden. En ook gisteren reed er in onze les zo'n leuke kleinere pony mee en die kon ook alles ;)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:25

Ik wil heel graag een keer meedoen, alleen kan ik 20 september niet, baal er echt van
Zouden er na september nog nieuwe trainingen komen? Of geeft Michiel nog andere trainingen in de buurt?

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:28

Karrimh schreef:
Paul_H schreef:
laat dat maar aan Donna over ... :D

en bedankt he maatje haha....... wanneer zie ik jou weer eens :+

Als je 't droog houdt ... :+ nee flauwekul. Ik ben net van vakantie terug, ga morgen voorzichtig voor het eerst weer met Roos aan het werk (mag weer van veearts) dus over een week of drie, vier kan ik meer zeggen.

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:59

Ooh Daphne bedankt voor de gave foto's!
Helaas kan ook ik 20 september niet.. hoop dat er daarna nog nieuewe trainingen komen!