Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Binar schreef:nog ff een vraagje![]()
Hoe hoog zijn die op- en afsprongen ongeveer?
Ik heb echt geen idee of mijn paard dat gaat springen
(en ook de waaier en banden) )en nadat ik er vorige keer tot 10x toe bijna afgevallen was was dat echt super!
Uiteindelijk vond ze het water volgens mij toch stiekem wel leuk.
Venthe schreef:Remember (Mirjam), heb even in mijn coupons gekeken en je hebt mij inderdaad gejureerd met mijn laatste L1 wedstrijd. Ik was toen de laatste in de ring en heb ook nog met je gepraat over de proef. Ik had ook nog goeie punten bij je
! Je ging erg leuk
, en vorige keer moest ik ook natte voeten halen, kan gebeuren
) toch wel lastig. Toch ging het erg fijn en hebben we wat leuke lijntjes kunnen rijden. 2 erg rare wappers gehad, eentje het water uit over een smal boompje (hij ging al erg twijfelend het water in en ik dacht dat hem terug te nemen naar stap maar hij sprong toch...) en een over een boom'pje' volgens Michiel maar toen ik er op af reed kreeg ik de kriebels en stopte ik met rijden, Tris braaf als hij is sprong toch, dus dat was weer een mooie wapper 

Komen er op andere data nog trainingen??
Binar schreef:venthe, had jouw paard knalgroene peesjes om?? dan heb ik jouw les gezien
Ik ben vanochtend even wezen kijken en ik moet eerlijk zeggen dat t al helemaal gaat kriebelen bij me!!
Ik vond dat de paarden het allemaal zo makkelijk oppakte, en Michiel lijkt me een superrelaxte vent!!
Helaas kan ik 20 september nietKomen er op andere data nog trainingen??
Ik hoop alleen dat mijn paardje het ook leuk vindt, een paar maanden bij een oefenparcours (met "gewone" hindernissen) blokkeerde Ko volledig en sprong niets meer wat anders was dan balkjes (muurtjes e.d.)
Binar schreef:Ja ik was er na 11u. Heb jij al vaker zo'n crosstraining gereden?
Michiel hielp jou met je paardje bij het water en heeft je paard later nog ff beetje gelongeerd op dat stuk bij t water?
maar komt wel weer goed ik heb al die andere keren de andere kant van de waterbak gereden dan is het wel heeeeel eng als je er op eens in moet springen
). En ze wordt in elk geval een stuk stoerder, kijkt niet zoveel meer en gaat toch ook steeds meer naar voren denken. Vond het weer een leuke les!
Karrimh schreef:Paul_H schreef:laat dat maar aan Donna over ...
en bedankt he maatje haha....... wanneer zie ik jou weer eens
nee flauwekul. Ik ben net van vakantie terug, ga morgen voorzichtig voor het eerst weer met Roos aan het werk (mag weer van veearts) dus over een week of drie, vier kan ik meer zeggen.