Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Is uiteindelijk toch het water erin gegaan met Anton. Dat duurde ook wel even. Uiteindelijk zelfs vanuit het water via de boomstammen er weer uit en via beide boomstammen er weer in. Ook de hoge. Daarnaast ook de opsprong met het steilte aan de rechterkant gedaan. bij mij ging ze er ook in en had zij er zelf lol in.
Nika werdt dus ook erg bang, Anton het nog geprobeerd, maar ook dat lukte niet. Volgende keer maar weer eens proberen, maar dan eerst dichtleggen. Daarna nog wel even de trakhener gesprongen en daar pakte ze wel weer op aan. Daarna ook nog over de dikke buis het water ingesprongen
Ik heb er toch een lekker gevoel aan over gehouden en die zigzag komt wel als ik het zelf niet meer eng vind
Maar het is zeker voor herhaling vatbaar! 
Waarbij Fari wel eerst de greppel van dichtbij ging bekijken 
Fari pakte echt super aan, alleen zoals Rowo al zei, eerst de zigzag van onder bekeken. De 2e keer was ie nog erg spannend, de 3e keer ging super. Ook de grote trakhener en alles eigenlijk.. Volgende keer wil ik ook echt de puntjes aanrijden

weinig last gehad van de bodem eigenlijk, alleen de grote wei was wat zwaar. Verder nu beide punten gesprongen (vorige keer alleen de voorste), de hoge trakehner, greppel met daarachter de hoge boom. En heeeeeeel veel waterbak
Na even twijfelen ging ze er deze keer vrij makkelijk in! Daarna lage insprong gedaan en dan bult op en bovenop n sprong, van beide kanten. Geeft goede moed voor de waterbak in Markelo!