geeft ze goeie nakomelingen? Fijn dat alles goed was
Vief knap dat je zo kan leren ik kan dat dus totaal niet

Heb lekker gereden
Morgen buiten ritje..
Nu even rot zooien met me nieuwe iopd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geeft ze goeie nakomelingen? Fijn dat alles goed was

.
!
. Vanochtend van 9.15 tot half 11 naar school geweest, en toen lekker naar huis gegaan.
.
Bij ons was de buiten bak ook wit, zonnetje scheen en hup ondooit
heb je een hoge opleiding is het nog niet goed
zwarte ipod
daarnaast 2 oefeningen mee gekregen. Mijn bekken zijn onstabiel spieren in onderrug (boven m'n billen t/m net boven mijn taille) zit allemaal zwaar verkrampt, daarom kan ik ook niet meer goed zitten... wordt dus een best lange genezingsprocedure ook omdat ik er al een half jaar mee loop.... hmmm beetje balen, maar komt gelukkig weer goed!
.

Ik had weinig zin om serieus dressuur te rijden, dus ik was eerst met lange teugels aan het rijden. Daarna dacht ik, ik probeer het eens met een soort halsring. Eerst een tijdje met de teugels ook in een hand erbij. Later de teugels in een knoop en alleen gepakt als het echt nodig was. Vorstin snapte het best goed

. Goed bericht, als ik ooit nieuwe laarzen moet ga ik misschien bruine scoren ipv dat saaie zwart
. Maar dan moeten deze wel eerst uit elkaar vallen
.
. Niet dat ik in het bruin wil hoor
. rowo schreef:Jeetje LL, afgewezen omdat je te hoog op geleid bent. Op zich best een compliment toch
Hebben jullie dit gezien??? Eindelijk mag ik met mijn bruine jasje dressuren
http://www.knhs.nl/news.asp?ID=13925
Ze was echt een toppertje vanavond!!
Sterkte ermee, wel mooi dat het nu opgelost wordt, zal je straks weer heel anders in het zadel zitten!!
...
.