Lielle schreef:er zijn idd al twee afmeldingen geweest, 5/6 personen is ook de normale gang van zaken, vorige week was een uitzondering.
Was wel lekker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
MarjaTK schreef:Meestal ben ik de fotograaf![]()
Maar moest vandaag filmpjes maken van "de grote baas", dus had ik het hardstikke druk
![]()
Wellicht een volgende keer. Ik zal even een website opzoeken waar ik ze dan kan plaatsen, want als ik ze op mijn eigen website plaats, is deze zo vol.
Tot ooit.
) Simmie schreef:Mijn hubbie in ieder geval. Wie die ander man is weet ik niet, nee. Helaas heeft hubbie van jou maar 1 foto en dat is een standfoto waar jij ik en Richard op staan.
lekker gereden?
). Verder ging t best aardig, water vond hij helemaal geweldig
ging lekker! Alleen had hij een keer n hindernis niet gezien waardoor we er opeens bovenop zaten
Maar verder ging t gelukkig goed! Heerlijk
Na enkele rondjes kwam het gevoel weer terug en reden we weer als vanouds. Heb wel enkele dikke dingen overgeslagen omdat ik het prille vertrouwen niet wilde kwijtraken maar heb alles gedaan waar we voor kwamen en de rest komt nog wel.
). Ik heb dus maar gewoon genoten van de pijn want die herinnerde mij aan een fijne training