Apple schreef:Liep jij met je paard aan de hand te stappen toen wij net kwamen aanrijden? Dat je met de mensen naast ons nog stond te praten dat je wat onverklaarbare stops had?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nelis schreef:mijn voorkeur gaat uit naar Rom, vind hem gewoon betere begeleiding geven tussen de hindernissen.
Het is me al en paar keer opgevallen dat als ergens niet helemaal soepel gaat, Rom dan echt uitlegt hoe , wat waarom , en dat mis ik bij Michiel. ik mis dus juist het dressuur gerichte bij Michiel,
Apple schreef:Dat herken ik wel, Rom is meer grensverleggend en Michiel wat voorzichtiger. Dat grensverleggende kan soms ook wat verkeerd uitpakken, terwijl je bij Michiel soms het gevoel hebt dat je wat meer had willen doen.
gr_roos schreef:nelis schreef:mijn voorkeur gaat uit naar Rom, vind hem gewoon betere begeleiding geven tussen de hindernissen.
Het is me al en paar keer opgevallen dat als ergens niet helemaal soepel gaat, Rom dan echt uitlegt hoe , wat waarom , en dat mis ik bij Michiel. ik mis dus juist het dressuur gerichte bij Michiel,
Ik doe dit jaar juist niet meer mee vanwege hem. Vind hem duidelijk minder sterk in zijn uitleg en als je maar gas geeft is het goed. Als je vast loopt kan hij je niet verder helpen. Michiel vind ik juist veel sterker en veel minder rausdouwerig en hij kijkt veel beter naar wat een paard aan kan. Rom zit imo af en toe tegen overvragen aan en laat ruiters dingen doen waar een combinatie niet toe in staat is. Als de ruiter vindt dat ie het kan mag het van Rom en heb daar in mijn lessen genoeg voorbeelden van gezien.
Apple schreef:Dat herken ik wel, Rom is meer grensverleggend en Michiel wat voorzichtiger. Dat grensverleggende kan soms ook wat verkeerd uitpakken, terwijl je bij Michiel soms het gevoel hebt dat je wat meer had willen doen.
AnneMieKe_89 schreef:Oooh die heb ik ook gezien indd Apple!
Ben ook heel benieuwd!!
Heleen: je ziet indd wel dat het geen weigeren is, maar lastig lijkt het me wel
We hadden een keer een jongen in de groep, en die had een heel vies bit in zijn hoofdstel hangen. Dus Rom zei dat hij dat wel een af mocht wassen na het rijden. Toen wilde hij, heel eigenwijs, beweren dat dat van de dag ervoor was. Dat kon Rom niet zo waarderen, want het was duidelijk dikke aangekoekte zooi van een tijdje. Toen zei hij, zal eens tegen je moeder zeggen dat ze een lepel in de aardappelen moet prakken, die een week moet laten liggen, en dan in jou mond stoppen. Kijken hoe lekker je dat vind!
![]()
heleenxx schreef:Nou, dan ben ik benieuwd naar de foto's. Het zag er zo professioneel uit!