En zelfs dan weet ik nog niet eens de naam
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En zelfs dan weet ik nog niet eens de naam
Ik heb met Jipje echt een super dag gehad.
Toen naar de DA, alles was goed. Ik wou naar het losspringen voor de cross, maar meneer ging weer op de achterbenen richting trailer
ik zag het al niet meer zitten en dacht dat ik ook niet van hindernis 1 naar 2 zou komen. Uiteindelijk mocht ik van start, en inderdaad tussen 1 en 2 begon hij te twijfelen, maar na wat aanmoediging toch verder. Hij landde met de achterbenen wel even op hindernis 2 maar toch verder. Bij het water mezelf veel moed ingesproken en goed doorgereden en hij sprong zelfs zo door
ik was compleet verrast. De rest van de cross ook lekker gereden en ik was helemaal blij toen ik over de finish kwam. En ook nog eens binnen de tijd. Jipje was nog zo fris als een hoentje en werd helemaal goedgekeurd bij de DA. Dus ik had er weer 2 winstpunten bij voor de nederlandse. De lach heb ik nog steeds op mijn gezicht, ben nog steeds trots op mijn oude knakker!

xxitsmexx schreef:uhm martine ik moet jou ook gezien hebben zaterdag..
jij stond een paar keer bij irene2?

GvdT schreef:Ik heb Michael op de 2de trakhener gezien en Estelle was braaaaf. Ze ging echt veel te groot weg en redde het net, maar wel braaf dat ze zo mooi weg sprong.
), was waarschijnlijk degene waarmee ik van startnummer geruild had...ladyzwien schreef:ik weet niet eens meer welk nummer het was.
was het niet begin 160 ofzo.
mnicky schreef:Hoi,
Weet niet of jullie het inmiddels in de gaten hebben, maar ik was niet degene die gevallen is (gelukkig voor mij), was waarschijnlijk degene waarmee ik van startnummer geruild had...
Dus lijkt me handig dat je de volgende keer pas dit soort dingen typt als je weet waarover je praat...
Groetjes Monique
... Had je anders eerst nr 159???
Maar dat was zeker geen Monique.. Die ken ik wel.. Daarom had ik haar even gesmst en ze heeft hier inmiddels ook een bericht achter gelaten

mnicky schreef:Hoi,
Weet niet of jullie het inmiddels in de gaten hebben, maar ik was niet degene die gevallen is (gelukkig voor mij), was waarschijnlijk degene waarmee ik van startnummer geruild had...
Dus lijkt me handig dat je de volgende keer pas dit soort dingen typt als je weet waarover je praat...
Groetjes Monique
Tjemig wat een verhalen allemaal.....
)