[SGW] SGW Neede verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Martine

Re: SGW Neede verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 18:57

Ik herken alleen mensen met een vest Clown En zelfs dan weet ik nog niet eens de naam Huilen van het lachen

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 19:38

uhm martine ik moet jou ook gezien hebben zaterdag..
jij stond een paar keer bij irene2?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:08

Goeienavond,
Veel positieve verhalen over Neede gelezen en mensen die fijn gereden hebben. Helaas ook wat mensen met wat minder geluk.
@Nickeltje: Ik heb je in het springparcours gezien en vond het eerste deel heel netjes gaan, totdat je knip helaas los ging. Balen dat ze in de cross niet over de trackener wou.
@Renske: Ik heb jou volgens mij nog bij de DA gezien, ik kwam net terug van cross lopen! Gefeliciteerd met je fijne rit! Had je nog prijs?
@TG: Nog gefeliciteerd met je prijs! Hoe had je vriend gereden?
@Motje: Had je nog prijs?

Verder heb ik eigenlijk niet echt mensen herkend zondag. Verder niet echt mensen herkend, ben daar nog altijd niet echt goed in Bloos Ik heb met Jipje echt een super dag gehad.
's morgens al vroeg in de mist vertrokken en we waren mooi op tijd in Neede. Toen eerst de cross maar gaan lopen, ik had besloten om bij 4 het alternatief te nemen. Ik wou het zekere voor het onzeker nemen omdat ik de winspunten nog nodig heb voor de nederlandse. Wel twijfelde ik erg bij het water of hij dit aan zou pakken, voor de rest zag ik het wel zitten allemaal. Toen maar eens gaan dressuur rijden. Met losrijden dramde meneer lekker door de hand, maar toen ik in de ring was liep hij heerlijk. Commentaar van de jury was dat hij te recht was en geen stelling en buiging nam, wat hij juist netjes deed. Maar ja, ik had 188 punten en stond gedeelde 3e. Daarna omgezadeld voor het springen, maar meneer had de kop verkeerd staan en ging op de achterbenen weer richting trailer. Uiteindelijk achter iemand anders aan naar het springterrein. Hij pakte lekker aan met losspringen. Ik kwam de ring in en hij werd behoorlijk sterk, dit bleef hij ook in het parcours maar op de hindernis zelf kwam hij nog wel aardig netjes terug. Een heerlijk rondje gereden met een mega springende Jipje, hij speelde gewoon met de hindernissen Clown Toen naar de DA, alles was goed. Ik wou naar het losspringen voor de cross, maar meneer ging weer op de achterbenen richting trailer Boos! ik zag het al niet meer zitten en dacht dat ik ook niet van hindernis 1 naar 2 zou komen. Uiteindelijk mocht ik van start, en inderdaad tussen 1 en 2 begon hij te twijfelen, maar na wat aanmoediging toch verder. Hij landde met de achterbenen wel even op hindernis 2 maar toch verder. Bij het water mezelf veel moed ingesproken en goed doorgereden en hij sprong zelfs zo door Haha! ik was compleet verrast. De rest van de cross ook lekker gereden en ik was helemaal blij toen ik over de finish kwam. En ook nog eens binnen de tijd. Jipje was nog zo fris als een hoentje en werd helemaal goedgekeurd bij de DA. Dus ik had er weer 2 winstpunten bij voor de nederlandse. De lach heb ik nog steeds op mijn gezicht, ben nog steeds trots op mijn oude knakker! Tong uitsteken

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 20:29

Super Benthe *LOL*

xxitsmexx schreef:
uhm martine ik moet jou ook gezien hebben zaterdag..
jij stond een paar keer bij irene2?

Kan maar zo zijn dat ik bij Irene stond. Heb nog een staan kijken bij het losspringen. Lachen

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:34

Miky0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:45

Iedereen gefeliciteerd die het goed gedaan heeft,

en diegene waar het wat minder ging Jammer, Sterke en hup hup morgen is er weer een dag Ach gut

GvdT schreef:
Ik heb Michael op de 2de trakhener gezien en Estelle was braaaaf. Ze ging echt veel te groot weg en redde het net, maar wel braaf dat ze zo mooi weg sprong.

Jij zeker diegene die Oeeeeeeeeeeeeeh! ging Tong uitsteken
Maar ja het is wel zo Estelle gaat in principe niet af als ze niet kan, je weet alleen nooit dus zette me ook al schrap voor een slechte landing..
En ja ze was heel braaf, mag ook wel een keer Knipoog

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:10

Gaaf hoor!

Weet iemand of er foto's gemaakt zijn?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:15

Monique van de Belt was niet diegene wie op de trakhener is gevallen waar in dit topic toveel over is gesproken.. Misschien eerder die dag wel.. Zal haar is ff smsen..
Ik kan uit zeer betrouwbare bron (haarzelf) zeggen dat ze niks van een val weet!! Zij is absoluut niet gevallen Lachen

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:32

ik weet niet eens meer welk nummer het was.
was het niet begin 160 ofzo.

mnicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:34

Hoi,

Weet niet of jullie het inmiddels in de gaten hebben, maar ik was niet degene die gevallen is (gelukkig voor mij Pling ), was waarschijnlijk degene waarmee ik van startnummer geruild had...

Dus lijkt me handig dat je de volgende keer pas dit soort dingen typt als je weet waarover je praat...

Groetjes Monique

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:34

ladyzwien schreef:
ik weet niet eens meer welk nummer het was.
was het niet begin 160 ofzo.

Die was gevallen??? dat was nummer 159

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:35

mnicky schreef:
Hoi,

Weet niet of jullie het inmiddels in de gaten hebben, maar ik was niet degene die gevallen is (gelukkig voor mij Pling ), was waarschijnlijk degene waarmee ik van startnummer geruild had...

Dus lijkt me handig dat je de volgende keer pas dit soort dingen typt als je weet waarover je praat...

Groetjes Monique

Heej meid Lachen... Had je anders eerst nr 159???

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:40

ooo okay zoiets dacht ik al.
maar dan kan je op de startlijst zo zien wie het was ja.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:42

heb ik ook al gezien.. Lachen Maar dat was zeker geen Monique.. Die ken ik wel.. Daarom had ik haar even gesmst en ze heeft hier inmiddels ook een bericht achter gelaten Lachen

Miky0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:00

mnicky schreef:
Hoi,

Groetjes Monique

Tjah.. als je idd geruild heb dan kunnen we dat zo niet weten, vraag > nummer > startlijst > conclusie.. Damn! Wel gelukkig voor jou trouwens

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:03

Bloos Tjemig wat een verhalen allemaal.....

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:12

benthe gefelciteerd!
ik zag je op het water, ging toch perfect!!!!!!!!!!!!
leuk joh!

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:20

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:21

Ik heb nog een leuk filmpje van Benthe op het water.
Hoe kan ik die plaatsen? Foto's doe ik altijd via mijnalbum.nl maar daar kan ik volgens mij geen filmpjes plaatsen.
(Benthe, als jij het goedvind natuurlijk Lachen)

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:22

ja nou ja, op cd dus denk niet dat we veel zien

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:23

eerst zien, dan (evt.) kopen toch?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:23

Motje, via Youtube. Weet niet precies hoe dat werkt, maar waarschijnlijk staat er wel een uitleg op Youtube.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:26

idd eerst zien Lachen

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 23:31

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 08:13

Is er dan echt niemand die weet wie er foto's gemaakt heeft??? Behalve het verhaal van de CD dan....ik wil dan toch eerst wel weten of ik erop sta voordat ik zo'n CD koop....jullie toch ook of niet?!