foto;s van gister
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je hebt wel een trouwe fotograaf zeg, best vaak foto's!
Lady probeer ik deze winter zonder deken te houden totdat ze weer aan het werk mag (kan ze altijd nog geschoren worden), is nu toch al een wolletje
Bandit heeft het voordeel van z'n jeugd 

Lappie_Lap schreef:Vind het ook nog wat te warm voor een (regen)deken, best zwoel hier de laatste paar dagen. De pensiongasten hebben eigenlijk wel allemaal al een regendeken op, onze eigen staan nog bloot
) de nacht in sturen. Want ze staan nog dag en nacht buiten. Deken had vandaag best afgekund maar ik kom 's ochtends niet bij de paarden...
In het begin ging het echt slecht, heb de training van gisteren volgens mij nog in de benen zitten
miss_jumpy schreef:Lappie_Lap schreef:Vind het ook nog wat te warm voor een (regen)deken, best zwoel hier de laatste paar dagen. De pensiongasten hebben eigenlijk wel allemaal al een regendeken op, onze eigen staan nog bloot
Ik vind het ook eigenlijk te warm maar Miron is gisteren geschoren en ik wilde hem ook niet naakt zonder enige haren (op een hartje op zijn kont na dan) de nacht in sturen. Want ze staan nog dag en nacht buiten. Deken had vandaag best afgekund maar ik kom 's ochtends niet bij de paarden...
) dus ik wil zowiezo nu ee regendeken om

Ik kan niet meer zonder m'n gsm en bokt, hyves en msn kan ik soms nog wel laten, maar dat word ook steeds moeilijker
Vind hem echt gaaf!
Vind het leuk, maar ook erg verslavend
Heb nog nooit zonder gereden en wil het ook graag zo houden
Vertrouw het niet zonder, je weet nooit wat er kan gebeuren...
(was eigenlijk 's ochtends vrij en nu moet ik om half 9 op de hockeyvelden in Etten-Leur zijn
)
TeZzz schreef:Misschien een late reactie, maar ik heb ook hyvesVind het leuk, maar ook erg verslavend
(tog?
)

miss_jumpy schreef:TeZzz schreef:Misschien een late reactie, maar ik heb ook hyvesVind het leuk, maar ook erg verslavend
Ja dat weet ik![]()
Ik moest pas heel erg nadenken, Tessa???
En toen het kwartje eindelijk viel, oh Tezzz!!
Ik dacht, die ken ik ergens van en toen viel ook bij mij het kwartje, MJ!
miss_jumpy schreef:op beestenboel kom ik nooit volgens mij

De gastsprekers waren een uur en een kwartier eerder klaar met praten. zometeen mega snel de paarden doen en weer richting Enschede.