Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb maar tot 10 uur school dus daarna lekker met de paarden aan de gang!

We hebben hem een paar keer mogen lenen van een kennis en ik wil ze echt niet meer. Dat rek tussen die 2 paarden in... en de manier van in en uitstappen vond ik voor de paarden ook niet fijn. 
Cijfer: 4 De DA zei ook dat dit gewoon bijna nooit voorkomt bij ponies en al helemaal niet bij eentje van 6 jaar. Ik stond inmiddels gewoon te janken en heb heel de weg naar huis moeten huilen en nu weer. Er is gewoon niks meer aan te doen. Het was zelfs al zo erg dat het tijdens het rijden gewoon door midden kon breken. Mijn Sambal, mijn allerliefste pony. Zó oneerlijk.. Met rijden nooit iets gemerkt. Zelfs van de zomer toen de grond zo hard was sprong hij gewoon altijd, nooit heeft hij laten merken dat hij ergens last van had, nooit. Hij is altijd vrolijk, was vandaag nog uit zijn stal geglipt en weg gerent (liet zich wel gelijk weer pakken) en een echte knuffel. Ik kan me nu gewoon nog niet voorstellen hoe het straks zal zijn als hij er niet meer is.. Sambal

zat net ook te huilen..
Sterkte met Sam!!!
wat een rot nieuws zeg!!
lijkt me idd verschrikkelijk. Vooral als je al vanalles hebt laten onderzoeken en dacht t ergste al te hebben gehad... komt zoiets nog te voorschijn
Sterkte Vief!