[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 16:28

Ik ben net weer terug van de meeting, eerst geschaatst en daarna met zn allen bij de Mac gegeten
Het was echt heel leuk!
Zal de link wel plaatsen als het topic met de foto's er is
Ïk ben nog wel gevallen, maarja, ik viel echt heel zacht
Weet nog steeds niet hoe dat eigenlijk kwam, ik stond zo ongeveer stil

vief; stoer hoor!
*gaat bij link van Scum kijken*
Zo lekker weer rijden en dan maar in gaan vlechten ofzo denkik ik.. (wel vroeg, maarja, ze houdt ze wel netjes, en anders moet ik morgen wel heel vroeg naar Rob toe )

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 16:31

Scum--> Leuk filmpje! Haha!! ik heb die van mij toen met de sneeuw dit niet zien doen

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 17:43

Leuk filmpje Scum, had hem al eens gezien, maar hij blijft leuk
Leuk dat de meeting geslaagd was Jitske

Sam was een beetje stout met rijden. Vooral met de contra (moest K-X-A in contra). Hij sprong elke keer over. Op het laatst maar even het elastiek eraan gedaan, want hij stak van te voren z'n kop in de lucht en als ik dan een ophouding gaf sprong ie over.
Dat hielp gelukkig wel goed
Maar je merkt gewoon dat ie het erg moeilijk blijft vinden.
Iemand nog een goeie oefeningen waardoor het iets makkelijker wordt?

MJ_

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 17:58

Hallo allemaal

Ben net terug uit leusden, even een anchtje bij mijn ouders gelogeerd. Gister en vandaag lekker lange stukken met de hond goofy door de bossen gelopen, spelletjes gedaan en gezellig bijgekletst! (ik heb alle 2 de kolonisten potjes gewonnen!! )

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:00

Marieke, balen van Pico!! Ik vond het wel een zielig verhaal, zowel voor pico als voor jou

Gomir, fijn dat jouw paard meevalt, succes met de merrie. Ook alle andere wanroygangers succes!!

Sim en Gomir, gefeliciteerd met Mod-promoties!!

Andrea, echt vervelend dat gedoe met madine

Heb ik nu nog iets belangrijks gemist??

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:06

Gister kwam Jan Jonas (voedingsman) nieuwe vitaminen voor Os brengen. Hij heeft gelijk even gevoeld, maar Os reageerde niet meer op druk op alveesklier en lever, dus dat was goed!! Hij heeft ook bijna geen bulten meer op zijn rug. Hij krijgt nu alleen nog onderhoudsvitaminen- en mineralen om zijn haverrantsoen aan te vullen.

Mijn zus vroeg Jonas gelijk even naar miron te kijken, die woensdag onregelmatig was. Hij reageerde heel pijnlijk op zijn spieren, vooral rechts. Op zijn buik deed zo'n pijn dat ie een brul gaf. Arme ronnie .

Volgens Jonas veel afvalstoffen in spieren, soort maandagsziekte, maar niet zo erg, want hij loopt wel. Die heeft nu een stofwisselingskuur. Ik vertrouw echt op deze man, hij heeft ons met Os ook echt zo goed geholpen. We mogen ronnie gewoon blijven rijden. Die wordt nu ouder, bijna 23, en ook stijver. Had vroeger echt nooit spierpijn, ook nooit na de cross.

Miron ad ook een beetje dik oog, waarschijnlijk van de koude wind. Arm oudje...

Lielle, hoe is het met jouw oudje??

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:16

Stoer hoor, vief!

Dat is minder leuk minnie_muis, is het erg dicht bij jou?

Ik zou dan toch voor dierenarts assistente gaan Anja, voor mijn gevoel is dat een zwaardere opleiding dan dierverzorger.
Ik denk dat je makkelijker van assistente naar verzorger kan switchen als andersom.

Scum, hij doet het niet bij mij...

Hebben je ouders je niet gewoon laten winnen Miss_Jumpy....?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:53

Canter schreef:

Ik zou dan toch voor dierenarts assistente gaan Anja, voor mijn gevoel is dat een zwaardere opleiding dan dierverzorger.
Ik denk dat je makkelijker van assistente naar verzorger kan switchen als andersom.

Denk ik ook Canter

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 19:30

viefdepief schreef:
Canter schreef:

Denk ik ook Canter

Jah dat zei mn vader ook..Want bij dierverzorging stond onder bij beroepsmogelijkheden: werken op kinderboerderij, dierenwinkel en nog wat dingen..En mn vader zei ook, denk je dat als jij dierenartsassistent bent dat je dan niet op een kinderboerderij mag werken, of in een winkel mag staan?
Ik heb geen idee..Maar ik neem dan aan van wel

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:28

Ik zou ook voor dierenassistente gaan. Dan leer je ook dieren te verzorgen, en dan heb je ook nog medische kennis

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:30

Mijn oudje doet het super MJ. Hij ziet er blakend uit, en vond het stijlloos dat hij met O&N alleen op stal moest staan. Hij brak de zaak bijna af.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:49

Ik heb ook niet zo'n fijn weekje achter de rug.
Ik heb nl een hersenschudding opgelopen toen ik de stofzuiger in de kelder zette. Beetje laag deurtje voel de deurstijl nog in mijn hoofd staan

Simmie en gomir gefeliciteerd met de promotie.

Marieke ik hoop voor je dat pico opknapt.

Iedereen veel succes in Wanroij, ik heb een poging gedaan tot bijlezen alleen wil mijn hoofd nog niet zo erg

gr_roos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:50

Scum je mannen in de sneeuw zijn echt leuk.

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:03

GvdT, dan ben je er wel heel hard tegen aan gelopen, of nie?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:06

GvdT, dat is niet handig. Een vriend van mij heeft ook ooit zoiets gedaad, die ging dus echt knockout.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:07

Ik draaide me om en wilde weglopen. Je kan wel in de kelder staan alleen is het deurtje niet zo groot omdat het onder de trap zit.

Ik liep er vol met mijn slaap tegen aan, ben ook even buiten westen geweest. Ik heb bijna 4 dagen in bed gelegen

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:08

Canter-->Het is hier nog hemelsbreed 2,5 km vandaan! dus valt mee!

GvdT--> Dat is niet zo handig!

Ben wel op wedstrijd geweest! Ging super!! Liep lekker los direct al! Dus de 1e proef ging ook goed maar de middendraf wou ze wat te snel en toen was het onregelmatig! Maar had ik 163 punten. 2e proef was ze veel minder aan het been en heel sloom. Dus had daar 159! Maar ja wel 2 keer 4e dus was erg tevreden! Heb nu ook meer het idee dat we klaar zijn voor de L!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:11

Wow GvdT, en dan vinden sommige mensen crossen gevaarlijk! Voorlopig lijkt het veiliger dan stofzuigen. Beterschap, doe maar kalm aan voorlopig.

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:11

GvdT: Au! Dat ken ik, ben eens tegen het deurtje van de trailer opgelopen... Kleine deurtjes moesten ze verbieden

Marieke: hoe gaat het met Pico haar hals?? Wij hebben ook eens zo'n paard gehad, die mag alleen nog maar op de veewagen mee, en niet meer op de trailer.

Anja: Ik zou ook voor dierenartsassistente gaan, daar kun je een hoop kanten mee op. Hoe is het trouwens met jouzelf? Nog steeds zo'n last van een krakend lichaam?

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:12

@ GvdT, schrikken zeg
Doe maar lekker rustig aan, hersenschuddingen zijn niet niks!

@ Minnie_muis: Wat fijn dat je wedstrijd zo goed ging!
Gefeliciteerd met je vierde prijzen

Ik ga m'n kamer maar weer eens opruimen, het is alweer een grote bende

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:13

Anja, ik zou dus ook DA assistente doen, maar dat hebben er al veel gezegd.

GvdT, je zou het zusje van Arnoud kunnen zijn. Hij stond weer op nadat hij iets van de grond pakte en klapte tegen de steunbalk. Zorg je dat je wel fit bent in Chaam

MM, proficiat!

Canter, crossen is iig leuker

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:15

Ik ben er ook maar weer

Gisteravond in Enschede wezen stappen met z'n 5-en, was zeer geslaagd. Vanmorgen was wat minder, beetje koppijn haha. En toen miste ik het boemeltreintje in Almelo ook waardoor ik een uur moest wachten Was uiteindelijk 15.30 uur in Hardenberg terwijl ik om 13.05 uit Enschede wegging

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:15

netjes MM!!

auuu GvdT ben je ook nog verwend door iemand?!

ik zit net even tv te kijken, gaat over de kinderkliniek in het Vu... zie ik mijn oude arts voorbij komen haha en Gomir weet over wie ik het heb... toch?

ik hoorde vanmiddag trouwens nog van iemand die ooit eens tegen een boom is gereden met de cross hij is doodleuk weer opgestapt en kwam bloedend zonder cap over de finish daarna was die ook knock out
een aantal tanden bleken naar achteren zijn geklapt

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:17

nou ja, ik heb alleen met Raimaer geprobeer een boom weg te koppen, lukte ook niet.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:19

Hmm nee die bomen blijken niet mee te geven! Alhoewel dat soms best handig zou zijn!