Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Sim_ schreef:_Noor schreef:Voor de jp rubriek die wij uitschrijven moet je indd L startgerechtigd zijn. Misschien dat Renswoude andere regels hanteert.
En L startgerechtigd ben je al met 4 wp's in het B of als je als combinatie al L springen bent.
Maar is wel een geruststelling om te weten dat ik wat dat betreft in elk geval wel zou mogen/kunnen starten.
_Sim_ schreef:_Noor schreef:Voor de jp rubriek die wij uitschrijven moet je indd L startgerechtigd zijn. Misschien dat Renswoude andere regels hanteert.
En L startgerechtigd ben je al met 4 wp's in het B of als je als combinatie al L springen bent.

heleenxx schreef:Ik vind die jonge paarden rubrieken eigenlijk niet eerlijk tegenover het paard. L starten met een 5-jarige, hoe snel moet ie stuk?
Mijn 5-jarige mag lekker wat ervaring opdoen in de BB, daar hoop ik over 15 jaar nog van te mogen genieten
jipje_niekje schreef:En Markelo snorrewind starten SM???
heleenxx schreef:Ik vind die jonge paarden rubrieken eigenlijk niet eerlijk tegenover het paard. L starten met een 5-jarige, hoe snel moet ie stuk?
Mijn 5-jarige mag lekker wat ervaring opdoen in de BB, daar hoop ik over 15 jaar nog van te mogen genieten
heleenxx schreef:Dat moet iedereen ook zelf weten, maar met mijn medische achtergrond vind ik het verstandiger om het rustiger op te bouwen. Daarom hebben we hem ook pas op zijn 4e ingereden
Als je het met verstand doet en ze voldoende tijd geeft om te herstellen, dan vind ik er niks mis mee.
ben zelf ook geen voorstander van te vroeg beginnen met crossen. (edit: of uberhaupt te vroeg beginnen natuurlijk)