Mootje: gefeliciteerd met je verjaardag
. Lekker schaatsen op je verjaardag!Oh, een Noorse boskat, oh, een Burmees.......... hebbe hebbe hebbe
.Maar ja: er zijn al 3 huis-tuin-en keuken katten (waarvan 3 1/4 Siamees) en daar hebben we wel even genoeg aan. Ik vind het ook zonde om zo veel geld voor een kat te betalen, maar oh, wat zou ik graag een Boskat of Burmees hebben. Nou ja, We moeten iets te dromen over houden toch.
Nu lekker ontbijten!

. ik ben heel benieuwd, we zullen eerst weer gewoon ff moeten proberen denk ik en weer werken aan de punten die we op de protocollen terugzien. Alles zit er wel op nu, maar nog niet altijd gaat het vlekkeloos, dan word Bull net iets te scherp of denkt net even te snel voorruit wat voor kleine storinkjes zorgt. Het inrijden zal ik ook gewoon alleen besteden aan warm rijden en verder geen oefeningen, zodat ik hem niet al scherp in de ring krijg.
) ben.
.
. We konden kiezen op een website met allerlei produkten. Ik heb lekker een gewoon kerstpakket besteld
. Bleven nog wat punten over en die zijn nu naar een goed doel aan het vliegen.

Lelie wat een puzzel!!! Al die blaadjes lijkt me echt moeilijk.
) en dan nog even wortels en slobberbrokken halen. En dan weer lekker bij de kachel