Lau, ik ben ook heel benieuwd maar verwacht er niks van. Kan het alleen maar tegenvallen toch.
Texelse, jee wat raar!
Ik zag dat Jan van Beek weer fanatiek aan het crossen is. DIe armbreuk is toch niet zo lang geleden? Natuurlijk super fijn voor hem maar eerst zag dat er toch niet goed uit?
Gezellig Sandra!!
Ik heb niet zoveel zin meer, ook niet zoveel te op werk dus ben maar met mn Google cursus bezig gegaan.
Hoe zou het met Noor zijn?? De tattoo is niet zo heel groot dacht ik, of ze moet er toch voor gekozen hebben om de "nachtwacht" op haar rug te laten plaatsen......
Nou ik kan echt fantastisch trainen in de Biesbosch! Zijn meerdere vennen met een topbodem die helemaal egaal is en tot halverwege Hetjes bovenbeen komt. (moeders heeft de broek uitgedaan en getest ) Heb dus heerlijk een watertraining kunnen doen. Je kan er ook kilometers galopperen. Ideaal en super mooie paden.
MargreetW
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-11 17:19
Hij zit erop hoor, precies zoals ze het wilde hebben. Vanavond zetten we wel even een foto online, en het viel haar erg mee.
Lau: jij hebt dus ook al zo'n "gekke" moeder, je wilt niet weten hoe vaak ik al in het water heb gestaan om zowel Nudine als Jer erin te krijgen.
Noor is nu een vriendin aan het ophalen en dan gaan we even lekker uit eten.
Klinkt goed Laura!! Lief dat je moeder wilde testen Anne: Gefeliciteerd met het halen van je werkstukken. Noor: Fijn dat je tattoo gelukt is en het meeviel. Margreet: Veel plezier vanavond
Ik heb me iets te goed vermaakt in de stad.. Net pas terug
Klinkt helemaal leuk, lau! Fijn dat de tattoo zoals Noor hem wilde gezet is!
bianca1980
Geplaatst: 01-07-11 17:30
TeeGee schreef:
Bianca, je staat met Bull op de site van Alice
had het gezien idd... twas er erg rustig trouwens kwa animo. Het is ook niet heel veel bijzonders meer, maar ach...het was wel even lekker, ging lekker simpel rondje, alhoewel Bull zich eenmaal zijwaarts flink verstapte ( lees die sukkel stapt op zijn eigen achterpoten of zo ?? ) en we dus weer lagen met zijn 2, tging erg knullig, maar ja AJ gaat wel af.....gaat weer 25 euries dacht ik.... Alice zei al, wat doet hij nou ??? het is soms zo'n stuk elastiek die knol, maar hij moet wel ff onthouden waar hij zijn voeten neerzet aub.....
caro29
Geplaatst: 01-07-11 17:47
@Lau klinkt goed. Ik heb alleen bos in de omgeving...
Ik was vandaag om 1300 vrij omdat ik nog 6 overuren had staan. Dacht ik even lekker 2 paarden te kunnen gaan rijden. Helaas was het 1 waterballet en regende het te erg. Heb nu maar sloten in de bak gegraven zodat we morgen een beetje droge voeten houden.. Ik ben benieuwd naar de tattoo van Noor!
ik ben ook benieuwd naar de tattoo noor. vief heeft zich te goed vermaakt in de stad.
zo vanmiddag gereden met bay, en het ging me toch opeens mega hard regenen. zelfs donderen maar verder geen flitsen enz. heb even door gereden en toen ging het nog harder en ben ik maar even in de schuur gaan staan tot het weer iets minder werd. uiteindelijk wel ehlemaal doorweekt maarja het ging super fijn
Joki
Geplaatst: 01-07-11 18:17
Hopelijk kunnen ze er iets mee Leuk paard Mo Fijn dat je twee andere werkstukken goed waren Anne Dat is lekker Lau Lekker zo een vakantie Sanurie Die film lijkt me leuk San
Ferrose liep de 2 gewone proeven braaf maar toen moest ze nog de kur en dat vond ze allemaal niet nodig. Wat kan dat beest draken als ze niet wil, maar goed nu hopen dat ze morgen uitgedraakt is want dan wil ik toch graag 2 nette gewone proeven neer kunnen zetten
Net mijn tweede tentamen gehad, die ging boven verwachting Had m'n hoop van te voren al op de herkansing gevestigd... maar met een beetje geluk heb ik wel een 5,5
Joki: Hopelijk gedraagt ze zich morgen Lau: Klinkt als een heerlijke rit! Had ik hier ook maar zoiets in de buurt Vief: Gezellig dagje dus in de stad Caro: Balen dat je bak zo nat is. Noor: Ik ben ook benieuwd naar je tattoo