2.15 opstaan BV, Ben je je portomonnee kwijt? Noor, Vloerverwarming is fijn. Vond het erg lfijn bij Lau thuis!
Laatst bijgewerkt door Mootje op 28-12-10 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt
EvelienH
Geplaatst: 28-12-10 10:48
Thanks Billy, Scum en Lau. Denk dat ik dan gewoon een L bestel, hij heeft geen extreem grote voeten dus dan moet het wel passen. De springschoenen van Professional's Choice zijn ook fijn maar daar past hij never nooit in. Wil nu echt iets stevigs na zijn lompe actie in Hattem....
2.15, pfffff ik heb al moete met 08.00 haha! In de winter heb ik echt moeite met uit bed komen.
Sim
Geplaatst: 28-12-10 10:49
weule schreef:
En ik heb alweer mooi aantal uur gewerkt.. (lees, ben om 2.15 opgestaan...)
Ik heb het laatst nog tegen mijn leidinggevende gezegd. Normaal is hij er rond een uur of 9.30 - 10.00 en toen zat hij er eerder dan ik... Werd mij niet in dank afgenomen
bianca1980
Geplaatst: 28-12-10 11:03
WOW wat kletsen jullie hard tijdens de feestdagen zeg, heb het even vlug doorgelezen, @ Tg wat erg zeg voor jullie beiden. Ik hoop dat jullie auto en jezelf er weer helemaal bovenop komt. @ sann nog veel beterschap, het parcours stond in Kootwijkerbroek naar mijn idee gewoon normaal B, zoals de selecties waren. @ Noor lekker bezig met je huisje... @ weule was je bed kapot.... (hahaha met sims opmerking kan ik ook wel meegaan... )
Ik had gisteren een heel fijn rondje met Bull, was nul in het klassiek, in de barrage gingen we over 1 en toen dacht Bull....okey....2 pak ik wel....ik moest keihard NEE schreeuwen, want we moesten voor 2 doordraaien naar 12... maar afijn...de instelling van het paard was super, waar zijn neus heen gaat, gaat zijn blik dus ook, hij had niet nog 1 galopsprong verder naar voren moeten wezen want dan had ik gewoon fout parcours barrage gehad... foutje....we waren 10e. Het progressief was de eerste keer voor ons en omdat ik ivm wanroij geen finale wilde rijden had ik besloten het progressief op risico te rijden en ook kort te gaan draaien om Bull uit te proberen hoe hij dat oppakt, dat ging super, bij 6 verloor hij iets teveel balans en kwam hij niet meer voorwaarts over 6 dus dat was een balk, maar de oxer op 8 (waar ik even mijn knop om moest zetten.. ) ging echt feilloos. Dus heb er een heel fijn gevoel aan overgehouden.
Vandaag spulletjes pakken en frunniken met mijn knol en dan rijden wij rustig aan naar Wanroij.
PS : Ik was bij een vriendin op bokt en die had spellingscontrol tijdens bokt en hotmail echt superhandig, maar weet iemand hoe je dat aanzet....
Sim
Geplaatst: 28-12-10 11:03
Mootje schreef:
Ik heb het laatst nog tegen mijn leidinggevende gezegd. Normaal is hij er rond een uur of 9.30 - 10.00 en toen zat hij er eerder dan ik... Werd mij niet in dank afgenomen
Tja, je moet ook wel weten tegen wie je het kunt zeggen.
TeeGee
Geplaatst: 28-12-10 11:17
Goeiemorgen!
Evelien, ik heb de XX(X)L? van Profesionals Choice, zijn wel heel stevig Mootje, de auto is nu niet meer zo Mandy, toch nette rondjes voor zo weinig getraind! Vief, poetze en leesze Noor, vloerverwarming is echt heerlijk! Jeroen, das mooi op tijd! Bianca, goed gedaan op wedstrijd! veel plezier in Wanroy alvast!
Grrr op werk is de verwarming weer stuk!!!
Gister met Bari in de les meegereden, die waggelde lekker in de rondte
Waren het lekkere Chickies Jeroen?? Ik was vanmorgen ook mooi op tijd maar kwart over twee is wel erg overdreven
Ik kan vandaag niet rijden want er zijn ponywedstrijden in de manege. Normaal hebben we op dinsdag altijd club maar dat gaat dus vanavond ook niet door, jammer is altijd erg gezellig in de kantine
Dus ben net maar samen met de klusjesman begonnen met verven. Ik ben nu net de verschrikkelijk sneeuwman maar dan net iets anders.......
die spellingscontrole heb ik ook, maar geen idee hoe ik eraan kom moest idd achter de chickies aan vannacht billy dus nee, niet door het bed gezakt, of naar de wc geweest, of eng gedroomd, gewoon hard werken/zweten
nu eens ergens een deken scoren, 1 deken ligt niet goed en schuurt een schoft kapot... ff klein rondje maken hier in de buurt...
Bianca heeft fijn gereden zie ik!! (heel verslag...) en ja, BV is d'r portemonnee kwijt... (en ik maar zoeken....)
Mootje heb je schema even bekeken.. toch kom ik ook op een ford uit Tg lekker gehobbelt op de zwangere bari! billy is een sneeuwman maar dan anders bv is der portomonee kwijt en iedereen heeft gezocht zonder resultaat!
Volgens mij is het niet zo moeilijk rowo. Gewoon insauzen, even in laten trekken en glad op die muur plakken. Wel even kijken als je een motief hebt wat inspringt.