peanutbutter schreef:Nou ik heb een nieuw bijbaantje. Wordt nachtelijk postsorteerderIdeaal is avond of nachtdienst. Heb ik er overdag geen last van en je krijtg nacht toeslag op je loon.
Geen last van?
En slapen dan?
Wel leuk bijbaantje! Morgen beginnen op de nieuwe afdeling.. Cardiologie.
Vanavond dus lekker onderuit op de bank, met een bak popcorn en Step Up 2.
Wolin kwam goed uit het land, beetje hieperdepiep
. Sinds ik bij haar een spoelschoen had geprobeerd voor haar rechtervoetje (met biotex) geeft ze haar rechtervoetje heel vreemd
. Ze geeft 'm en springt dan omhoog (soort levade), dat deed ze ook met die spoelschoen. Vervolgens wilde ze 'm niet meer geven, nu ook niet meer.. Later ging het wel gewoon goed, maar het was heel typisch. Spoelschoen was echt een drama, die hele schoen heeft nog nooit vast gezeten.
Ideaal is avond of nachtdienst. Heb ik er overdag geen last van en je krijtg nacht toeslag op je loon.
. Maar dat is mijn mening, een paard hoort niet elke dag die 1,5 kilo per voerbeurt te krijgen als de baasjes op vakantie zijn en het paard staat op het land. 
?

Gefeliciteerd met je puntjes! 
Gelukkig was ze op de terugweg weer braaf. Nog 10 minuutjes in de bak gestapt met haar en een klein stukje gedraafd, en zo waren we mooi een half uur zoet.
Zo'n weekend gaat je niet in de koude kleren zitten! Vrijdag lekker vrij (donderdag-avond een feestje).... Zondag crosstraining bij Michiel. Ik hoop maar dat hij zich gedraagd (en die week erna bij clinic van Michiel), anders ben ik bang dat ik de stekker uit de ORUN trek! (of Michiel doet het voor mij....)
, maar heb nu geen crosstrainingen meer dus dat valt wel mee en ik ga verder geen andere wedstrijden meer inplannen. November mag Bam weer even bijkomen en daarna zien we wel weer