Paardrijden is al zo individualistisch, tis dan leuk als het op zo'n manier kan. GEzellligheid en ook elkaar voort helpen, ja dat is echt wel bij ons..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kwam alleen tot een niet zo leuke ontdekking dat ik vandaag nog een opdracht in moet gaan leveren. Net al een klein opzetje gemaakt (zit even thuis omdat ik een tussenuur heb) maar dat wordt nog even heel hard bikkelen wil ik voor 12.00 uur vannacht iets ingeleverd hebben wat er nog enigszins op lijkt

Zelfs de instructeurs blijven geregeld wat nadrinken. 
, hahaha als ik het zo lees
. En die kleuren van 'Ukkie' zijn echt afschuwelijk
, maargoed...
Soort van zonnepaneel op je hoofd! Zeker wel dat je opvalt. Ben het met Simmie eens, de meeste kleuren vind ik niet manwaardig en donkerblauw of zwart is dan wel erg saai.. Vind dit wel stoer staan!
Je mag dus nog even flink aan de bak. Mooi dat je presentatie goed ging!
.
.. Nu dus duidelijk niet
.
, straks mag ze weer met overbuurpaard mee naar buiten, de bofkont
.
Dus onder het college even snel wat doorgelezen, zodat ik ook enigszins wist waar het over zou gaan. Gelukkig kwam ik er aardig goed vanaf. Nu net weer thuis.
goeieavond
. Toen ik thuis kwam meteen Sofie even gereden. En heb net springles gehad met Loempia, ging wel goed
.
.
Alleen in de galopoefeningen werd ze nog wat te sterk, daar kon ik geen oefeningen in rijden. Iemand daar tips voor?
beetje jammer heb allen een mooje eurostar deken gekocht meer niet..
malloesje schreef:tientjeh schreef:haha nee absoluut niet. Maar ik heb ook gehoord dat gekleurde rijbroeken in de cross in kunnen haha, wie zei dat gister ook alweer tegen jou? Marloes ofzo..
Idd, op bokt gelezenErrug amateuristisch
Ik snap de link alleen niet zo...
Die 2 vielen idd errug op door de verkeerde kleuren..
.
. Ik ga 12 april wel
.
ik baal echt zadel kan ik niet op zitten door me knieen en die zaak waar ik hem gekocht heb wil hem niet terug nemen
schijt er echt van 
wel zonde dat je er niet op kan zitten 

tientjeh schreef:maar via de computer dingen zeggen, kunnen door anderen anders worden geintrepeteerd, dus ik denk dat er daarom zo'n issue van word gemaakt
Het belangrijkste is natuurlijk dat je je zelf prettig voelt in je kleding en dat je nergens in je bewegingen wordt belemmerd. WolinLotte schreef:Ow wat dan..? Zit ie niet goed? Te dikke wrongen ofso.
Hahaha ff je foto gejat via google, sorry. Vond de kleur van het zweetblad erg mooi
.
Ik ga Ocean's Twelve afkijken en ga dan mijn bedje in.