[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

malloesje

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 15:56

Is idd echt gezellig. We gaan zelfs samen stappen :))
Paardrijden is al zo individualistisch, tis dan leuk als het op zo'n manier kan. GEzellligheid en ook elkaar voort helpen, ja dat is echt wel bij ons..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:02

Haha :)
Is wel echt leuk als het een beetje gezellig is op de vereniging..
Ik ga niet meer naar verenigingslessen, was ook niet bijster gezellig bij ons :=

Presentatie ging wel goed vanochtend :) Kwam alleen tot een niet zo leuke ontdekking dat ik vandaag nog een opdracht in moet gaan leveren. Net al een klein opzetje gemaakt (zit even thuis omdat ik een tussenuur heb) maar dat wordt nog even heel hard bikkelen wil ik voor 12.00 uur vannacht iets ingeleverd hebben wat er nog enigszins op lijkt :=

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:10

Ik kom toch ook zeker wel naar de verenigingslessen om de gezelligheid, niet eens zo zeer om de les.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:12

Tis idd meer de gezelligheid bij ons.. Vooral in de zomer is het errug leuk :j Zelfs de instructeurs blijven geregeld wat nadrinken.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:37

En sommige blijven nog langer zitten dan ons :+

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:50

Klinkt als een gezellige dag Rowo en Malloesje :D , hahaha als ik het zo lees ;) . En die kleuren van 'Ukkie' zijn echt afschuwelijk :o , maargoed...

@Ruud: Jeutje... 8-) Soort van zonnepaneel op je hoofd! Zeker wel dat je opvalt. Ben het met Simmie eens, de meeste kleuren vind ik niet manwaardig en donkerblauw of zwart is dan wel erg saai.. Vind dit wel stoer staan!
@Vief: Hmmm..minder.. :\ Je mag dus nog even flink aan de bak. Mooi dat je presentatie goed ging! +:)+

Wolin is onder handen genomen door de osteopaat, ze had bij de schoft en achter op de rug wat blokkades en de atlas zat links vast.. Die hoorde je echt knakken toen ze deze ging los werken := .
Mag nu 3 tot 4 dagen niet rijden, dus moet woensdag verzetten.

Ik baal van Wo haar hoeven en de smid die ik heb laten komen.. Wolin heeft rechts een graasvoetje.. Deze had de smid van de kliniek helemaal recht gekregen, ik heb voor één keer een andere smid laten komen, die achteraf gezien.. toch niet kundig genoeg is gebleken, geeft niet weer een leer voor de volgende keer, maar toch... ik baal! Ze heeft Wolin weer helemaal op de oude stand gezet, hierdoor loopt Wolin weer als voorheen. Volgende week moet ik weer naar de smid van de kliniek, met hem samen maar weer even beoordelen.. Hij had de hoeven van Wo echt super, ze zweefde gewoon als ze bij hem was geweest :wow: .. Nu dus duidelijk niet _-:( .

Wolin heeft 3 uur staat bakken in het zonnetje met haar peerdenvriendjes 8-) , straks mag ze weer met overbuurpaard mee naar buiten, de bofkont :j .

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 17:15

:wave:
Zo ben ook weer thuis.

Heerlijk weekje vakantie gehad in Oostenrijk, zou dus ook zo weer terug willen. Hier en daar een beetje bont en blauw, maar voor de rest behoorlijk heel gebleven :P
Helaas had ik vanmorgen om 8.30 alweer college waar ik bij moest zijn. Toen ik naar school liep, kwam groepsgenootje me al even waarschuwen dat we ook nog een presentatie moesten geven :o Dus onder het college even snel wat doorgelezen, zodat ik ook enigszins wist waar het over zou gaan. Gelukkig kwam ik er aardig goed vanaf. Nu net weer thuis.
Net even een klein stukje bijgelezen en vooral veel verhalen van tevreden Gorssel gangers gelezen.
@Lotte: Balen dat je met Wolin haar voetjes weer bij 'af' bent. Hopelijk kan de smid op de kliniek ze weer helemaal goed krijgen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:36

Jullie zijn aardig aan het pletsen geweest. Heb ook nog heel wat lelijke crosskleuren voorbij zien komen :P
Hou het zelf altjd maar bij gele broek met blauwe of roze shirtje en een blauwe fluwelen capcover. Dat is redelijk safe.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:04

:wave: goeieavond

Vanmorgen/middag even naar school geweest. Was wel even gezelig :P. Toen ik thuis kwam meteen Sofie even gereden. En heb net springles gehad met Loempia, ging wel goed :).

Lig nu lekker op de bank te luieren. Ben nog steeds kapot. En dat nadat ik zaterdag van 9 tot 10 geslapen heb en gister ook al om 9 uur in bed lag :+.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 22:34

Goedenavond!
Vorstin ging echt superlekker *\o/*
Heerlijk in de buitenbak gereden (al was het al halfdonker), en madame maakte zich lekker druk. Ik hoefde alleen maar te zitten en ze deed het al. Als ik er nog even extra aan ging rijden kwam er echt een spectaculaire middendraf uit! Zijgangen gingen ook hartstikke makkelijk: hop schouderbinnenwaarts, hop travers, hop appuyement in draf. Ben er helemaal blij van :D Alleen in de galopoefeningen werd ze nog wat te sterk, daar kon ik geen oefeningen in rijden. Iemand daar tips voor?

Leuke foto's Marieke!
Jammer van je balkjes Mirthe
Super van jullie tripalon Malloesje, Rowo, Tientjeh!
Specta foto Malloesje!
Goed nieuws van Zetje Rowo
Fijn dat Wolin weer onder handen is genomen Lotte! Ging jij nou de 29e ook training in Moordrecht? Dan zie ik je misschien nog wel!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:19

Goede avond :)

equitana viel tegen helemaal niet zo veel leuke dingen :n beetje jammer heb allen een mooje eurostar deken gekocht meer niet..

Heb niet bijgelezen sorry :o

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:19

malloesje schreef:
tientjeh schreef:
haha nee absoluut niet. Maar ik heb ook gehoord dat gekleurde rijbroeken in de cross in kunnen haha, wie zei dat gister ook alweer tegen jou? Marloes ofzo..

Idd, op bokt gelezen :D Errug amateuristisch :? Ik snap de link alleen niet zo...

Die 2 vielen idd errug op door de verkeerde kleuren..

Ik denk dat je me heel erg verkeerd hebt begrepen in het andere topic! Daar staan nl dat ikzelf nooit in een gekleurde broek zou gaan crossen, daar staat absoluut niet in dat ik het niet vind kunnen. In de cross mag iedereen dragen wat ie zelf wil. Ik vind een witte rijbroek gewoon mooier en netter staan. En idd een witte staat naar mijn idee wat professioneler. Maar dat is toch ook juist het leuke van crossen, dat iedereen een eigen setje maakt! Ik vind gekleurde rijbroeken niet mooi en jullie verklaren mij voor gek dat ik wel in een witte broek de cross in ga.
(vind het wel jammer dat meningen zo uit hun verband worden getrokken en mijn mening blijkbaar belachelijk is gemaakt op een wedstrijd)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:22

Ik respecteer je keuze ;) .
Zoieso lijkt me dat al volwassen persoon ook makkelijker, want die springen niet met zijn allen de sloot in enzo schaam me nog voor mijn Nijeberkoopactie :o

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:25

@Shanouk: Nee, ik moet de 29e afbellen, ik had die dag vrij aangevraagd, maar heb die dag geen vrij gekregen. Kan met niemand ruilen en kan ook niet van de dienstlijst af die dag. Ik baal als een stekker!!!! Maarja.. misschien dat het wel goed is dat het dan april pas is. Volgende week dinsdag en donderdag gaan we al met de trailer bezig, misschien iets te veel van het goede als we ook die zondag nog eens met de trailer weggaan.. Dus nouja.. pech gehad :) . Ik ga 12 april wel :D .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:27

Lotte leuke foto das mijn zadel :( ik baal echt zadel kan ik niet op zitten door me knieen en die zaak waar ik hem gekocht heb wil hem niet terug nemen :( schijt er echt van

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:49

Ow wat dan..? Zit ie niet goed? Te dikke wrongen ofso.

Hahaha ff je foto gejat via google, sorry :o . Vond de kleur van het zweetblad erg mooi :P .

Ik ga Ocean's Twelve afkijken en ga dan mijn bedje in.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 07:59

Goeiemorgen :wave: :O

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 08:11

Morgen :wave:

Toevallig dat het net Coriens foto was.. ;) wel zonde dat je er niet op kan zitten :(:)

Mijn verrassingsopdracht heeft me gister tot half 1 wakker gehouden. Ga zo met de trein van 7.56 naar Deventer en dan heb ik nog 40 minuutjes in de trein om er wat aan te prutsen. Hoop dat het voldoende is om een voldoende te halen :=

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 09:00

goedemorgen!

@Billy1: jou mening word niet belachelijk gemaakt op wedstrijd, er is alleen gezegt dat er op bokt stond dat een gekleurde broek minder proffesioneel is. maar via de computer dingen zeggen, kunnen door anderen anders worden geintrepeteerd, dus ik denk dat er daarom zo'n issue van word gemaakt.( overigens vind ik zelf niet dat een zwarte of donkerblauwe rijbroek minder proffesioneel is)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 09:06

Goeiemorgen :wave:

@ billy1: denk idd dat je het zelf nu ook een beetje verkeerd op vat. We hebben het er alleen over gehad, er is totaal niets aan belachelijk gemaakt. Jij vind het persoonlijk professioneler en netter staan, maar je gaat toch niet om de netheid de cross in? Althans ik niet? Maar jou mening mag dat zeer zeker zijn, alleen ben ik het daar bijv. dan weer niet mee eens.
Anyway, volgens mij is een de kleur van de rijbroek geen discussie waard :+

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 09:15

Goeiemorgen,

Ik heb al een BP van Marloes gehda en daarin heeft ze alles in uitgelegd, dus niks aan de hand. Zoals ik het al aan gaf is het juiste leuk dat iedereen in de cross mag aantrekken wat hij / zij leuk vind, dus of dat nou een witte of gekleurde broek is maakt niks uit. Ik rij gewoon het liefs met een witte maar begrijp heel goed dat jullie liever een broek dragen die wat minder gevoelig voor viezigheid is. Maar idd wat een discussie ;)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 09:17

tientjeh schreef:
maar via de computer dingen zeggen, kunnen door anderen anders worden geintrepeteerd, dus ik denk dat er daarom zo'n issue van word gemaakt

Dat blijkt maar weer!! Rowo en malloesje begrepen mijn opmerking verkeerd en ik die van hun.

En wat Rowo zegt dat je niet voor de netheid de cross in gaat, daar ben ik het helemaal mee eens! William Fox Pitt rijd in de cross zelfs met een plastron, dat vind ik ook een beetje te overdreven, maar ja misschien is dan Engelse klasse ;) Het belangrijkste is natuurlijk dat je je zelf prettig voelt in je kleding en dat je nergens in je bewegingen wordt belemmerd.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 09:42

WolinLotte schreef:
Ow wat dan..? Zit ie niet goed? Te dikke wrongen ofso.

Hahaha ff je foto gejat via google, sorry :o . Vond de kleur van het zweetblad erg mooi :P .

Ik ga Ocean's Twelve afkijken en ga dan mijn bedje in.

Lotte die kleur wou ik dus ook kwam hij met dit aan :(
heb al jaren een blesure aan me knieen, dus moet juist nog meer knie wrong en dat heeft deze niet zo heel veel, voor mijn knieen.

Ik ga naar hyporama en divoza en mischien nog langs van rijs :)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:20

Ik zit ook weer op stage. Gisteren beetje druk gehad, heb gelukkig nog wel tussendoor even kunnen longeren. Als ik om half 6 weer thuis ben van stage ga ik meteen maar even rijden, want heb vanavond weer een vergadering...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 10:23

Goeiemorgen :)
Wat een héééérlijk weer :D