Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig zijn jullie er redelijk van afgekomen. Wat zal iedereen geschrokken zijn.
, leuk dat het zo klikt.. En hopelijk wordt het wat
..Eventjes russsstig wakker worden. 

Simmie schreef:Heb je toevallig Gerrit Zomer bij je paard gehad Bianca?
Lappie_Lap schreef:Hey Bianca, ga je met Rebecca naar de keuring? Ik ga naar Tolbert idd![]()
Aan het touwtje en onder het zadel
Ben erg benieuwd hoe het zal gaan!
. Nu dus maar volledig op rust gezet, zodat ze nergens meer energie aan uitgeeft en alleen maar eten en weidegang (waar ze overigens al genoeg rent). Ze krijgt alles wat haar hartje begeert..
en dan maar zien wat ze ervan vinden bij het NRPS. De manege houder vind haar erg druk aan het worden, dus menigeen houd ook al zijn hart vast als ik er op ga in de zadelrubriek, die ik overigens niet belangrijk vind. Ik doe mee aan 3 jaar en oudere E pony voor ster predikaat.
zonder SGW's, rebecca zal ik nu moeten vlechten, want een hengstenvelcht is niet toegestaan dus ik ga veel draad halen en knotten maken, want dat haar knip ik zeker niet eraf. 

Ik hoor wel eens vaker wat vage beoordelingen, maar ach .. bij welk stamboek hoor je die niet
Maar ze vonden haar de vorige keer te schraal dus? Zal nu vast anders zijn, lekker op de wei paard zijn knappen ze onwijs van op. Zie ik heel erg aan Lady. Die ziet er zo prachtig uit op dit moment, die zou ik ook wel mee naar de keuring willen nemen .. maar ach, dies hulpboek
Ik doe mee bij de rubriek voor 3 jaar e.o. ruinen/hengsten voor stamboekopname(/ster) rijpaarden en bestgaande, eens zien wat de heren en dames van m'n halve friesje vinden ... lelijk is die niet, maar in hoeverre hij in het nrps-type staat en of ze er bevooroordeeld naar zullen kijken is nog een groot raadsel
.

BV, klinkt allesbehalve fijn!

.

die zit net zo

WolinLotte schreef:@Rowo: Heb nachtdienst, dus slaap overdag!!

Kun je beter overgaan op onbeperkt ruwvoer.. Loopt ie overdag alleen of in een koppel? Andes vragen of je ruwvoer bij mag voeren op de weide? 

Leuke foto's.