Scum: goed bezig! Ik wou dat ik het allemaal niet nodig had! Andrea:Studeer jij in zwolle? Waar? Ik namelijk ook! Loes: gelukkig heb je je telefoon weer!
Ik ben nu op school en heb er weinig zin aan en aangezien ik niet zonder bokt kan
Goeiemorgen!! LJ: Fijn dat je je telefoon weer terug hebt gevonden Scum: Ik zou wel zonder msn kunnen, maar niet zonder telefoon, is toch wel erg handig als hij het dan ook nog doet. Hyves heb ik wel, maar ik weet niet hoe het werkt
Ik had gisteravond dressuurles met Nika, het ging zo fijn dat ik niet meer kon ophouden met glunderen. Als ik het zaterdag voor elkaar krijg om haar zo rond te rijden in de ring dan ben ik echt super blij Jipje had een 'stout' zijn dagje gisteren en schrok van alles en iedereen. Niet grappig, dus had ook een beetje ruzie met hem Vanavond springles met Jipje, kijken of hij dan zijn overtollige energie kwijtraakt.
Zit nu braaf op school te zijn en heb 4!!! tussenuren. Echt te erg.
even een vraagje. Over de winterdekens. Ik moet nieuwe dekens aanschaffen, want mijn paard is ze ontgroeit. Ik had hem altijd 2 dekens op. Een gevoerde deken en een regendeken. Dit wil ik ook graag zo houden. Maar de gevoerde deken. Hoeveel grams zou ik die moeten nemen? Als er nog een regendeken overheen komt?
Je kan ook een gevoerde regendeken kopen. Ik heb net een 150 grams waterdichte gekocht bij Piaffe en ik heb ook nog een 300 grams waterdichte. Die kunnen ook samen als ie geschoren is bij erg koud weer. Of ik doe er een 200 grams staldeken van HH onder.
ik scheer die van mij niet. Hij blijft altijd mooi dun in het haar, dus dan vind ik het jammer om hem te scheren. Ik wil graag 2 dekens, want een ongevoerde regendeken kan hij ook op als tussendeken.
Ligt er ook aan in wat voor stal die staat en of ie ook buitenstaat als het koud is. Eerder stond mijn paard altijd in een open stal, dus een extra deken als ie geschoren was. Nu staat ie in een warme stal maar staat ook buiten als het regent.
Jipje staat onder een ongevoerde regendeken en Nika onder een katoenen dekentje.
Een winterdeken vind ik nu al veel te warm. 's winters hebben die van mij 2 dekens van 200 gram op. Ze zijn dan wel allebei geschoren en staan normaal gesproken ook de hele dag buiten.