[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:10

Doei! ik ga paardjes binnenzetten.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:12

Ik had een schimmel
Maar die was erg donkergrijs met appeltjes Knipoog
Dus reed ik hem gewoon met een wit dekje.
Ik vind een witte trouwens mooi met een zwart dekje... Zou ik zeker doen op de dressuur van de cross... Maar op een echte dressuurwedstrijd weet ik het dan weer niet.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:23

Ach op dit moment heb ik een witte pad die ik zelf niet eens mooi vind maar ik heb geen zit om geld uit te geven aan een nieuwe. Bloos
Ik blijf bij mijn voorkeur voor wit met een subtiel randje, en zolang de jury er geen problemen mee heeft vind ik het ook niet heel belangrijk wat een ander er van vindt.
Maar dat is toch ook juist leuk, al die verschillende smaken?
Het zou maar saai worden als iedereen met hetzelfde dekje rondreed!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:25

Ja Wollie. Met springen zie je het heel veel inmiddels, staat eigenlijk best vrolijk Haha!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:29

Inderdaad! Ieder zijn eigen smaak!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:40

Goeiemiddag Doei!

BV: Gecondoleerd Ach gut
Je vriendje moet zeker nog lang rustig aan doen?
jipje_niekje: Auw Ach gut
Anthea: Hoe ging je presentatie?
Jitske: Wat jammer dat je Brittje moet verkopen. Succes met het vinden van een leuk nieuw baasje.
Tientjeh: Lekker geshopt zeg. €15 is wel een hele goeie koop!!

Over tenues gesproken. Ik heb gisteren een champagnekleurige rijbroek en blouse besteld voor bij mijn geruite springjasje Bloos!
Toch net iets mooier als wit Bloos

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:46

Vief: dat lijkt me inderdaad mooi bij elkaar staan!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:49

Zo, ik ben weer lekker thuis Lachen heb bijgelezen, wat gaat het hier weer snel zeg Lachen ik ben wel benieuwd wanneer mijn borsttuig binnenkomt, ik had m besteld bij van rijs, ongeveer 4 a 5 weken terug.. al een paar keer gebeld maar hij is nog niet binnen.
straks lekker 't paardje rijden Lachen

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:52

vief: gaaf, champagne kleur vind ik zo mooi. ooit wil ik dat ook nog. blauw met champagne.
snoekiej: hoe kan het zo lang duren? hadden ze hem niet op voorraad?

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 15:53

[quote="rowo]Ik moet ook nog steeds een borsttuig incl martigaal hebben.. Vind ze alleen nog zo duur Bloos[/quote]

ik heb m nu besteld bij:

www.equi-vox.com
borsttuigen in chocko en en zwart en alle kleuren elastiek (rekkerts voor friezen Tong uitsteken)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:54

nee ze hadden hem alleen in full, en ik had echt een cobmaat nodig. dus ze hadden hem besteld en zeiden dat ie die week al binnen kon zijn, maar het ook 6 weken kon duren..
ik ben nu dus hard op weg naar de 6 weken Tong uitsteken

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:17

Vief: dat staat volgens mij wel heel mooi *LOL*

Ik rij op mijn schimmel met dressuurwedstrijden ook gewoon met een wit sjabrak. Vind het niet echt heel erg mooi maarja.

Mijn presentatie ging wel redelijk. Ik had verwacht dat het een echte ramp zou worden maar dat viel mee. Haha! Wij hadden het helemaal niet voorbereid, we hadden zelfs niet eens verdeeld wie wat zou zeggen en wij waren natuurlijk ook nog eens groep 1 Clown Maar het ging nog best aardig (helemaal in vergelijking met de andere groepen)

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:40

Ik vind eigenlijk dat witte dekjes toch bij een wedstrijdtenue horen. Met springen en crossen is dat anders omdat je ook niet in je apepakkie rijdt. Maar op een springwedstrijd, deelnemer in wit met zwart en paard blauw dekje, dat vind ik niet netjes!

Vief, koop je dan in 1 keer al je wedstrijdspullen nieuw omdat je wit niet meer mooi vindt??
Ik ben daar te gierig voor, rij net zo lang met mijn wedstrijdspullen tot ze echt vervangen moeten worden.... Bloos
Hou het ook gewoon bij wit en zwart want dat is toch het makkelijkst in de aanschaf!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:44

Ik moet bekennen dat ik dus een oranje dekje en peesbeschermers heb voor het springen Bloos!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:45

hallo ben er ook weer even
wat een wind zeg, maar gelukkig schijnt de zon
heb vanavond weer les Haha!

ik ben ook altijd in het wit met zwart

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:48

Lielle schreef:
Ik moet bekennen dat ik dus een oranje dekje en peesbeschermers heb voor het springen Bloos!

hebben jullie dan ook geen gesponsord dekje?
Op onze witte dekjes staat onze sponsor, dus ik kan het niet maken om die niet te gebruiken.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:49

Nee, geen sponsor hier. Heb jij een clubdekje of zo? Ik rijd voor een oude NBVR club, die doen daar niet aan.

floor01

Gaaf Lielle!!! Haha!

Ils_K

voor het springen, spring ik gewoon in het geel ( shabrak en peesbeschermers) maar denk dit jaar niet, want mijn sgw logo zit er nu op

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:52

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:52

Lielle schreef:
Nee, geen sponsor hier. Heb jij een clubdekje of zo? Ik rijd voor een oude NBVR club, die doen daar niet aan.

Ja, wij hebben inderdaad een clubdekje, aan de ene kant het logo van onze club, anders kant de sponsor. Ik voel me al l ullig dat ik er niet mee cross maar na een natte wedstrijd krijg je dat dek natuurlijk nooit meer wit (zo begon het) en nu past blauw ook wel mooier bij mijn outfit Bloos

Ik zou trouwens wel voorstander zijn van algehele versoepeling van de regels, ik zou wel willen springen in bijv. een polo! Een jasje is toch geen sportkleding?? Vind je het gek dat leken zeggen dat paardrijden geen sport is!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:53

miss_jumpy schreef:
Vief, koop je dan in 1 keer al je wedstrijdspullen nieuw omdat je wit niet meer mooi vindt??
Ik ben daar te gierig voor, rij net zo lang met mijn wedstrijdspullen tot ze echt vervangen moeten worden.... Bloos
Hou het ook gewoon bij wit en zwart want dat is toch het makkelijkst in de aanschaf!

Nee hoor, valt heel erg mee Knipoog Mijn zwarte (dressuur)jasje is nog van mijn moeder geweest en mijn blouse ook. Vorige jasje was van de ponyclub en heb ik weer in moeten leveren. Met dat gele sjabrak ga echt niet meer rijden Dus heb zelf een wit sjabrak voor de dressuur gekocht en heb met een sgw een keer een wit sjabrak van de rabobank gewonnen. Maar vind helemaal wit voor de dressuur toch net iets mooier.. Witte broek had ik al en houd ik ook gewoon voor de dressuur Ja Het geruite jasje kon ik gewoon niet weerstaan. Die moest ik hebben Bloos Dus opzich valt het allemaal nog wel mee. Cremeblousje komt van marktplaats en was ook niet zo duur gelukkig.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:53

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:54

ladyzwien schreef:
voor het springen, spring ik gewoon in het geel ( shabrak en peesbeschermers) maar denk dit jaar niet, want mijn sgw logo zit er nu op

Haha je gaat dus wel in het knalgeel maar niet met een logo? *LOL*

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:55

viefdepief schreef:
miss_jumpy schreef:

Nee hoor, valt heel erg mee Knipoog Mijn zwarte (dressuur)jasje is nog van mijn moeder geweest en mijn blouse ook. Vorige jasje was van de ponyclub en heb ik weer in moeten leveren. Met dat gele sjabrak ga echt niet meer rijden Dus heb zelf een wit sjabrak voor de dressuur gekocht en heb met een sgw een keer een wit sjabrak van de rabobank gewonnen. Maar vind helemaal wit voor de dressuur toch net iets mooier.. Witte broek had ik al en houd ik ook gewoon voor de dressuur Ja Het geruite jasje kon ik gewoon niet weerstaan. Die moest ik hebben Bloos Dus opzich valt het allemaal nog wel mee. Cremeblousje komt van marktplaats en was ook niet zo duur gelukkig.

Oh ja, dat is waar, jij bent een echte speurneus om voordelig spullen in te slaan Clown
Maar wel leuk, maar ik zou het maar gedoe vinden, aparte tenues voor dressuur en springen Haha!