Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:Ik moet bekennen dat ik dus een oranje dekje en peesbeschermers heb voor het springen
Lielle schreef:Nee, geen sponsor hier. Heb jij een clubdekje of zo? Ik rijd voor een oude NBVR club, die doen daar niet aan.
miss_jumpy schreef:Vief, koop je dan in 1 keer al je wedstrijdspullen nieuw omdat je wit niet meer mooi vindt??
Ik ben daar te gierig voor, rij net zo lang met mijn wedstrijdspullen tot ze echt vervangen moeten worden....![]()
Hou het ook gewoon bij wit en zwart want dat is toch het makkelijkst in de aanschaf!
Lielle schreef:http://home.tiscali.nl/antoinederksen/p ... _KA003.JPG (kogelbeschermers zijn ook oranje)
ladyzwien schreef:voor het springen, spring ik gewoon in het geel ( shabrak en peesbeschermers) maar denk dit jaar niet, want mijn sgw logo zit er nu op
viefdepief schreef:miss_jumpy schreef:Vief, koop je dan in 1 keer al je wedstrijdspullen nieuw omdat je wit niet meer mooi vindt??
Ik ben daar te gierig voor, rij net zo lang met mijn wedstrijdspullen tot ze echt vervangen moeten worden....![]()
Hou het ook gewoon bij wit en zwart want dat is toch het makkelijkst in de aanschaf!
Nee hoor, valt heel erg meeMijn zwarte (dressuur)jasje is nog van mijn moeder geweest en mijn blouse ook. Vorige jasje was van de ponyclub en heb ik weer in moeten leveren. Met dat gele sjabrak ga echt niet meer rijden
Dus heb zelf een wit sjabrak voor de dressuur gekocht en heb met een sgw een keer een wit sjabrak van de rabobank gewonnen. Maar vind helemaal wit voor de dressuur toch net iets mooier.. Witte broek had ik al en houd ik ook gewoon voor de dressuur
Het geruite jasje kon ik gewoon niet weerstaan. Die moest ik hebben
Dus opzich valt het allemaal nog wel mee. Cremeblousje komt van marktplaats en was ook niet zo duur gelukkig.