Aaah
Zou niet kunnen, bij ons is het volzet.
Allez nog niet helemaal maar er wordt een stal vrij gehouden voor een stalgenootje. Want er is een zoektocht naar een paard voor niveau 1m30-1m40. Er was al eentje op het oog maar helaas afgekeurd. Dus zoektocht is nog bezig. 
Luxor heeft lelijke manieren in het springen, moet nog antwoord hebben van Ch.anel wat zij er evt van denkt. Echt van 0 beginnen en zeer traag opbouwen of eens door een prof paar keer laten door rijden. Eentje die er niet te veel bij nadenkt en rotbokken/cowboytoestanden rijdt. Maar ik weet nu al dat Luxor niet voor de 'hogere' proeven (lees +1m) zal zijn. Tenzij hij echt een ommezwaai maakt in zijn instelling.
Na dik 2 maand weer begonnen met springen en waar vroeger de problemen enkel in het wedstrijdparcours waren, doet hij het ook thuis. Ging normaal 1 februari op oefenjumping maar dat ga ik ook maar laten voor wat het is.
't Is maar dat ik hem in de dressuur goed kan doorrijden als hij stout momentje heeft en dat hij in omgang en wandeling echt super gemakkelijk is. Anders stond ie te koop. Ben ook al veel te gehecht aan dat paard.