Dan zal ik me even kort voorstellen! Ik ben Jasmijn heb nu ongeveer al 4 jaar crosslessen gevolgd met mijn pony Magic maar door blessures helaas vaak ingeschreven gestaan maar nooit werkelijk kunnen starten. Hoop daar over een paar weken verandering in te brengen! Als het goed is start ik begin oktober in Ysselsteyn
_Elke, gefeliciteerd! Super leuk dat het zo goed ging! Ik ben naar Ursem geweest, was een crossles met daarna een crossparcours. Ik weet nog niet wanneer ik weer ga, dus als iemand nog tips heeft voor omgeving Friesland... Joki, ook gefeliciteerd hetismij, het ging super, hij vond alleen de opsprong en de afsprong wat raar en hij wou eerst niet in de waterbak, maar uiteindelijk alles super gedaan Heb hindernissen gesprongen waarvan ik van te voren dacht dat ik het niet zou durven Welkom Jasmijn!
Super Sorsie! Gaaf is dat he In Friesland heb je ook nog een mooi crossterrein bij Vinkega, misschien dat je daar eens naartoe kan? En anders over de afsluitdijk in het bos bij Wieringerwerf staan ook hindernissen.
Ik ga voor jullie duimen, Jasmijnz en AmberB! Komt vast goed met beide
Jaa, echt super gaaf, hetismij Bedankt voor de tip , ik had even gekeken, maar kon niet vinden of je er gewoon kan trainen of dat het op vaste data is. Weet jij hoe dat werkt? Ja, had gehoord van het Robbenoordbos inderdaad, lijkt me erg leuk om nog een keer naartoe te gaan
Ooh wat leuk je debuut ! Mag ik ook spammen? Ben zo blij met mijn cross tinker. Ik moet nog veel aan mijn houding doen maar zij wil in ieder geval wel.
jasmijnz, helaas is Meerstad niet echt in de buurt (ongeveer 100 km) SusanH, ik ben jaloers! Hier is alles zo ver weg Wat een mooie foto! Jeaninedow, stoere cross tinker heb je
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 18-09-14 20:54
Wij staan zelfs op een stal waar we altijd kunnen crossen. Maar wij zijn dan ook echt heel erg verwend
Ooh wat lijkt me dat verleidelijk susan, iedere dag ff boompje mee pikken! Waar sta je als ik vragen mag?
Gister avond ben ik weer bij Gert geweest in biddinghuizen. Weer andere lijntjes gesprongen met van die brede smalletjes (lekker vaag haha) en bezem bakken! ze pakt dat zo goed aan! Echt zo fijn want dat geeft mij heel veel vertrouwen! Ik zeg op naar heino!
Heerlijk lijkt me dat, SusanH! Ik kom wel bij jullie op vakantie, oké? Haha Hier een foto van mij en Win in Ursem. Zo begonnen we 4 jaar geleden
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 19-09-14 11:47
Mag hoor Sorsie, we hebben wel een kamertje vrij . Win bestudeerd de hindernissen zelf ook goed volgens mij haha!
Elke dat ziet er leuk uit idd!
Wij staan in Renswoude. Elke dag springen doen we niet, maar de baan is wel erg fijn. Vandaag ook daar dressuurtraining gedaan. Veel leuker dan in de bak
Hoi, ik breek even in. Ik weet niet of jullie al op de hoogte zijn maar op fb is er sinds kort een pagina eventing sale. Hier kun je eventingspullen te koop aan bieden en oproepjes plaatsen als je iets zoekt voor de cross. Dit is een pagina puur voor eventingspullen en geen reguliere paardenspullen. Misschien handig voor iedereen die iets zoekt of wat te koop wilt aanbieden. Er staat nog niet heel veel op, want de pagina bestaat nog niet zo lang.
Was gister gaan trainen bij de mosten ging wel goed alleen het laatste lijntje niet zo. Vandaag liep ze alleen niet echt lekker dus hoop dat het stijfheid is!
Dressuur ging gewoontjes, 183 punten. Springen heel veel geluk gehad! Foutloos maar had ook zo drie balken kunnen zijn want ze knalde ze soms echt hard aan! Maar goed ! Foutloos is foutloos! Leuke cross stond er maar veel bochten dus we konden niet echt goed vaart maken.
De hindernissen waren niet echt super spectaculair maar wel leuk! Ze deed het weer zo makkelijk. De waterbak deed ze ook super goed. Ik deed het alternatief dat ze erin kon lopen. Daarna foutloos over de finish met maar 2 tijd fouten! (1 andere had géén tijd fouten dus ik was daarin heel tevreden! )
Dit alles resulteerde in een super mooie derde plaats!!! Ik ben zo blij met mijn schimmel cross topper! Helemaal happy!!!