Ik mag morgen een uurtje eerder starten
Nu half 4 ipv half 5. Zit ik ook bijna tegelijk met vriendinnen dus ook wel leuk!edit:
Madelein; Ik ben nu nummer 292 dussss gewoon aanspreken als je me ziet hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
__Rianne schreef:Oke jammer!
Ik mag morgen een uurtje eerder startenNu half 4 ipv half 5. Zit ik ook bijna tegelijk met vriendinnen dus ook wel leuk!
edit:
Madelein; Ik ben nu nummer 292 dussss gewoon aanspreken als je me ziet hoor

Denk alleen dat ik dan strand bij de waterbak aangezien hij niet voor water is gemaakt. 

)
. Prima toch!
) super gedragen in alle drukte.
wel fijn dat ie zich goed gedraagde!
.
Wel heel erg zonde dat je niet verder in de cross bent gekomen. Heb je je erg bezeerd? Als hij wat vaker een cross gezien heeft zal het wel beter gaan.
We zien het allemaal wel. Morgen gaat Daimler weer daarheen en dan gaan ze crosstraining doen. Komend weekend is haar M-debuut. 

maar daar maak ik het natuurlijk ook zelf naar, als er geen uitdaging in zit is het niet leuk haha.
die van mij kreeg ik nog geen jaar geleden er absoluut niet in en is nu een watterrat
leuk voor volgend jaar
auw!
. Dit is alleen hilarisch en dat is een dressuurwedstrijd niet. 
Zo trots dat ie 'm in een keer deed haha. Hindernis erna was een dubbel en hij ging op de eerste heel groot af dus ik zeg braaaf paard, volgende deed ie ook braver dus ik riep: nog braver paard!! die mensen zullen wel gedacht hebben wat een gek haha 

Alleen, ik vind het zonder trailer al zo'n eind. Zitten in totaal zeker vijf uur in de auto op zo'n dag. Een pianoleerling van mijn man is daarheen verhuisd en die wilde les houden van mijn man. De ene keer komen ze hierheen en de andere keer rijden wij daar naartoe.
Zag dat er dit jaar wel b ponys was..