Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Sim_ schreef:Buiten dat het warm zal zitten is met een jasje onder je bp crossen niet erg comfortabel in de cross. Vind het wel een mooie set voor het springen alleen.
 Ik vond het te koud vrijdag om in een blouse te gaan, dus ik heb mijn jasje onder mijn BP aangehouden. Eenmaal in de cross merk je toch niet meer wat je aan hebt toch?! 

Loetie84 schreef:_Sim_ schreef:Buiten dat het warm zal zitten is met een jasje onder je bp crossen niet erg comfortabel in de cross. Vind het wel een mooie set voor het springen alleen.
Ach dat valt wel mee hoorIk vond het te koud vrijdag om in een blouse te gaan, dus ik heb mijn jasje onder mijn BP aangehouden. Eenmaal in de cross merk je toch niet meer wat je aan hebt toch?!
  Misschien dat je het niet merkt tijdens het crossen zelf door de adrenaline, maar daarna stik je de moord.                                                         
 Tis een erg stijf jasje... En ook niet bedoeld om lekker in paard te rijden.

alleen zo'n jasje met knopen lijkt me inderdaad niet fijn dragen onder een bodyprotector in de zomer.. 
 Nu het allemaal wat serieuzer wordt, toch maar geïnvesteerd in een beter passende bodyprotector in de vorm van een donkerblauwe Racesafe.
 Billy.