[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 12:46

gefeliciteerd!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 12:46

Jaaa :D Dankje!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 12:47

Ik vind het ook echt heel veel geld voor een L paard en persoonlijk vind ik er ook niet zo veel aan :o
Maar goed wij vragen voor een echt goede 4 jarige ook echt wel meer als dit. Prijs naar kwaliteit.
Ka: Spannend naar Derek ben heel benieuwd wat er uit gaat komen voor jullie!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:27

Ik wilde toen naar een paard komen kijjken, maar had op internet gevonden dat hij voor gruwelijk veel geld op een elite veiling was verkocht als veulen. Aan de telefoon daar een vraag over gesteld en het paard was direct verkocht :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:27

Anne super he!

Ik ga nu met hetje naar de biesbosch. Daar is nu net 19 hectare ruitergebied opgeleverd, met paden en diverse vennen en poelen waar je in kan. Vanmorgen er al even geweest en is echt super en sleuths 20min met de auto. Hoef ik niet meer een uur temrijden voor conditie training :Y)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:32

Gefeliciteerd Anne.
Leuk Lau.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:34

Goed gedaan Anne!! Gefeliciteerd!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:39

Goedemiddag.
Wat een aparte wending inderdaad Snoek, de duimen draaien nog!
Super Anne!
Dat paard vind ik eerlijk gezegd ook niet zoveel aan Mootje.

Is er hier nog iemand die bekend is met Zwartewaal?
Ik zag dat ze daar twee dagen dressuur en 2x klassiek voor punten hebben, ik moet echt weer een keer dressuren van mezelf, als ik dan ook nog erbij kan springen is het wat leuker :+ .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:43

Ik ga er springen. Geen idee of het wat is, maar het is in de buurt.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:46

Dan weet je zeker niet of het op gras of op zand is?
Ga jij trouwens een dag of twee dagen?
Ik denk dat ik het maar gewoon opgeef en dan zie ik het vanzelf wel :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:51

Is op gras. Ga 2 dagen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:55

Ik hoorde dat Maassluis ook zo mooi is? En rem was laatst met iemand mee naar Manege Prinsenstad. Dat was ook mooi, ook op zand.

Ik doe 10 juli weer mee bij Zeinstra, alleen met Schimpie want daarna heb ik een high tea :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:56

Ok bedankt!
Ga vanavond even opgeven.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:59

Maasluis is ook erg mooi, net als Maasdijk, gigantische buitenbakken met onwijs goede bodem :) .

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:00

Hoihoi :)

Bianc, dat wordt groot feest bij jullie! Hebben jullie daar zaterdagavond zelf feest? Wij gaan wss naar de Donderboerkermis, maar als dat geen klap aan is willen we graag een achter-de-hand adresje :Y)
Spannend Noor! Ik wil ook 1, als Iris niet bij me was geweest in Marmaris was ik teruggekomen met een tattoo en een piercing :+
Apart Snoek!
Gefeliciteerd Anne!

Ik heb morgen HTC dag in Ermelo, mogen we ook over de nieuwe hindernissen. Ben benieuwd!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:03

Leuk Mirthe! Die clinic was erg leuk trouwens!

Ik heb die foto's van Maarsbergen maar besteld bij Arie :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:15

Van week sprak ik het "slachtoffer" dat in MB bij de start van de cross er af gevallen is, en zich behoorlijk bezeerd heeft. Verhaal kreeg nog een raar staartje. Hij heeft een vleeswond van 20 cm en een breuk in zijn onderarm. In het ziekenhuis wilde ze hem opereren, maar kwamen ze ook met het voorstel omdat in Hoorn te doen, vlakbij zijn woonplaats. Makkelijker voor de nacontroles etc. Goed plan, dus met de ambu van MB naar Hoorn. Ligt hij daar op de SEH, sturen ze hem naar huis!!!! Met een pielig gipsverbandje. "dit is ons beleid" was het antwoord op de vraag waarom hij niet geopereerd werd. Begin van de week is hij weer terug geweest en toen is er een afspraak gemaakt om hem vandaag te opereren en een plaat in de arm te plaatsen.
Pffff, hij was het goed zat, en ik kan het me voorstellen! Maar het meest baalde hij nog dat hij de cross niet gereden had, want die vond hij er fantastisch mooi uit zien!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:18

zo, dat is nogal heftig zeg. Ik heb een paar jaar geleden mijn bovenarm gebroken, en met doorlezen van lotgenotenverhalen heb ik toen ook heel wat verschillende aanpakken gezien. Ongelooflijk, dat daar niet wat meer uniformiteit in bestaat.

Hopelijk komt het snel weer goed voor hem. Was het J.K. trouwens?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:20

Nee, J.B. te V. maar zonder crimineel verleden :D ;)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:21

Middag!!

Noor: Spannend!!!
Evelien: Ook al zo'n hekel aan:P Ik eet 's ochtends vaak daarom maar niet. Krijg gewoon niks binnen!
Snoek: Apart, nog steeds duimen we!

Gister naar Ermelo geweest. Meneer was weer ontzettend sterk in begin en brak een paar x uit. Maar na tijdje werd al beter. Hij pakte verder echt super aan. Op/af sprongen gaan nu echt zonder enige twijfel! Water met in/uit sprong geen enkel probleem. En de opsprong en daarna over de haag de dressuurbaan in, ging nu ook goed. Net meer zo explosie! En nog rondje achterom gereden. Staan nu paar dikke hindernissen in, ook trakehner met best groot gat, en gewoon in 1x :D Dus ga met volle vertrouwen naar Ermelo.

Nu druk bezig met kleren en alle spullen verzamelen voor de vakantie. Ga zaterdagnacht lekker voor 2,5 week naar Zuid-Frankrijk. Aan de atlantische kust, en 1 uurtje van de spaanse grens.
Paardje krijgt 1 weekje vakantie. Lekker thuis op de wei. En dan gaat hij naar me spring instructeur. Hij rijd hem dan elke dag. Dressuur en springen, en nog 1x crosstraining. Dus gaat goed komen :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:28

Maassluis en maasdijk zijn erg fijn. Startte daar elke maand. Maasdijk loopt wel een spoorlijn langs.
Prinsenstad is maar 2x per jaar, parkeren is drama en er zijn ook nog 3 of 4 manegelessen tegelijkertijd :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:48

texelse schreef:
Van week sprak ik het "slachtoffer" dat in MB bij de start van de cross er af gevallen is, en zich behoorlijk bezeerd heeft. Verhaal kreeg nog een raar staartje. Hij heeft een vleeswond van 20 cm en een breuk in zijn onderarm. In het ziekenhuis wilde ze hem opereren, maar kwamen ze ook met het voorstel omdat in Hoorn te doen, vlakbij zijn woonplaats. Makkelijker voor de nacontroles etc. Goed plan, dus met de ambu van MB naar Hoorn. Ligt hij daar op de SEH, sturen ze hem naar huis!!!! Met een pielig gipsverbandje. "dit is ons beleid" was het antwoord op de vraag waarom hij niet geopereerd werd. Begin van de week is hij weer terug geweest en toen is er een afspraak gemaakt om hem vandaag te opereren en een plaat in de arm te plaatsen.
Pffff, hij was het goed zat, en ik kan het me voorstellen! Maar het meest baalde hij nog dat hij de cross niet gereden had, want die vond hij er fantastisch mooi uit zien!

het zag er ook niet fris uit! Ben benieuwd hoe het nu (na de operatie) met hem is!

anne gefeliciteerd!
Mithe bij de donderboeren is er geen klap aan, iedereen komt op de "camping" feestvieren :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:53

Bianca, je staat met Bull op de site van Alice :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 15:05

Ze hebben een nieuwe pup <3
Ik ben benieuwd of die ook zo hulpzaam gaat zijn bij het water!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 15:48

Middag :wave:

Zal kijken of ik wat hoor Evie, Utrecht is wel hele leuke stad. Gaat Bam dan met jou mee?
Ik zie bijna wekelijks wel wild, bij ons achter lopen ook vaak herten, zo leuk allemaal!
Wat fijn dat je nieuw stekkie hebt Billy!
Super van je presentatie Noor.
Wat apart zeg Snoek, weet je inmiddels al meer? Hopelijk kunnen ze hier wat mee.
Gefeliciteerd met je zus Roos en fijne dag.
Top Annetje van je werkstukken!

Wel bijgelezen maar niet alles is blijven hangen.. Hier beetje teveel wijntjes gehad gisteren. Pfft, ben dat echt niet meer gewend. Hadden BBQ van de klas als afscheid en uiteindelijk zijn we de stad nog ingeweest en ben ik blijven slapen. Super gezellig, alleen nu wat minder. Vanavond met vriendin eten en naar de bios dan lekker op tijd mijn bedje in!