[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

billy1

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:17

hmm moet maar eens op zoek gaan, de rijbroeken van Robby's vind ik ook erg leuk! Alleen hebben ze deze niet met leren zit.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:21

Heb helaas geen foto. Maar is er een met jeanszakjes op de kont en eenbbitje op de bil geborduurd. Een witte broek.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:26

Ik mag ook nog een nieuwe rijbroek uitzoeken voor mijn verjaardag van mijn vriend. Weet verder ook niets te vragen en een extra rijbroek is nooit mis!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:27

Ik heb zelf de pikeur meredith met leren zit voor wedstrijd en voor gewoon. Vind het een super model.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:28

Super Heleen! Gefeliciteerd hoor :)

Rijbroeken, ik moet ook binnenkort een nieuwe. Als hij gewassen is is hij spierwit, maar als ik hem eventjes aanheb (met trainingsbroek erover tegen het viesworden) komen er op mijn bovenbenen allemaal donkere pikkeltjes.
Ik heb van de zomer een hele mooie gezien, wit met bruine stiksels. Die lijkt wel goed bij mijn jasje vind ik :) .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:38

Goeieavond!!

@Rosalie: Blijf Australia echt een mooie film vinden, moet er wel echt voor gaan zitten, want hij duurt wel even :D .
@Heleen: Gefeliciteerd!! Super zeg!! *D
@PB: Wauw wat een superservice zeg!! Pikeur heeft fijne rijbroeken.. die van Robby's weet ik niet hoe die zitten :n , heb wel zo'n vest van Robby's, die is wel ontzettend fijn :) .

Nou helaas niks geworden van mijn planning, want we zijn naar de verjaardag van mijn oma geweest, was overigens enorm gezellig :)) . Nu nog maar even onderuit op de bank..

Ik sta morgen op de scopiekamer... ben benieuwd :+ . En dan lekker 's avonds uit eten met beste vriendin en lekker naar de bios en dan heeeeeerlijk aan de cocktails :9 .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:40

Gefeliciteerd Heleen!
Netjes Kim!!
Wat een nette service he PB! Ik heb 1x een rijbroek in de uitverkoop daar besteld, en had hem al supersnel binnen :)
Leuk programma Lotte!

Mijn Polypad is inmiddels ook op de post :D
Wat betreft rijbroeken: Ik heb altijd Euro-Star rijbroeken. Vind ze erg fijn :) Ik heb het model Klara.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:46

Wie heeft dit nog meer? Ik heb altijd van die hoogwater rijbroeken := .. Dan komen ze ergens halverwege mijn kuit _O- . Ik heb altijd mijn rijbroeken een maat of twee maten groter, omdat ik wil dat ze los vallen (ik kan er niet tegen als ze strak zitten om mijn knieën) en dan heb ik ook gelijk qua lengte iets meer te pakken.. Moet zeggen... de enige Harry's Horse die ik heb is vrij lang, maar de Euro Star rijbroeken zijn wel echt net aan qua lengte... Gelukkig ziet niemand dat ;) .

Edit: Snoekiej: Mooi dat je Polypad op de post is!! Heb je een afbeelding van welke je hebt besteld? :)
Ik heb de créme kleurige met die verschillende kleuren bruine rand. En ik heb van Rambo zo'n pad, maar die is echt een heel stuk minder fijn :o .

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:47

geen last van. Heb korte worstenpootjes, dus moet ze nog eerder omslaan dan dat ze te kort zijn.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:48

:)) , ik heb echt lange stelten... Heb van mijn jeans ook dan wel lengtemaat 34 of 36 ;) .

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:56

Snoekiej schreef:
Bianca, op welke kalender kijk je dan? Je hebt Nederlandse Kampioenschappen vanaf L2 dressuur, L springen en L SGW :)
edit: De Hippiade is voor paarden op 3 en 4 september :)
http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=151& ... pCatID=164

Ik keek dus op de website van de regio zelf.....http://www.kringnov.nl/
maar was idd in de veronderstelling dat je vanaf L1 dressuur ook Hippiade kon doen, wist niet dat het L2 was, weer wat geleerd ;) , dat komt misschien volgend jaar dan wel L2 of van de winter. Dat lijkt me echt eens gaaf daar te mogen rijden.... :D voor eventing en springen wist ik wel vanaf L....

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:08

@ Lotte, heb ik geen last van :P Bij mij zijn ze altijd eerder net een tandje te lang. Deze kleur en rand heb ik besteld:
http://www.foto4u.nl/albums/2009/200903 ... 4_0311.jpg
@ Bianca, lijkt mij ook gaaf :D Ik heb nog nooit een NK gereden. Regio's en kringkampioenschappen wel :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:10

shanouk, is dat kobalt met een zwart/witte rand?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:11

Jeps :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:17

Lotte, neem je dan geen lengtemaat van rijbroek?

Terug van het rondje Educatie. Weggegooid geld en zonde van de moeite als je al bekend bent met Pilates.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:19

Jammer Sim dat het tegenviel!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:20

tientjeh schreef:
Ik mag ook nog een nieuwe rijbroek uitzoeken voor mijn verjaardag van mijn vriend. Weet verder ook niets te vragen en een extra rijbroek is nooit mis!

Ik had net als de drie jaar hiervoor een hond gevraagd voor mijn verjaardag, helaas wil vriendlief daar nog niet aan beginnen. Hij had wel een super ander kado bedacht :+ Ik mag nl een Piont Two airjacket uitzoeken :D :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:21

Dat is nog eens een mooi kado Dorien!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:21

Dorien, dat zijn nog eens kado´s! gaat het er 1 in kleur worden?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:24

Ja ben er ook erg blij mee! Hij vind me blijkbaar toch wel lief genoeg om me heel te houden ;)

Jantine, waarschijnlijk wordt het gewoon een zwarte, wel jammer van mijn mooie nieuwe gekleurde BP, maar een Point two in kluer schijnt nog veeeeeel duurder te zijn......

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:24

Wauw, wat een goede service en gave kado's in dt topic. Zag net trouwens ook dat de powerhorse vestigingen as zaterdag 19% kortin g geven op alles van Ariat. Mochten er nog mensen zijn die dat overwegen. Ik vind jouw laarzen ook zo gaaf simmie, maar ja, zelfs met 19% korting best een uitgave...

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:26

Nou dat is zeker een super kado Dorien! Daar hoef ik niet mee aan te komen ben ik bang. Ik heb een mooie rijbroek gezien en een leuk blauw wedstrijdjasje die nog wel wil.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:26

yvetjes schreef:
Wauw, wat een goede service en gave kado's in dt topic. Zag net trouwens ook dat de powerhorse vestigingen as zaterdag 19% kortin g geven op alles van Ariat. Mochten er nog mensen zijn die dat overwegen. Ik vind jouw laarzen ook zo gaaf simmie, maar ja, zelfs met 19% korting best een uitgave...

Ach, je hebt net een paard gekocht voor heel veel minder dan je budget. Kunnen die laarzen er ook nog wel af toch?
Was overigens druk vandaag. Reageer morgen even op je mailtje van vanmorgen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:29

Te lange broeken heb ik ook geen last van :P
Van pikeur heb je wel hele lange lengte maten Lotte.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:30

Simmie schreef:
Lotte, neem je dan geen lengtemaat van rijbroek?

Terug van het rondje Educatie. Weggegooid geld en zonde van de moeite als je al bekend bent met Pilates.

Jawel, ik vraag vaak om de langste rijbroek.. maar aangezien ik ook nog wel een ... achterwerk heb :o .. hebben veel rijbroeken toch in die maat kortere pijpen.. Ben dan altijd maar weer blij met mijn Stapp Horse sokken die lekker lang zijn :)) .

Ik vind jouw laarzen inderdaad gaaf Simmie, die Ariat Bromont in het choco staan nog steeds op mijn lijstje ;) .

@Dorien: Zozo toe maar :P , gaat natuurlijk niks boven je vriendin veilig op het paard hebben!! ;)