Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
, heb wel zo'n vest van Robby's, die is wel ontzettend fijn
.
. Nu nog maar even onderuit op de bank..
. En dan lekker 's avonds uit eten met beste vriendin en lekker naar de bios en dan heeeeeerlijk aan de cocktails
. 

Ik heb het model Klara.
.. Dan komen ze ergens halverwege mijn kuit
. Ik heb altijd mijn rijbroeken een maat of twee maten groter, omdat ik wil dat ze los vallen (ik kan er niet tegen als ze strak zitten om mijn knieën) en dan heb ik ook gelijk qua lengte iets meer te pakken.. Moet zeggen... de enige Harry's Horse die ik heb is vrij lang, maar de Euro Star rijbroeken zijn wel echt net aan qua lengte... Gelukkig ziet niemand dat
.
.
, ik heb echt lange stelten... Heb van mijn jeans ook dan wel lengtemaat 34 of 36
. Snoekiej schreef:Bianca, op welke kalender kijk je dan? Je hebt Nederlandse Kampioenschappen vanaf L2 dressuur, L springen en L SGW
edit: De Hippiade is voor paarden op 3 en 4 september
http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=151& ... pCatID=164
, dat komt misschien volgend jaar dan wel L2 of van de winter. Dat lijkt me echt eens gaaf daar te mogen rijden....
voor eventing en springen wist ik wel vanaf L....
Bij mij zijn ze altijd eerder net een tandje te lang. Deze kleur en rand heb ik besteld:
Ik heb nog nooit een NK gereden. Regio's en kringkampioenschappen wel
tientjeh schreef:Ik mag ook nog een nieuwe rijbroek uitzoeken voor mijn verjaardag van mijn vriend. Weet verder ook niets te vragen en een extra rijbroek is nooit mis!
Ik mag nl een Piont Two airjacket uitzoeken

yvetjes schreef:Wauw, wat een goede service en gave kado's in dt topic. Zag net trouwens ook dat de powerhorse vestigingen as zaterdag 19% kortin g geven op alles van Ariat. Mochten er nog mensen zijn die dat overwegen. Ik vind jouw laarzen ook zo gaaf simmie, maar ja, zelfs met 19% korting best een uitgave...

Simmie schreef:Lotte, neem je dan geen lengtemaat van rijbroek?
Terug van het rondje Educatie. Weggegooid geld en zonde van de moeite als je al bekend bent met Pilates.
.. hebben veel rijbroeken toch in die maat kortere pijpen.. Ben dan altijd maar weer blij met mijn Stapp Horse sokken die lekker lang zijn
.
.
, gaat natuurlijk niks boven je vriendin veilig op het paard hebben!!