haha, ja dat is altijd mijn pakkie aan. de beschermers. ze vind ze dan beter zitten dan wanneer ze het zelf doet. dan is ze bang dat ze gaan zakken.
tientjeh
Geplaatst: 16-03-09 14:54
Achja, grooms zijn zo makkelijk
rowo
Geplaatst: 16-03-09 15:04
Haha idd.... nooit ruzie met je zusje om de paarden?
Nou uitslag bloedonderzoek is binnen van Zetje. Niets ernstigs, alleen was haar eiwit waarde te laag. Dat kan beter worden door goed voer, dus nu maar ff kijken wat er in ons nieuwe voer zit. Anders moet ik op zoek naar nog iets anders.. Dit tekort is waarsch dus ook de oorzaak van haar mindere haar en het opgetrokken zijn. Ben dus eigenlijk wel blij
Heb wel eens onenigheid over de paarden hoor! heb je ons gister natijd niet gehoord? tijdens het afzadelen? Echt ruzie is het nooit, maar wel eens dingen waar we anders over denken.
haha ik heb bij jullie wel meegekregen dat mandy even in de blote kont ging staan om een andere rijbroek aan te trekken en wat jullie hebben gegeten, maar het klonk erg gezellig
Iedereen heeft dus lekker gereden in Gorssel zo te lezen!
Bij mij kriebelt het ook al heel erg, maar a.s. zaterdag gaan we dressuren! om half 9 's ochtends... Ik moet alleen een andere singel hebben, ik heb voor haar nu namelijk alleen nog een bruine en dat staat niet echt bij zwart. De oude singel past haar niet meer.
rowo
Geplaatst: 16-03-09 15:32
tientjeh schreef:
haha ik heb bij jullie wel meegekregen dat mandy even in de blote kont ging staan om een andere rijbroek aan te trekken en wat jullie hebben gegeten, maar het klonk erg gezellig
Ik heb er geen last van gehad hoor! moest er wel om lachen. Dingen zoals Martine zei dat haar paard er zo alleen in liep. en vervolgens dus toch niet zo de trailer in ging enz.
haha, ik vind het wel leuk om te zien dat jullie het zo gezellig hebben. Bij ons op de vereniging is het heel anders, kwa gezelligheid. Iedereen is meer op zichzelf.