Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heel veel beterschap! Hopelijk loopt het voor jullie beiden met een sisser af

Pees lijkt nog steeds goed te gaan.

Lappie_Lap schreef:edit: Hey M_J .. wat ik me al een tijdje afvraag: hoest met Os? Ik hoor zo weinig over jullie, is ie geblesseerd?
Lappie_Lap schreef:Oh gelukkig!

Hou dje ons op de hoogte?
Helaas is dat allemaal nog niet bevestigd.... miss_jumpy schreef:Lappie_Lap schreef:edit: Hey M_J .. wat ik me al een tijdje afvraag: hoest met Os? Ik hoor zo weinig over jullie, is ie geblesseerd?
Ik ben er inderdaad al een tijdje uit. Maar ben nu weer aan het opbouwen, dus dat is wel fijn. Hoop in het najaar weer wat te kunnen springen!
GvdT schreef:Ik zag je wel op de deelnemerslijst staan voor de training in Renswoude. Volgens mij klopte die mail niet helemaal
Hopelijk gaat het straks beter
Beterschap voor jullie allebei 

)

miss_jumpy schreef:jep!
hier staat het verhaal: miss_jumpy @ [HK] SGWay of Life bejaarden: Van Bossche Bol tot asperges
Vervelend dat jouw werk weer ophoudt, het blijft wel jobhoppen zo he?! Wat dat betreft is er hier in de randstad natuurlijk meer werk dan bij jou in de buurt!

Heel veel sterkte met alle pijn & die van Remember!
Ik zal voor je duimen dat ze goed wordt gekeurd!!!
Gelukkig herstelt het goed!
We hebben Ben&Jerry's gehaald, gingen elkaar B&J voeren en een grappige film kijken. Heb heerlijk bij Ivo (vriend 1 =P) gelegen, en ik geloof dat ik nog steeds vlinders voor hem heb
Vanaf dat we in Rome waren met school (vorig jaar Oktober!!) vond ik hem al leuk, en dat was wederzijds
Helaas is het door omstandigheden niets geworden, en kreeg hij het weer met zijn ex. Daar heeft hij het nu nog steeds mee, maar het gaat niet echt goed tussen ze. Al klinkt het misschien een beetje banketstaaf, ik hoop dat het niet lang meer aan blijft tussen die twee.. We gaan eind augustus met een heel groepie (waaronder ook Ivo) naar Rimini op vakantie, zou toch wel leuk zijn als hij dan weer single is
.
.