[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 08:53

Leuk paard LZ! Ik zal voor je duimen.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 08:58

Wat leuk LZ!
Hou je ons op de hoogte?
Wel leuk om een paard te kopen die je al van jongs af aan kent, dat geeft wel een fijn idee denk ik!
Ik zal ook duimen voor goedkeuring!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:02

Wat leuk Ilse! Leuk koppie zit erop hoor. Hopelijk wordt ze goedgekeurd! Ja

@ BV ... jeemig zeg Bloos! heel veel beterschap! Hopelijk loopt het voor jullie beiden met een sisser af Ach gut

Wbt. de selecties: bij ons gaat het zo dat je 2 selectiewedstrijden hebt, je moet er eentje rijden (of 2, dan telt het beste resultaat) en zo wordt je op basis van plaatsingspunten geselecteerd voor de Friese kampioenschappen. Ik ben al heel blij dat we nu 2 selectiewedstrijden hebben, vroeger hadden we er maar eentje ... en die was dan ook nog eens helemaal bovenin Friesland Scheve mond

Dus, zit weer op m'n werk ... moet trouwens iets nieuws zoeken, project loopt in augustus ten einde No Cheer
Verder niet echt iets nieuws wbt de hoppes. Lady ben ik weer wat begonnen met balkjes lopen, die vind het erg moeilijk te begrijpen dat je ook in STAP over de balkjes kunt gaan Huilen van het lachen Pees lijkt nog steeds goed te gaan.
Bandit is nu 1x L1 gestart, met winst .. en we gaan volgende week naar de NRPS keuring. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan Lachen
Daarnaast ook aan het trainen voor de endurance in Kootwijkerbroek mids augustus, zondag 3 uur in Gaasterland omgedoold omdat we lichtelijk verdwaald waren Schijnheilig

edit: Hey M_J .. wat ik me al een tijdje afvraag: hoest met Os? Ik hoor zo weinig over jullie, is ie geblesseerd? Lachen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:09

Lappie_Lap schreef:
edit: Hey M_J .. wat ik me al een tijdje afvraag: hoest met Os? Ik hoor zo weinig over jullie, is ie geblesseerd? Lachen

Ik ben er inderdaad al een tijdje uit. Maar ben nu weer aan het opbouwen, dus dat is wel fijn. Hoop in het najaar weer wat te kunnen springen!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:11

Oh gelukkig!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:20

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:26

mj: tuurlijk houd ik jullie op de hoogte Tong uitsteken

Zal straks richting tolbert. Daar is vandaag centrale keuring en pavo.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:56

Leuk paard zeg LZ! Ik ga voor je duimen.....

BV: Jeetje, dat klinkt heftig! Hoop dat de schade voor jullie beiden "meevalt" Ach gut Hou dje ons op de hoogte?

Selectiewedstrijden heb ik gereden omdat ik graag een beetje reeele punten wil krijgen. Kan wel steeds naar die kleine wedstrijdjes gaan en steeds dolgelukkig zijn als ik daar eens een prijsje win maar dat is jezelf voor de gek houden. Als ik winstpunten nodig zou hebben zou ik dat doen maar ik mag toch versneld promoveren. Naar de Brabantse ga ik omdat dat een goede gelegenheid is om ervaring op te doen, niet meer en niet minder...Weet zelf heel goed dat ik daar niet voor de prijzen mee doe.

Ik weet niet meer wie het zei, volgens mij Nickeltje (?), maar Ultra is inderdaad nog wel puppy hoor! Hij kan alleen in de ring soms verbazingwekkend goede dingen laten zien Haha! Helaas is dat allemaal nog niet bevestigd....

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:58

miss_jumpy schreef:
Lappie_Lap schreef:

Ik ben er inderdaad al een tijdje uit. Maar ben nu weer aan het opbouwen, dus dat is wel fijn. Hoop in het najaar weer wat te kunnen springen!

Ik zag je wel op de deelnemerslijst staan voor de training in Renswoude. Volgens mij klopte die mail niet helemaal Knipoog

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:02

GvdT schreef:
Ik zag je wel op de deelnemerslijst staan voor de training in Renswoude. Volgens mij klopte die mail niet helemaal Knipoog

Oh echt?
Ik heb helemaal niet op die lijst gekeken, zal Pleun nog wel even mailen dan!
Kan hij misschien nog iemand anders indelen!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:10

BV: Jeetje wat schrikken zeg Ach gut Hopelijk gaat het straks beter Lachen
LZ: wat een leukerd Haha!

Verveeel me.. Zou vanavond pas gaan rijden met een stalgenootje.. Ga zo het dorp maar even in Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:18

BV: Schrikken zeg Bloos! Beterschap voor jullie allebei Ach gut
LZ: Wat een leuk paard! Ga ook voor je duimen dat hij goedgekeurd wordt! Lachen
Kim: Gedroeg DJ zich nog een beetje? En heeft hij leuke nieuwe vriendjes gemaakt?

Net optijd mijn bed uitgerold om de grijze container nog even aan de weg te zetten, kon hem gelijk weer mee terug nemen Clown
Zo maar even lekker douchen, boodschapjes doen en dan met een vriendinnetje naar Enschede (mijn rijbewijs aanvragen Hyper!)

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:43

Goedemorgen!

Wat een leukerd LZ, hopelijk word ie goedgekeurd! Zal voor je duimen.
BV; jeetje dat is schrikken zeg.

Ik heb eindelijk m'n startkaart aangevraagt Haha!
Zat al een tijdje te twijfelen, maar had gister zoiets van waarom niet.
Als ik het niet probeer lukt het nooit Dromen
Ga tot volgend jaar alleen alle dressuur wedstrijden meepakken op de manege en vanaf volgend jaar hebben ze ook elke maand minstens 1 keer springwedstrijden dus komt goed uit Haha!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:53

Goedemorgen Doei!

Leuk paard LZ!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 11:22

Dierenarts is net geweest. Hij heeft Remember een spuitje gegeven voor de zwelling. Verder heeft ie gewoon een behoorlijke klapper gemaakt, waardoor het allemaal stijf is! Hij loopt nou lekker in de weide en krijgt zo'n 2 weekjes rust.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 11:29

miss_jumpy schreef:
jep!
hier staat het verhaal: miss_jumpy @ [HK] SGWay of Life bejaarden: Van Bossche Bol tot asperges

Vervelend dat jouw werk weer ophoudt, het blijft wel jobhoppen zo he?! Wat dat betreft is er hier in de randstad natuurlijk meer werk dan bij jou in de buurt!

Jeetje wat ontzettend balen, kan je ook eens niets aan doen/voorkomen. Maar het inspuiten heeft dus geholpen?

Tja, beetje jobhoppen zo idd. Dacht vorig jaar dat ik dat absoluut niet wilde, direct vaste baan. Maar nu vind ik het op zich ook wel grappig, zie verschillende dingen op deze manier. Toch vind ik het jammer dat het hier stopt, de groep is hier zo onwijs leuk. Ik zou wel met een paar nog voor 3/4 maanden naar Groningen kunnen, maar dat is me toch echt te ver reizen voor werk wat niet al te super is Lachen

@ BV ... gelukkig dat het allemaal mee lijkt te vallen! Maar jij staat dus ook 2 weken op rust? Tong uitsteken

@ Viefje ... hey, nog gefeli met je rijbewijs!! OK dan!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 12:10

ik zal gewoon moeten werken.... 2weekjes rust is niet verkeerd. Had zondag en volgende week donderdag concours, maar dat heb ik al gecancelled..

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 12:17

gelukkig valt het mee BV... Ik zou me kapot schrikken denk ik op het moment van.. Hoe gaat het met jou?

Leuk dier LZ hopelijk wordt ze goedgekeurd!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 12:31

Beetje pijnlijke schouder.. Moet vanmiddag met 2 paarden na de tandarts, maar heb mijn buurman al gevraagd of ie mee wil rijden.. Kan mijn arm niet zo hoog opbeuren..

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 12:40

da's wel fijn idd als die mee wilt... ook voor het laden enz

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:29

Goeiemiddag!
Wat lief van Wootje Lotte
Jemig, wat schrikken BV Ach gut Heel veel sterkte met alle pijn & die van Remember!
Wow, wat ontzettend gaaf dat je misschien een eigen paard krijgt Ilse Haha! Ik zal voor je duimen dat ze goed wordt gekeurd!!!
Fijn dat het opbouwen met Ozzie nog steeds goed gaat MJ Lachen Gelukkig herstelt het goed!

Ik ben gisteren met een vriend (1) naar een vriend (2) geweest die bij een vriendin op het huis aan het passen was, omdat ze op vakantie is. (snappen jullie hem nog) Was heel gezellig Lachen We hebben Ben&Jerry's gehaald, gingen elkaar B&J voeren en een grappige film kijken. Heb heerlijk bij Ivo (vriend 1 =P) gelegen, en ik geloof dat ik nog steeds vlinders voor hem heb Bloos Vanaf dat we in Rome waren met school (vorig jaar Oktober!!) vond ik hem al leuk, en dat was wederzijds Lovers Helaas is het door omstandigheden niets geworden, en kreeg hij het weer met zijn ex. Daar heeft hij het nu nog steeds mee, maar het gaat niet echt goed tussen ze. Al klinkt het misschien een beetje banketstaaf, ik hoop dat het niet lang meer aan blijft tussen die twee.. We gaan eind augustus met een heel groepie (waaronder ook Ivo) naar Rimini op vakantie, zou toch wel leuk zijn als hij dan weer single is Schijnheilig

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:37

HEY LAPPIE LAP...ga je naar de NRPS keuring Tolbert ?? daar ga ik ook heen, na de keuring is dan ook de vakantie van die van mij afgelopen en gaan we even de boel oppakken.
Ik heb er een homephaat bij gehad en medicijen gehad, het is zweverig met zo'n wiggelroede maar er kwamen toch een aantal dingetjes uit, daar heeft ze medicijnen voor. Na de twee mislukte SGW's hoop ik dat ze weer bijtrekt, ze is nu al niet zo mager meer en eet ook weer beter dan voorheen. De uitslag op de provinciale keuring zal bepalend zijn of ik direct weer ga rijden of wacht tot de centrale keuring is geweest.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:00

Heb je toevallig Gerrit Zomer bij je paard gehad Bianca?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:39

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar Deejay is indd naar Eurocommerce verkocht. Wij zijn nog voor 1/4 eigenaar en hun 3/4 deel.

Vief: hij kwam daar in een stal met nog een hengstveulentje. Die was toch wel een stukje kleiner dan onze reus Tong uitsteken.
Verder waren ze braaf. De merrie de terug weg een paar keer te stuiteren in de trailer, maar verder niet Tong uitsteken.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 16:02

Hey Bianca, ga je met Rebecca naar de keuring? Ik ga naar Tolbert idd Ja
Aan het touwtje en onder het zadel Lachen
Ben erg benieuwd hoe het zal gaan!