Trouwens, toen ik vorige week in Hongarije door de supermarkt liep, zag ik daar oranje tape liggen. Twijfelde nog of ik een paar rollen mee zou nemen, want ik meen me te herinneren dat oranje tape hier lastig te krijgen is. Stom dat ik het niet gedaan heb, had ik mooi een handeltje kunnen beginnen......
haha ja ik mischien ook wel, sinds pino eindelijk een beetje geschikte crossbeschermers heeft gekregen zijn ze niet meer oranje
Barbie-bleu, hoe bedoel je aanpast op de rooie set? of was het niet naar mij gericht. meende zelf namelijk dat de hoofdmoot zwart was
Ik zie wel denk zelf dat ik minder zal gaan crossen met pino (oranje/blauw) en aangezien de volgende crosstopper wit is denk ik dat het niet zo heel mooi is met oranje. Maar alles valt te proberen toch. Heb ergens ook nog een groen setje liggen. maar daar was ik zelf niet zo weg van.
Ja, omdat de capcover enzo ook al rood in zit dat je daar misschien iets mee kan doen, of heb ik het verkeerd begrepen??
Jammer Simmie anders...
vera_pino
Geplaatst: 08-07-09 18:31
neej ik snap je. Ik houd zelf niet zo van rood, maar ik kreeg toen de sponsordekjes en daar hebben we die capcover bij gemaakt in de kleuren die in het dekje zaten. Heb ook deken en jas van brabantsruiterhuis gekregen dus is wel een leuk setje maar dat is dus zwart wit en rood en grote vlakken zijn zwart. Vandaar de keuze voor een zwarte trui en witte rijbroek. weet zo niet wat ik dan rood zou moeten doen.
mistid
Geplaatst: 09-07-09 00:41
billy1 schreef:
Ik vind die laarzen juiste super leuk!!! Jammer dat ze bets kostbaar zijn anders had ik ze al wel gehad! Ze zijn trouwens zeer practisch om mee te crossen omdat ze heel goed tegen water kunnen. Angelique Hoorn heeft ze ook en zij heeft ze zelfs in Hong Kong aangehad.
Vraagje: Mijn pony gaat voor het eerst crossen (wedstrijd dan he.. wel eens trainingen gehad) nu is mijn vraag wat staat leuk op haar..
heb zelf kwa dekjes de volgende kleuren: van de pony zelf: Beige(br), wit, grijs/roze (equitheme), rood (equitheme), soort van rookblauw(HKM), mijn dekjes: stoneblue(scapa) hier cross ik zelf ook mee, bordeaux (Br), Bordeaux paarsachtig (br)
ik zou een beetje een knalkleur pakken dus geen donker of beige/grijs
xxitsmexx
Geplaatst: 09-07-09 20:38
ja maarja ga geen nieuw setje voor iemand anders aanschaffen dacht zelf wel aan die grijs/roze of rood.. die grijze is ook niet heel erg donker..maar dan beetje opvrolijken met roze shirt enz..
Omdat de setjes inmiddels wel uit en te na zijn besproken hebben ik en mijn collega-mod besloten dit topic te sluiten. Heb eerst overwogen om dit topic naar de HK te verhuizen, maar wij zijn van mening dat het daar snel dood gaat bloeden. Vandaar de beslissing voor het sluiten.