Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Had de wind mee. Af en toe kreeg ik ineens een windvlaag van opzij. Maar grootste gedeelte wind mee 

Net herkansing gehad, ging best wel goed 
Werd zo'n beetje heel de weg over geblazen
Maarja mag niet klagen, hoefde er iig niet tegen in te trappen
!
mistid schreef:Rosalie, binnejnkort komt er een bus met allemaal kleine k*tkindjes (waaronder mijn zusje dus) en die gaan je museumpje op de kop zetten
haha nee hoor grapje, welke school dan?peanutbutter schreef:Rosalie: Wat voor opleiding doe je dat je in een museum stage loopt?
(maar dat was het toch niet echt voor mij) en op een camping. Nu dus een museum, lekker veel afwisseling!
haha. Pascale Deknatel (zusje van Saskia) en Fleur Siesling (rijd ook wedstrijd) gaan ook. Die 3 zijn een stelletje zeg! Vreselijk
Maar gelukkig is het bij ons thuis een stuk minder als vlakbij de IJssel. Heb mijn moeder even lief aangekeken en die wil mij vanavond met Nika naar de springles brengen, dus dat is wel lekker. Nu eerst nog even Jipje en de schimmel rijden.

CoriienRN schreef:aaaaaaahahah rowo je ava
Wel gejat van een bokker die toevallig tegenkwam, niet zeggen he! rowo schreef:CoriienRN schreef:aaaaaaahahah rowo je ava
Leuk heWel gejat van een bokker die toevallig tegenkwam, niet zeggen he!

Amber_ schreef:Ik ben doodnerveus voor morgen... B Springen,... Paarden

rowo schreef:Jij boft met een binnenbak Benthe!

jipje_niekje schreef:rowo schreef:Jij boft met een binnenbak Benthe!
Ja is inderdaad erg makkelijk Rowo. Maar als je er gebruik van wil maken kom je maar hoor!![]()