Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SGWuppie schreef:Ik rij wel altijd met zwarte handschoenen, wit ziet er veel onrustiger uit. Bij eventing op *nivo rijdt ook iedereen zowat met zwarte, bij de echte dressuur weer niet..
rowo schreef:Nijland is niet heel ver wg, maar ook weer niet naast de deur. Ik kan er nu toch niet heen en als ik er kom dan is de kans dat ie al weg is....
Voor 15 euro kan er idd niet veel misgaan.
SGWOllie schreef:rowo schreef:
Helemaal mee eens.. Een wit dekje op een echt witte schimmel vind ik zelfs lelijk. Er waren eerst wel voorschriften voor de kleur van het dekje, maar dat is dus verandert. Wij hebben voor stal een bruin dekje met lichtblauw randje; dat mag nu dus ook?
Dank je...
Ik denk toch dat ik uitgejouwd wordt op een ZZ-L wedstrijd en uitgemaakt wordt voor ponyruiter als ik met een gekleurd dekje aankom. Zou me zo in ieder geval niet op zo'n wedstrijd durven vertonen en het zou zeker niet goed zijn voor mijn geloofwaardigheid (die toch al minimaal is daar).
tientjeh schreef:rowo schreef:Nijland is niet heel ver wg, maar ook weer niet naast de deur. Ik kan er nu toch niet heen en als ik er kom dan is de kans dat ie al weg is....
Voor 15 euro kan er idd niet veel misgaan.
jammer dat je het niet eerder wist. had er zo 1tje voor je kunnen meebrengen. waar woon je ergens dan?
kimdepim schreef:Ik zal zo eens naar de kraker gaan...
rowo schreef:Ik moet ook nog steeds een borsttuig incl martigaal hebben.. Vind ze alleen nog zo duur
rowo schreef:Ik bedoel dat niet persoonlijk. Maar een helemaal wit dekje heb ik regelmatig op een schimmel gezien, maar vind het gewoon niet mooi.. Zoals jij zegt; met randje, heb ik nog niet gezien op wedstrijd,d us kan ik niet beoordelen. Je moet je niet aangevallen voelen
kimdepim schreef:Ik reed mijn schiimmel met zowel springen cross en dressuur met een donkerblauw chabrakje.
tientjeh schreef:mmh dat is niet echt naast de deur. ik moet zo'n 20 minuutjes rijden naar nijland.
rowo schreef:tientjeh schreef:mmh dat is niet echt naast de deur. ik moet zo'n 20 minuutjes rijden naar nijland.
Waar woon jij dan?
loez schreef:Zijn er van jullie hier ook een paar mensen die naar Waregem gaan dit weekend? Ik heb er ontzettende zin in