Nooit te oud om cadeautjes te krijgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Arme Wise!
Auke weet wel waar we wonen!
Succes met je wedstrijden!
Wel goed dat hij zo snel kan!
Maar idd 2 uur rijden is iets te veel van het goede!
Ben benieuwd naar je verhaar
maar ga eerst maar lekker rusten vandaag 

Lielle schreef:suus, weet je trouwens zeker dat het een rabobank prijs is? twee jaar terug hadden ze nl ook zo'n ereprijs in Bathmen voor de combi met de minste strafpunten maar dat had niets met de rabobank te maken.
dat talentengebeuren is toch maar tot 25 jaar of niet? en ik ben al vanaf aug 25
ach ja, ik vind t idd allang heel tof dat ze alsnog de moeite hebben genomen om me op te sporen en de prijs alsnog op te sturen

Gefeliciteerd nog
(maar wel heel lief). Hij is er nu een paar dagen, dus ik wil eerst even het vertrouwen kweken en hem laten wennen aan de omgeving. Dus nu longeer ik wat en laat hem de hele wereld zien (overdonderen heet dat
).
kon er op het voorterrein werkelijk niks mee, maar eenmaal in de ring sprong ze wel best. foutloos, barrage helaas 2 fouten, meer zit er ook gewoon niet in, teveel stress heeft ze.(uiteindelijk net buiten de prijzen) 2e rondje liep ze beter, klapte mooi uit. had 1 pechbalkje.
ik vind het een vervelende vent. ik heb hem wederom verteld wat ik wilde hebben naja klaar... ook Menno Botma kwam nog even om te vragen om schimmel te koop was..