maar beter kappen we hiermee anders blijft er geen leuk topic over

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
viefdepief schreef:Wedstrijdverslagje CH Broekland:
Eerst was de dressuur aan de beurt. Na het opzadelen rustig aan begonnen. Sam had alleen niet zo heel veel zin in rustig beginnen en liep in het begin telkens onder me vandaan. Maar na veel overgangen en gewoon heel rustig draven werd het gelukkig wel beter
In de galop zat hij alleen een beetje te etteren. Viel een paar keer uit de galop en bij de contra bleef ie overspringen![]()
Na een paar mislukte pogingen en een boze Vief gaf hij toch maar op en kon ie het opeens wel. Daarna ook geen contra meer geoefend
Toen de ring in. Hij liep een fijne proef zonder fouten. Ook de slangenvolte met de tweede boog in contra ging goed
Had er een goed gevoel overLater werd dit ook bevestigd want ik was met 192 punten 1e geworden in het M2 D/E
Na de dressuur nog even heel snel bij de prijsuitrijking van de cat. AB het parcours verkend, want dat was precies onder mijn dressuur. Het was een lastig parcours omdat het dan weer heuvel af ging en dan weer heuvel op. Met natuurlijk net de oxers heuvel af
Met het losrijden was Sam al best wel sterk. Heel hard op de hindernissen aantrekken enzo en gewoon niet echt na willen geven.
Het parcours ging dan ook niet zoals ik het graag wou. Hij kwam amper terug op m'n hulpen, waardoor we iets harder gingen dan gepland en hij niet mooi de tijd nam om te springen. De sloot die dit keer verplicht was nam ie wel weer
Ondertussen had ik al een balkje op een stom steiltje. Op de lange lijn naar de laatste sprong kwam hij weer niet terug en verdomde hij het om z'n hoofd gewoon normaal voor zich te houden. Ik gaf hem een por met m'n binnenbeen en toen pakte hij het bit vast en sloeg af
Toen maar even achter de sprong op de rem getrokken. Had het echt gehad met z'n fratsen. Weer rustig aangegaloppeerd en in míjn tempo over de laatste sprong gegaan. Had dus 8 strafpunten, wat tijdsoverschreiding en drie blaren op m'n handen
Volgende week geluk weer een cross. Hij heeft er nu al zin in
Volgende parcoursje misschien een iets scherper bitje in. Want zo wil ik het gewoon niet. Al die grove ophoudingen gaan ook ten koste van m'n dressuur en dat moeten we niet hebben
En nog wat fotootjes: (helaas maar weinig gelukte foto's)
En toen waren mijn losrij-foto's al weer op..
En nog een sfeerplaatjeIk links en naast mij bokker L0esjj
Onide schreef:
Sommige mensen zijn goed in verzamelde galop, anderen strekken liever zeggen we dan maar he BT..
!
L0ve schreef:DankjeSuper vief en wanneer ga je nou Z starten!!
mooie fotos!