[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vieva

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:13

nee want ik leefde toen met haar mee en ppmde haar hoe het ws enz maar blijkbaar was dat niet goed terwijl ik wist hoe het was om dat te verliezen

maar beter kappen we hiermee anders blijft er geen leuk topic over

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:15

Ehm, graag ophouden met het stem-gebeuren over Iris en Huub. Daar hebben we toen met Huub ook al over gediscussieerd! Sommige berichten heb ik dan ook verwijderd.

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:17

Simmie, ik zie niks weg hoor ..

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:18

wat een heeeeeeeeeerlijk weer hier!!

vief hoe ging je wedstrijd?

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:20

haha lekker weer he anja!!maar wel errug warm om te rijden!

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:27

Iemand nog leuke ideeen voor artikelen voor in een jongeren-magazine?
Het mogen best een beetje zware onderwerpen zijn!
Ik ben inspiratieloos!
Oh ik heb echt zooo zin in Ede.. M'n laatste keer B!
Ik ga morgen denk ik m'n proef maar even oefenen.. klinkt triest maar ik ben heel slecht in dressuur

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:29

Wat naar zeg van dat paard in Ede...

Simmie: balen van je springwedstrijd, maar woensdag komt het vast goed!

Love: gefeliciteerd met je prijs en winstpunten!!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:30

haha het word je vergeven hoor onide dan moet je in ede natuurlijk wel een goede dressuurproef rijden

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:30

Wedstrijdverslagje CH Broekland:
Eerst was de dressuur aan de beurt. Na het opzadelen rustig aan begonnen. Sam had alleen niet zo heel veel zin in rustig beginnen en liep in het begin telkens onder me vandaan. Maar na veel overgangen en gewoon heel rustig draven werd het gelukkig wel beter
In de galop zat hij alleen een beetje te etteren. Viel een paar keer uit de galop en bij de contra bleef ie overspringen
Na een paar mislukte pogingen en een boze Vief gaf hij toch maar op en kon ie het opeens wel. Daarna ook geen contra meer geoefend

Toen de ring in. Hij liep een fijne proef zonder fouten. Ook de slangenvolte met de tweede boog in contra ging goed
Had er een goed gevoel over Later werd dit ook bevestigd want ik was met 192 punten 1e geworden in het M2 D/E

Na de dressuur nog even heel snel bij de prijsuitrijking van de cat. AB het parcours verkend, want dat was precies onder mijn dressuur. Het was een lastig parcours omdat het dan weer heuvel af ging en dan weer heuvel op. Met natuurlijk net de oxers heuvel af

Met het losrijden was Sam al best wel sterk. Heel hard op de hindernissen aantrekken enzo en gewoon niet echt na willen geven.
Het parcours ging dan ook niet zoals ik het graag wou. Hij kwam amper terug op m'n hulpen, waardoor we iets harder gingen dan gepland en hij niet mooi de tijd nam om te springen. De sloot die dit keer verplicht was nam ie wel weer
Ondertussen had ik al een balkje op een stom steiltje. Op de lange lijn naar de laatste sprong kwam hij weer niet terug en verdomde hij het om z'n hoofd gewoon normaal voor zich te houden. Ik gaf hem een por met m'n binnenbeen en toen pakte hij het bit vast en sloeg af
Toen maar even achter de sprong op de rem getrokken. Had het echt gehad met z'n fratsen. Weer rustig aangegaloppeerd en in míjn tempo over de laatste sprong gegaan. Had dus 8 strafpunten, wat tijdsoverschreiding en drie blaren op m'n handen

Volgende week geluk weer een cross. Hij heeft er nu al zin in
Volgende parcoursje misschien een iets scherper bitje in. Want zo wil ik het gewoon niet. Al die grove ophoudingen gaan ook ten koste van m'n dressuur en dat moeten we niet hebben

En nog wat fotootjes: (helaas maar weinig gelukte foto's )
Afbeelding

Afbeelding
En toen waren mijn losrij-foto's al weer op..

Afbeelding
En nog een sfeerplaatje Ik links en naast mij bokker L0esjj

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:32

Goed gedaan Vief, mooie foto's vind ik wel

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:33

Onide: Haha, hier hebben we er nog zo 1 Met Sunny is het altijd maar de vraag of het wat wordt.

l0ve: gefeliciteerd met je goede resultaten! Echt vet goed voor het eerst in het M

Vief: Super van je dressuur wel jammer van het springen, maar waarschijnlijk vindt hij het gewoon te laag

Nu ga ik met de bijrijder van Schimmel voor het eerst een buitenritje maken met Violin. (zij op Schimmel en ik Op Violin )
Ben ben benieuwd of ze zich wil gedragen. Heeft nogal een sterke eigen wil.

Biertabje

Re:

onide...dat klinkt niet best
maja ik moet wel toegeven dat mijn dressuur ook niet best is

gefeliciteerd Vief!!! super puntjes, jammer van je springen, maar klinkt net een beetje als MUis gister...
had in elk lijntje wel een galopsprong minder(talent van Muis denk ik dan maar )

CarpeDiem

Re:

succes Onide! Heel misschien kom ik vrijdag ook weer naar ede. Misschien meeten we dan wel.. Ik liep gister de hele tijd rond: die heeft een bekend gezicht. 'zou die van bokt zijn? '

flink verslag vief!! netjes van je dressuur! En sterkte met je blaren

AntheaV

vief: super man alweer 1e wel jammer van het springen, misschien dat sam na de cross wel weer beter zn best gaat doen met springen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:34

Gefeliciteerd Vief! Wel balen van het springen, misschien idd volgende keer een ander bitje erin.

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:34

CD had jij nou ook wedstrijd in ede? nee toch?

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:49

In plaats van naar Ede zijn we vandaag maar naar Hoofddorp gegaan. Een leerling en een pony van mij moest op NK voor ruiters met een handicap starten.
Hij reed erg netjes en werd 2de in zijn grade. Ik natuurlijk best trots De prijsuitreiking was in de hoofdring en paarden moeten worden begeleid, stond ik met mijn snufferd voor Gomir, die zat lekker in de zon op de VIP

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:53

viefdepief schreef:
Wedstrijdverslagje CH Broekland:
Eerst was de dressuur aan de beurt. Na het opzadelen rustig aan begonnen. Sam had alleen niet zo heel veel zin in rustig beginnen en liep in het begin telkens onder me vandaan. Maar na veel overgangen en gewoon heel rustig draven werd het gelukkig wel beter
In de galop zat hij alleen een beetje te etteren. Viel een paar keer uit de galop en bij de contra bleef ie overspringen
Na een paar mislukte pogingen en een boze Vief gaf hij toch maar op en kon ie het opeens wel. Daarna ook geen contra meer geoefend

Toen de ring in. Hij liep een fijne proef zonder fouten. Ook de slangenvolte met de tweede boog in contra ging goed
Had er een goed gevoel over Later werd dit ook bevestigd want ik was met 192 punten 1e geworden in het M2 D/E

Na de dressuur nog even heel snel bij de prijsuitrijking van de cat. AB het parcours verkend, want dat was precies onder mijn dressuur. Het was een lastig parcours omdat het dan weer heuvel af ging en dan weer heuvel op. Met natuurlijk net de oxers heuvel af

Met het losrijden was Sam al best wel sterk. Heel hard op de hindernissen aantrekken enzo en gewoon niet echt na willen geven.
Het parcours ging dan ook niet zoals ik het graag wou. Hij kwam amper terug op m'n hulpen, waardoor we iets harder gingen dan gepland en hij niet mooi de tijd nam om te springen. De sloot die dit keer verplicht was nam ie wel weer
Ondertussen had ik al een balkje op een stom steiltje. Op de lange lijn naar de laatste sprong kwam hij weer niet terug en verdomde hij het om z'n hoofd gewoon normaal voor zich te houden. Ik gaf hem een por met m'n binnenbeen en toen pakte hij het bit vast en sloeg af
Toen maar even achter de sprong op de rem getrokken. Had het echt gehad met z'n fratsen. Weer rustig aangegaloppeerd en in míjn tempo over de laatste sprong gegaan. Had dus 8 strafpunten, wat tijdsoverschreiding en drie blaren op m'n handen

Volgende week geluk weer een cross. Hij heeft er nu al zin in
Volgende parcoursje misschien een iets scherper bitje in. Want zo wil ik het gewoon niet. Al die grove ophoudingen gaan ook ten koste van m'n dressuur en dat moeten we niet hebben

En nog wat fotootjes: (helaas maar weinig gelukte foto's )
Afbeelding

Afbeelding
En toen waren mijn losrij-foto's al weer op..

Afbeelding
En nog een sfeerplaatje Ik links en naast mij bokker L0esjj

Super vief en wanneer ga je nou Z starten!!
mooie fotos!

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:54

Je hoeft toch ook niet te rijden om in Ede rond te lopen?
Maargoed, nu heb ik verraden dat ik dressuur ga oefenen, nu moet ik het nog doen ook!
Lekker vief! leuke foto's ook! Ook lekker L0ve, voelt vast goed!

Sommige mensen zijn goed in verzamelde galop, anderen strekken liever zeggen we dan maar he BT..

Gaaf joh JJ, dat vind ik echt zó knap he!
Sommigen hebben gewoon een beter balans dan de gemiddelde landelijke ruiter!

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:56

nee maar dacht dat cd ook moest rijden daar!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:56

Onide schreef:

Sommige mensen zijn goed in verzamelde galop, anderen strekken liever zeggen we dan maar he BT..

!

met de nadruk op Mensen

leuk JJ!!

Gomir hoe ging die van Hans?

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:58

Haha ja als ik kwaad op die merrie ben betrap ik mezelf er ook regelmatig op dat 'mens hou je even in' oid roep..
niet zo raar dat ze dan niet reageerd

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:01

ikke rijden, in een 3 sterren cross? of een 2 sterren?? Ja in mn dromen vannacht

Het enigste waarmeei k daar heb gecrosst was met mn SGW polo
Ik ga zaterdag mee doen aan de oefencross. Maar ik moet nog ff de mannen van de Tourannen verleiden. Ik wil ook wel een rondje scheuren emt zon jeep

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:03

L0ve schreef:
Super vief en wanneer ga je nou Z starten!!
mooie fotos!
Dankje
Jij had ook lekker gereden las ik, goed hoor!
Heeft nog wel iets onthouden van al die bijgelezen pagina's..

Tsjaa de Z-oefeningen zitten er nog niet helemaal in. Dus we blijven nog even M2 starten. Vandaag was de tweede selectiewedstrijd en sta nu met twee eerste plaatsen bovenaan. Bij ons is het zo dat je van de drie selectiewedstrijden de twee beste uitslagen meeneemt naar het kringkampioenschap. De uitslag van de Kring wordt dan bij de twee uitslagen van de selectiewedstrijden opgeteld en dan is de kringkampioen bekend. Beter had ik de selecties dus niet kunnen rijden, dus als we het een beetje goed doen op de kring
Er mogen er in het M2 twee door naar de Overijsselse. Als ik daar bij zit zal dat m'n laatste M2 wedstrijd worden. Zo niet dan ga ik na de kringkampioenschappen Z1 starten

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:06

goh dat klinkt ingewikkeld Vief
je moet er heel wat voor doen om de regio te mogen starten

weet je al wanneer je M spr gaat?

onide: haha ik snap wat je bedoeld