Filmpje van gisteren was trouwens eerste keer dat ik parcours sprong met spoortjes.Hij kan stoppen met een reden door mijn fout maar hij kan ook smerig stoppen zonder een reden. Heb ik gevoeld tijdens het inspringen van de eventingstage.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Filmpje van gisteren was trouwens eerste keer dat ik parcours sprong met spoortjes.
!!!
. S was wel in goeie dag, had met alle paarden geod gereden, twas wel parcours nr zijn hand, hij had het zelf gezet
.
En inderdaad kak met je nieuwe tuig, zal je altijd zien dat het net dan gebeurt!
Wie is je vriend (mag ook PB uiteraard) En eventing is sowieso veel leuker dan jumping
Ik wil ook eventingstage van Lara!! Maarja het vervoer hé. 
En ik merk vooral dat ik op hindernis 7 (waar ik eens niet goed mee was) dat ik idd teveel pomp/wil meehelpen met mijn lichaam. 't Probleem bij Shuddy is soms dat hij zo zwabbelt richting de sprong, zo van links en rechts gaan. Zie je soms ook dat hij zo wisselt vooraan om de paar passen. Iemand tips daarvoor buiten hem zo recht mogelijk houden en vanuit bocht naar hindernis kijken?
!
niveau is niet verplicht, startkaart ook niet.